Krapulaketju

• 452 368
  • 1 743

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kylläpä tuli eilen otettua. Ei uskalla mitään. Ei esimerkiksi uskalla avata mitään linkkejä justiinsa lähiaikoina eli ennen huomista. Siellä voi olla vaikkapa humanoidi. Ulos ei tohdi mennä eikä verhoja avata, voi näkyä latvialainen rosmokopla. Varmasti vaanivat tuolla ja pääskysen pesiä muka kauppaavat mutta oikeasti vain kolkkaavat ja vievät munuaiseni. Maksaani eivät huoli. Kohta soi ovikello, ihan kohta, millä sekunnilla tahansa... äi taatana, MIKSEI SE JO SOI?, tämä odottaminen on pahinta, kun TIETÄÄ, että kohta syöksyy humanoidilatvialainen... kohta kuuluu... ding...... dong...... ARRRGGHHHH!!!!!!

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän se tietää, jos koitat kaveriporukassa olla ainut, joka ei juo. Etenkään, jos sinulla ei ole sen suurempaa syytä olla juomatta. Humaltua siinä ehtisi illan aikana, mutta pitkästä aikaa osasin lähteä ajoissa kotiin ja krapulakin astetta pienempi.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
EDIT: Hah, ihan kuin jostain Puistokemistin ABC -opuksesta.

Kaveri yritti houkutella syömään ja parille loivarille ilmeisesti kyseisen opuksen mukaisesti, mutta kun oksettaa ja pyörryttää muutenkin. Jepjep. Ehkä sentään hyvä, ettei voi edes ajatella alkoholia, mutta tämä olokin on kyllä helvetistä itään.
Ei koskaan enää viinaa, osa 765. Shaatana, mää lähren ny kottiin.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli oltua pikkujouluissa. Taidan olla vieläkin vähän juhltatunnelmissa. Aivan hirveä olo, mutta urheana ollaan koko päivä töissä oltu.

On fiksua juoda vanhoille pohjille sen ~15 tuoppia.. Onneksi ei tullut muuten mokailtua mitään, joten siinä mielessä kaikki hyvin. Toivottavasti huomenna olisi jo normaali olo.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Itsehän olin viettämässä kaverin polttareita viikonloppuna - kaksi päivää äijäporukalla mökillä aivan kaameassa jurrissa. Viime yönä sitten pahimmat liskot miesmuistiin ja olokin on ollut tänään sen mukainen. Toivoa sopii, että iltaa kohden alkaisi jo elämä voittamaan.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Voi helvetin helvetti, kun on taas kivaa istua toimistolla. Lauantai-yönä nautitut energiajuoma pohjaiset drinkit aiheuttivat viime yönä hyvin epämukavia asioita n klo 4.00 aikoihin. Oli kyllä sellaista liskohumppaa ettei paremmasta väliä, välillä tuntui siltä, että nyt tuli noutaja... kai tämä tästä alkaa päivän mittaa hellittämään, aika vittumainen työpäivä tiedossa 4h yöunilla...

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Voi helvetin helvetti, kun on taas kivaa istua toimistolla. Lauantai-yönä nautitut energiajuoma pohjaiset drinkit aiheuttivat viime yönä hyvin epämukavia asioita n klo 4.00 aikoihin. Oli kyllä sellaista liskohumppaa ettei paremmasta väliä, välillä tuntui siltä, että nyt tuli noutaja... kai tämä tästä alkaa päivän mittaa hellittämään, aika vittumainen työpäivä tiedossa 4h yöunilla...

Sait sentään 4h nukuttua. Mä en nukkunut varmaan minuuttiakaan. Nyt on sellanen oli että vois jättää viinakset. Alkaa jo vaikuttamaan liikaa tähän normaaliin elämään. Noh katotaan taas parin viikon päästä uusiksi....

Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään iski kyllä kummallinen darra.

Eilen tuli matsia katsellessa, ja sen jälkeen, vedettyä pienet kalsarikännit. Joku 12-packin verran olutta yhteensä kului, enkä olettanut tuon määrän mitään järin apokalyptista olotilaa aiheuttavan. Olin väärässä.

Heräsin ensikerran yhdeksän aikoihin, mutta olo oli niin saatanan huonu, etten uskaltanut sängystä nousta, vaan pyörein enemmän tai vähemmän tajuissani peiton alla yhteen saakka. Itse olen huomannut, että monesti darra tuntuu paljon pahemmalta sängyssä maatessa, kuin oikeasti on, ja ylös noustessa huomaa ettei se päänsärky olekkaan niin infernaalinen ja se helvetillinen pahoinvointikin onkin lähinnä mietoa kuvotusta. Näin toivoin tilanteen nytkin olevan, mutta noustessani viimein ylös, sain huomata että tilanne oli lähinnä päinvastainen.

Järkyttävä hedari ja vaikka ei nyt kauheasti oksettanut, oli helvetin huono olo kuitenkin. "Aamu"kahvi yritti tulla joka kulauksen jälkeen takaisin ylös, mutta taistelin lopulta kupillisen alas. Jostain syystä teki helvetisti tupakkaa mieli, ja kumma kyllä, ei tuo edes pahentanut oloa (minkä se yleensä tekee). Noh, yritin sitten olla hetken aikaa tietokoneella, mutta kymmenisen minuutin kuluttua tulin siihen johtopäätökseen että on pakko mennä takaisin vällyjen väliin. Olo oli aivan saatanallinen. Otin kuitenkin vielä yhden 400:sen Burnanan, vaikka näiden käyttöä krapuloiden yhteydessä välttelen, sillä ne eivät vissiin tee silloin hyvää maksalle.

Mutta mitä sitten kävikään? Puoli tuntia makoilin hereillä sängyssä, kunnes päätin yrittää vielä toisen kerran ylös. Ja ihme oli tapahtunut! Ei päänsärkyä, ei edes pienimuotoista kuvotusta, ja muutenkin tunnen olevani täysissä voimissa. Tällaista ei ole sitten teinivuosien tapahtunut, sillä yleensä darrat kestävät minulla ainakin sen yhden päivän, mutta nyt jotenkin tuo yksi Burana sai ilmiselvästi ajettua herra Kankkusen helvettiin. Praise Jesus!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vietin männä lauantaina niin eepillisiä rakenteita hipovan darran, että kaadoin tähteiksi jääneet viinakset sunnuntaina kilttinä poikana viemäriin. Saavat myös pysyä siellä; viinat vähän aikaa.

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Sairasloma on ohi ja tili on tyhjennetty pikkujoulujen takia. Herätyskello soi 25min päästä, en ole nukkunut sekuntiakaan koko yönä. Ei ole uskaltanut. Työt alkaa 6.30, sitä odotetaan innolla. Vettä on mennyt yön aikana n.5 litraa - 3l on tullut varmasti ulos. Onneksi ensi viikonloppuna on menoa, eli ei pääse edes vahingossa juomaan. Nyt vois taas yrittää skarpata!

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jumalauta mikä olo ollut koko päivän. Yö oli aivan kammottava ja aamulla olin varma, että kuolema olisi parempi vaihtoehto. Nyt enää 30 min työpäivää takana ja olo on jo melko ok. Huomaa kuinka tärkeää nukkuminen on siihen, kuinka kova darra tulee.

Nyt on tämän vuoden viinat juotu. Kiitos vaan, yllättävän kostea se taisi lopulta olla. Ensi vuosi ei varmasti näin tule menemään.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Laatikko Koffia pohjiksi ja sitte baariin. Kiva huomata vitun paskan fyysisen olon lisäksi ne soitetut puhelut ja viestit. On sitä taas munannu ittensä komiasti.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Normia kovempi kankkunen, mutta eniten vituttaa aivan sekaisin oleva maha. Vaikka ihmekös tuo. Monta päiväähän tässä on taas iltasella rallateltu. Joulupäivä oli huilipäivä. Sekään ei lohduta, että tiedän tämän olon vain pahenevan huomiseksi. Yön saa luultavasti nukuttua ihan uupumisen vuoksi, mutta huomenna siihen ei ole mitään palaa. Viina tosiaan on viisasten juoma. Näin tyhmän miehen ei pitäisi juoda edes olutta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pientä tärinää havaittavissa.

Päätin taas käydä laivalla, vaikka just viime viikolla tein yhden risteilyn. Aamulla oli mahdollisuus käydä Tallinnassa maissa noin klo 8.30 - 12.30. Mullakin piti mennä. Olin suunnitellut vaikka mitä, parturia jne. Hitto vaan kun tuli ryypättyä puol kuuteen. Aamulla sitten herätessäni kello näytti 14.01 ja laiva oli jo keskellä Itämerta matkalla takaisin Helsinkiin. Täytyy vissiin tehdä uus reissu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aloitin viime viikon ke ryyppäämisen. Join sitten ennätysmäisesti seitsemänä iltana putkeen. Vähimmillään jouluaattona, kun meni vain 9 kaljaa. Päivällä, joskus jopa jo aamupäivällä, olin selvänä mutta iltaisin sitten. Nyt seitsemäntenä iltana join jotain ti klo 15.30 - ke 5.00. Pohjiksi pullo Jaloviinaa* noin kolmeen tuntiin tissutellen, sen jälkeen baarissa pullo punkkua noin 1,5 tunnissa. Sen jälkeen alettiin ryyppäämään ja olinkin juomisen loppuessa sangen selvä, porukan selvin, ei minkäänmoista hoipertelua tai epäselvyyttä. Venäläistä viinaa me sitten parin kaverin kanssa juotiin viimeiset 5-6 tuntia.

Eikä minkäänlaista krapulaa vieläkään. Olen tässä jo toista iltaa valmistautunut ensin pahoinvointiin ja pääkipuun, sitten liskoihin, horkkaan, tärinään, vapinaan, pelkoihin, latvialaisten humanoidiroistojen kidnappausyrityksille, vaan ei noista näemmä mikään minua kohtaa.

Melkein tässä on pettynyt olo. Viikon työ ihan hukkaan. Taidan ruveta selväksi.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
No laitetaan nyt varuiksi heti ilmoitus tänne. Kohta pitäisi mennä nukkumaan ja herääminen hieman pelottaa. Kotiuduttuani piti mennä nukkumaan, mutta pätin ottaa syötyäni yömyssyn. Tällä kertaa se oli sitten puolitoista pulloa puolenlitran Leijonaa. Olen muuten nyt selvempi kuin kotiin tullessa tuossa puolenyön korvilla. On tämä kova laji.

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei pelkkä krapulaa

En ole koskaan ollut huonommassa kunnossa kuin nyt ja vaikka krapulalla en niin hirveää osuutta tähän olekkaan(puhallus 1,2 sairaalassa), niin uudenvuoden juhlien jäkeinen päivä on ollut elämäni karmeimpia.

Olin olin nimittäin eukon kanssa ystäväpariskunnan luona viettämässä uuttavuotta ja iloisessa nousussahan sitä oltiin, ja emäntien keskittyessä karaokeen alakerrassa, niin kaverini kanssa lässytettiin miehisempia asioita talon yläkerrassa.

No kaveri on tupakkamiehiä ja paineli parvekkeelle sauhuille ja huuteli minua seuraksi vaikken poltakkaan, ja kun muutakaan järkevää ei ollut käsille niin perässä sinne.

No kaveri veteli sauhuja ja minä ajattelin nojata kaiteeseen ihmettelemään tilannetta ulkona, ja silloin tapahtui jotain epätodellista.

En ehtinyt aamenta sanoa kun olin menossa kaiteineen päivineen kohti jäistä kenttää.

Siinä tuli semmoinen ilmaveivi että Nurmisen veivit olivat tuohon verrattuna aivan lapsellista haparointia.

Ilmeisesti ennenkuin tömähdin pää edellä kenttää ehdin hajottaa toisen polven alapuolella olevan terassin kaiteeseen.

Taju ei lähtenyt ja korisin siinä kentällä kuin mielipuoli kun tuskat oli niin kovat ja henkeä ei saanut, ja aloin havahtua avovaimoni hysteerisiin huutoihin että seon kuollu.

No hengissä oltiin vielä ja jostakin käsittämättöstä aika vähillä vaurioilla.

No mut tietysti paketoitiin siihen jäiselle nurmikolla ja odoteltiin apujoukkoja joita tulikin sitten helikopterista lähtien, mutta sairaalaan mentiin loppujen lopuksi perinteisesti ambulanssilla.

Siellä meni sitten koko loppuyö ja tuossa aamusella pääsin kotio ja lopputuloksena 3 kylkiluuta, pää ja naama kuin rälläkällä ajettu, oikeasta polvesta on hajonnut ilmeisesti kaikki mainitsemisen arvoinen, ja yleensä ottaen ei oikee koko kropassa ei ole kivutonta paikkaa.

Aamupäivä oli karmea kun lievää rapulaa ja siihen kaikki lääkkeet ja varjoaineen sun helevetit aiheutti helvetin pahan olon ja oli pitkähköt oksennussessiot, ja eivät olleet häävit murtuneiden kylkiluiden ja polven takia, kun voi sanoa että missään asennossa ei ollut hyvä oksentaa ja vesi valui silmistä pelkän tuskan vuoksi.

No tuskat ropassa ovat tällä hetkellä oikeastaa pahenemaan päin mutta ei onneksi tarvinne enää oksentaa, mutta pelonsekaisin tuntein tunnustelen että eikai vaan tunnu siltä että alkaa paskattaa.

Kaikenkaikkiaan vittumainen kokemus mutta täytyy sanoa että kaikki taivaanmerkit oli kohdillaan koska ei loppupeleissä kuitenkaan tuon pahemmin käynyt, koska pudotusta oli kuitenkin lähemmäs neljä metriä.

Ei olisi paljon eri kulmassa tarvinnut maahan tulla niin ei tarvitsisi täällä kirjoitella.

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
No huh, meinasin tulla valittamaan rapulaani mutta ei mulla sitten oikeastaan kovin huonosti menekään.. Ensi yön liskoilla kuitenkin selviää.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Flombuuk o ihan dyhi, plakkarfoon hukas ja pää o iha sekasi, ja snää näep piäni viherkäissi äiji ja kaikk järjeline fundeeramine o niingom bois pyyhkäst.
Kaike lisseks snää es tiäd kuka snuu viäresäs makka.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vielä kännissä...

Sain yöllä pillua tässä paskakylässä, eikä tarvinnu syödä paskaa. -rf

Kaikki nämä ovat varsin positiivisia asioita. Varsinkin tuo paskan syömättömyys. Krapulassa kun muutenkin maistuu suussa paskalle, niin jos se ihan konkreettisesti siellä olisi, niin sitä tuskin pelastaisi edes tuo pillun saanti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy