Krapulaketju

  • 447 005
  • 1 745

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vielä kännissä...



Sain yöllä pillua tässä paskakylässä, eikä tarvinnu syödä paskaa. -rf

Kaikki nämä ovat varsin positiivisia asioita. Varsinkin tuo paskan syömättömyys. Krapulassa kun muutenkin maistuu suussa paskalle, niin jos se ihan konkreettisesti siellä olisi, niin sitä tuskin pelastaisi edes tuo pillun saanti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei täältä sängyn pohjalta pääse ylös. Tai no mitä nyt vessassa oon pari kertaa käynyt oksentamassa. Jotain vihreää mömmöä tulee, vaikka salaattia en ole syönyt kymmeneen vuoteen. Noh, seuraavan tunnin sisällä voisin kokeilla juoda vähän vettä.

Sitä mä olen aina ihmetellyt, kun jotkut puhuvat jostakin krapularuuasta.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Joo ei täältä sängyn pohjalta pääse ylös. Tai no mitä nyt vessassa oon pari kertaa käynyt oksentamassa. Jotain vihreää mömmöä tulee, vaikka salaattia en ole syönyt kymmeneen vuoteen. Noh, seuraavan tunnin sisällä voisin kokeilla juoda vähän vettä.

Sitä mä olen aina ihmetellyt, kun jotkut puhuvat jostakin krapularuuasta.
Kunnon krapulassa ei pystyisi edes vilkaisemaan tietokoneeseen päin, saati sitten kirjoittamaan Jatkoaikaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunnon krapulassa ei pystyisi edes vilkaisemaan tietokoneeseen päin, saati sitten kirjoittamaan Jatkoaikaan.
Joo niinhän se on. Mulle tulee monesti aika pienistäkin määristä kauhea krapula. On se kyllä kumma juttu. Noh. Vähän tässä kuitenkin lohduttaa ajatus, että huomenna pääsee Tallinnaan. Ja tänä iltana taas Hertsikan Subwayn tytöt saa tehdä mulle patongin. Lidlistä käyn samalla ostamassa kivennäisvettä ja lisää kaljaa. Yksi tuolla jääkaapissa olisi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihan kuin olisi koko viikon ryypännyt. Yllättävän kova rapula. Ei ole kovin juhlavaa kun jatkuvasti meinaa nukahtaa pystyyn, mutta ei kuitenkaan saa unta.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Eilen olin kavereiden kanssa juhlimassa tulevaa vanhenemistani ja tuli juotua pitkin iltaa kyllä sellaisia coctaileja ja shotteja että nyt sitten kärsitään vaan seuraamuksista. Ois pitänyt nukkua tää kokopv mutta kun aamuvuoro kutsuu huomenna niin vähän huono ois..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Töissä ja kankkunen on aivan karmea. Nyt pitää kyllä muutella hieman käytäntöjä viikonloppuisin. Tissuttelu sunnuntaisin ei sovi enää lainkaan kuvioihin. Pitää koittaa syödä jotakin, hyi vittu sentään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Töissä ja kankkunen on aivan karmea. Nyt pitää kyllä muutella hieman käytäntöjä viikonloppuisin. Tissuttelu sunnuntaisin ei sovi enää lainkaan kuvioihin. Pitää koittaa syödä jotakin, hyi vittu sentään.

Melkein kuin minun näppäimiltäni. Paitsi että söin. Munakas oli aika sutjakkaa.

Kuun vaihteeseen pitäisi sinnitellä. Viikonloput ovat olleet aika haastavia viime aikoina, kun avon kanssa meni sukset ristiin. On tämäkin dilemma; krapulassa töissä on parempi kuin mennä himaan...
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt kyllä on ollut aika jylhä krapula. Eilinen päivä meni täysin nukkuessa sohvan pohjalla. Ei tarvinnut onneksi tällä kertaa potea erityisen pahaa oloa, mutta eivät pysyneet silmät auki kymmentä minuuttia kerrallaan.

Tänään meininki ollut lähes samanlaista. Hikoiluttaa ja sohvalla makaamiseksi tämä on mennyt. Huomenna on loman viimeinen päivä ja täytyy siirtyä etelän suuntaan uudelle työmaalle. Pakkaaminen vituttaa ja huominen ajomatka pelottaa hivenen paljon. Pelkkä ajatus töiden tekemisestä saa alahuulen väpättämään. Vittu, kylläpä taas kannatti.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Puol 2 suljin "oman" pubini ja kömmin lopulta puol seiska kotiin. Tää ilma tekee vielä tästä olosta jotenkin jäätävän. Ei liiku kuin silmät ja nekin hyvin heikosti. Yövuoroon pitäis vielä mennä :)
 

Schadowan

Jäsen
To-La tuli otettua. Korkki kiinni Su-aamuna klo 07. Eilinen meni shokissa, tänään on ns. "normaali" darra, joka tulee yleensä yhden illan dokaamisen jälkeen. Hmm, keskiviikkona jo normaali olo?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Eilen vaimon kanssa syömässä terassilla ja yhteensä 5!! tuoppia tuli juotua+ yksi tölkki yömyssyksi. Ennen klo 22 sänkyyn ja järkyttävä olo kokopäivän. Ei voi näköjään juoda sitä kolmea enempää enää.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perjantaina lähdin vuorokauden miniristeilylle ruotsinlaivalla. Ilta venyi pikkutunneille ja homma lähti hieman lapasesta. Lauantaina otettiin pari tasoittavaa ja olo oli kotiin palatessa ihmeen hyvä. Mutta sitten se ihme olikin ohi, kun kankkunen pukkasi pienellä viiveellä.

Ruokailu- ja unirytmit ovat edelleen retuperällä. Tasaisen paska olo ollut kolmatta päivää. Joskus "nuoruudessa" tällaisten reissujen jälkeen ei tuntunut juuri mitään jälkitiloja, mutta nykyään elimistö kapinoi vastaan ja palautuminen on inhottavan hidasta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus "nuoruudessa" tällaisten reissujen jälkeen ei tuntunut juuri mitään jälkitiloja, mutta nykyään elimistö kapinoi vastaan ja palautuminen on inhottavan hidasta.

Itsellä samanlaista siis edessä myöhemmässä elämässä. Tallinnan risteily tuli heitettyä viikonloppuna ja laivalla illan piti olla pelkkää ajankulutusta, mutta juomiseksihan se lopulta meni, totutuin lopputuloksin. Puoli viiden paikkeilla hyttiin ja kahdeksalta oli jo herätys, kun Tallinnan puolelle pääsi menemään. Muu porukasta poti kaameata krapulaa, mutta itse vetelin täysin normaalissa olotilassa (mitä nyt pieni humala vielä päällä) koko reissun. Myöhemminkään minkäänlaista huonoa oloa ei tullut.

Toki omalla isällä ei omien sanojensa mukaan ole ollut koskaan pahanlaatuista krapulaa. Ja ukko vetelee lähemmäs kuuttakymmentä ja absolutististakin on kaukana. Ottaisin saman homman itselleni mieluusti.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nyt joudun myöntämään, että on kovan luokan brånsåni päällä edelleen. Tämä viikonloppu meni vähän niinkuin viihteen merkeissä.

No, kerrankos sitä kesällä. Ongelma nyt on kuitenkin se, että nukkumaanmeno jänskättää.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kummempaa krapulaa ole, mutta perusmöllötystä tämä on ollut koko päivä eilisten pikkutunneille venähtäneiden juhlien jälkeen. Hieman hutera olo oli iltapäivään asti ja alunperin piti illalla lähteä futiksen kanssa pelleilemään mutta jätinpä suosiolla senkin väliin. No, ihan hyvä vaan ettei jaksanut lähteä ja tulipa nyt sentään viikon yksi ja ainoa lepopäivä urheilemisesta.

Aamulla ihmettelin herätessäni levynä n. klo 8.30 olohuoneen lattialta, siinä olin kiskonut unta palloon keskellä mattoa bokserit jalassa ja terassin ovi sopivasti levällään, eli hieman meinasi kylmä iskeä kun kampesin lattialta ylös hakemaan tytärtä pinnasängystä aamutoimille.

Vaimoni mukaan olin kyllä pari-kolme tuntia nukkunut sängyssä aamuyöstä, sitten joskus kuuden aikaan lähtenyt kauhealla vauhdilla sängystä pois ja siirtynyt olohuoneen lattialle. Melkoinen päähänpistos tuokin ja en ole saanut palautettua mieleeni miksi moinen siirto tuli tehtyä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Huhhuh. Tänään oli paha. Todella paha. Tärinää ja tutinaa koko rahan edestä. Enkä edes juonut eilen paljoa.. kun ilta loppui kesken. Olen vodkan ystävä, ja tuli eilen ennen baariin lähtöä otettua muutama naukku ym mietoja. Baarissa sitten yhtäkkiä niks naks, olin aivan päissäni ja lähdin sitten kotio samaan syssyyn. puolentoista kilometrin matka ei ole koskaan tuntunut niin pitkältä.

Kotiin päästyäni huomasin ilmeisesti jotain vikaa pesuhuoneen kaakeleissa ja olohuoneen parketissa, kun päätin laatoittaa ne uudestaan. Onneksi kuitenkin skarppasin sen verran, että siivosin jälkeni, ennen kuin menin sänkyyn sammumaan.

Aamulla kun heräsin, ensimmäinen ajatus oli "Mitäs eilen... ei vittu." Olin onneksi tosiaan siivonnut öiset "työn jäljet".

Huhhuh, en muista milloin viimeksi ollut näin paha darude, onneksi otan nykyään niin harvoin ettei tarvitse kovin usein potea, ja monesti menee muutenkin ihan tissutteluksi, ettei mitään kuolemanpelkoja tarvitse kokea aamuisin sitten.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eilen tuli jonkun verran otettua.. Vedettiin highclass tyylillä jne.. No... Vittu.. Darra nyt ei ollut kummoinen noin aamusta, mutta nyt alkaa kunnon liskodisko painaa päälle... Isona plussana sitten vielä morkkis, kun menin panemaan hyvää fredniä/työkaveria... Kahdesti...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ääh, firman virkityskekkerit sitten johti jupotteluun ja nyt ei töissä kyllä homma luonnista. Ei nyt niin kova krapula, mutta väsyttää ja vituttaa.

Maha aivan sekaisin, kai sitä kohta taas pitää lähteä paskalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös