Viestin lähetti Snakster
Vittuillakseni kaikille krapulan kynsissä riutuville voin kertoa, että tänä aamuna kun heräsin, niin suussa maistui ruusu, linnut lauloivat, olo oli kevyt, ruoka maittoi, vieressä nukkui oma vaimo ja massi oli kuosissa. Nokkelimmat jo varmaan arvaavatkin, että eihän se Snakster ole mitään viina vetänytkään kun noin hyvin on asiat, ja näinhän se on,. Suosittelen muillekin.
Viestin lähetti Tatzka
Darrakin on amatöörien keksintö, kevyt lenkki ja elämä maistuu.
Viestin lähetti Iceman
Huh huh, vanha ei jaksa enää.... tjaa, korjautuisikohan olo yhdellä oluella...... ;)
Tuohon tarkentaisin sen verran, että naisväen on suotavaa poistua vasta sen jälkeen, kun pahimmat krapulapaineet on ensin laukaistu, muuten ei kyllä pysty elokuviin keskittymään. Tämän jälkeen ne pari jääkylmää bisseä, sekä vuorotellen suolaista, rasvaista, makeaa ja tulista. Aahh.. ja iltaan mennessä on sitten jo paremmankin puoliskon soveliasta saapua kotiin pitämään kädestä kiinni, ettei liskot pelottele seuraavana yönä :)Viestin lähetti Turambar
Nyt on paras paikka krapulalle.
Pizza saapuu tuota pikaa kotiinkuljetuksella, kolme katsomatonta DVD-elokuvaa pyörähtää käyntiin ja naisväki loistaa poissaolollaan. Kuulen sohvan pohjan kutsuvan.
Samat on olotilat täälläkin päin.Viestin lähetti SaiPa2000
jaaha tulipas taas tällättyä kunnon lastillinen viinaa eilen. Varsinainen krapula ei oo iskeny vielä (Lue: Känni Päällä), mutta oikein pelonsekaisin tuntein odotan kun jysähtää.
Juuh, mutta kun ei ole edes kaapissa kaljaa enää. Tuota, no mä odottelen LaaLaalle pääsyä ja kalliita varaosia.Viestin lähetti SaiPa2000
Muutama korjausolut voisi tietysti auttaa asiaa.
Viestin lähetti BigRedBob
Minä syytän boolimaljaa ja VARSINKIN sitä kolmen (3!) litran kutsuvaa Ballantines-pulloa helppoine kaatosysteemeineen.
Olin bileissä, jossa oli pöydässä muiden viinaksien lisäksi todellakin 3l pullo Ballantinesia sellaisessa telinesysteemissä, josta kallistamalla sai lorottaa lasiin ihan vapaasti niin paljon, kuin sielu sietää. Sielu sieti, kroppa ei ja sitten aamu alkoi posliinipöntön halailulla ja Buranalla. Mulle ei yleensä koskaan tule krapulaa, mutta nyt tuli, kun piti perkele mennä läträämään sen boolinkin kanssa. Joo ei mulla itselläni olis ollut varaa sitä kolmen litran pulloa hankkia...Viestin lähetti goldenawe
Mistä sä kolmen litran pöntön oot löytäny? Ihanaa ainetta...jumalaista. Meille joilla ei ole vara ostaa Glenmorangieta...