Viestin lähetti Ted Raikas
Voipi olla typerä kysymys, mutta oletko edelleen tuon samaisen tytön/naisen kanssa yhdessä? Jäi ainakin minulle hieman epäselväksi tarinassasi, joka on mukavan aidonoloinen ja tuskin nolo. Monella varmasti kokemuksia samanlaisesta, eriasia kuka tunnustaa sen suoraan.
Noin muuten olen kanssasi samaa mieltä, että se on hieno juttu välittämänsä ihmisen kanssa. Parasta etten sanoisi.
Ei olla enää yhdessä. Välimatka ja osittain minun typeryyteni johti eroon.
Varkaus - vaasa välin matkustamiseen meni noin 12 tuntia bussilla ja junalla olisi mennyt muistaakseni pidempään ja olisi tullut 2 kertaa kalliimmaksi.
Ehkä tuon nolon pitäisi olla "nolo". Täällä kuitenkin kaikki on antanut ymmärtää, että se eka kerta kävi sormia napsauttamalla.
Ei minulle siinä ole mitään noloa, että välitin toisesta sen verran, että jännitys nousi liian suureksi ja hommasta ei tullut mitään alkuun.
Sen verran vielä tuosta välittämisestä, että yhden ainoan kerran olen harrastanut seksiä naisen kanssa, jota en tuntenut juuri lainkaan. Yhden illan juttu, joka tuntui siinä vaiheessa hyvältä idealta.
Jälkeenpäin on kaduttanut kyllä, että piti moinenkin tyhmyys mennä tekemään.
Ja partenereita on tosiaan huimat 3 kappaletta. Nykyäänhän minä olen päätäni myöten rakastunut pienen tyttöni äitiin. Ja jos kaikki menee hyvin, niin uusia seksikumppaneita ei enää tule.
Ja sitten olen vielä sitä mieltä, että kun seksipartneri vaihtuu, niin joka kerta on eka kerta. Siis tämän uuden kanssa. Siinä on aina se harjuutteluaika, että mistä toinen tykkää ja mistä ei. Luottamus ja avoimuus toiseen, niin elämässä kuin seksissäkin, johtaa sitten parempaan laatuun molemmissa ja sitä ei saa kun ajan kanssa.