Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 964
  • 259

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Snakster
Itsehän en oman ekan kertani yksityiskohtia voi kertoa, sillä ko. touhusta minua sitoo omerta, vaikenemisen laki.

En minäkään oman eka kertani yksityiskohtia kertoisi, jos nimiä pitäisi paljastaa. Tai no ei oman nimen paljastamisessa mitään olisi, mutta sen toisen puolen nimeä en paljastaisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti repe_joke

Molemmille eka kerta ihmisen kanssa josta välittää, oli minulle ainakin hieno homma. Uskoisin myös tämän kyseisen tyttelin olevan samaa mieltä.
Voipi olla typerä kysymys, mutta oletko edelleen tuon samaisen tytön/naisen kanssa yhdessä? Jäi ainakin minulle hieman epäselväksi tarinassasi, joka on mukavan aidonoloinen ja tuskin nolo. Monella varmasti kokemuksia samanlaisesta, eriasia kuka tunnustaa sen suoraan.

***

Noin muuten olen kanssasi samaa mieltä, että se on hieno juttu välittämänsä ihmisen kanssa. Parasta etten sanoisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti irGGu
Miksi moinen ajattelutapa?
Itse arvelen vakaumuksellista kristillistä ajatusmallia ja elämäntapaa. Toki tuollainen periaate voi syntyä muutakin kautta.

Asianomainen varmaankin itse vastaa kysymykseen. Tämä oli tälläinen sivullisen arviointi.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No se on katos nääs sillain että mulla on kristillinen vakaumus. Koen että se on parempi ja oikein tollain. Niin yksinkertaista se on. Seksi kuuluu mielestäni avioliittoon. Mielestäni se on paljon parempaa ja onnellisempaa avioliitossa, jossa voi harrastaa sitä toisen sukupuolen edustajan kanssa, joka on sinulle rakas. Molemmat rakastavat toisiansa, seksi on hieno asia avioliitossa.

Mitä hyötyä siitä on menettää neitsyytensä ennen avioliittoa jonkun esim tuntemattoman kanssa. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään semmonen. Tämä ei tarkoita sitä etten olisi kiinnostunut seksistä, vaan mielestäni sitä ei kuulu harrastaa ennen avioliittoa. Vähän sekavaa tekstiä tuli mutta varmaan ymmärrät mitä tarkoitan. Onko lisää kysyttävää...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viime kesän alussa kai homma hoitui lopullisesti ja selvinpäin! Kyllä kannattaa tehdä kaikkea muuta enemmän ennen kuin alkaa tosissaan sohimaan. Se se on peli-liike jos mikä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti puuha-pete
Viime kesän alussa kai homma hoitui lopullisesti ja selvinpäin!

Et ole vielä lopullista varmuutta onnistunut saamaan asiaan?
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Ekan kerran kun pääsin pesän päälle niin laukesin kortsuun kun ämmä laitto sitä paikalleen.

Ensimmäinen kerta on yliarvostettu asia. Sanotaanko että kymmenennen kerran jälkeen voidaan alkaa viimeistään puhumaan jo mukavasta asiasta.

EDIT: kirjoitusvirhe
 

JanJ

Jäsen
olin yli 12v ja alle 15v.
Loistavan kypsässä iässä siis.
Onnistui kerralla nappiin, eli useampi minuutti meni ja vastapuolikin vaikutti kohtalaisen tyytyväiseltä eikä tiennyt että meikämandoliino oli ekaa kertaa hommissa.

Näin jälkikäteen pikkupoikahan siinä vielä oltiin. Mutta ei haittaa yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tällainenkin ketju...

Noh, itselläni tämä varsinainen "coitus" tapahtui kypässä iässä, eli 14 vuotiaana, humalassa tietenkin. Tämä käännekohta elämässäni, sijoittui maantieteellisesti erääsn suuremman laskettelukeskuksen lomakylään, vuokramökin saunassa. Olihan se mukavata ja vaikka ja mitä, kun sattui olemaan itseään vanhempi (no alle 20 vuotias kuitenkin) ja ehken hieman kokeneempikin tapaus. Osasi kyllä, ja halua opetella oli molemmilla, joten mikäpäs siinä. Olihan se toki lystiä.

Tosin, saunassa tuli sitten vilu, ei muuta kuin kiuas päälle kesken touhujen. Loppuvaiheessa tuntui suurin piirtein siltä, että "tuu ny saatana, henki lähtee tässä helteessä!"...

Karmea kokemus, periaatteessa. Ensi kerraksi siis suorastaan kelpo seksiä, etten sanoisi. Tosin, nykyäänhän........... :)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blah, yliarvostettua.

Eka kerta oli ns. poikaystävän kanssa 16-17-kesäisenä kundin kotona. Ei tarkkaa mielikuvaa tapahtuneesta, vaikka selvinpäin oli, sattui vain h-e-l-v-e-t-i-n paljon. Ei siitä sen enempää. Myöhemmin ko. tapaus on yrittänyt kuristaa ja uhannut tappaa (en mä nyt NIIN huono pano voinut olla!!).

Muitten kanssa on sitten ollut paljon mukavempaa:) Tai noh, suurimman osan.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Eka kerta ei ollut mikään kaunis tapahtuma. Rukalla, molemmat rumassa kännissä eikä enää ole mitään mielikuvaa mitä tapahtui, miten, miksi tai nautinko edes siitä. Silloin viisitoista vuotiaana se oli kuitenkin kova juttu kertoa kavereille seuraavana päivänä, olihan tyttö ollut vuotta vanhempi ja ei muillakaan nyt niin paljon kokemusta ollut. Olisinkohan ollut neljäs joka "sai".

Sen pidemmälle en ole "akteista" ikinä päässyt. Yhteen kertaan ne ovat aina jääneet kunkin kanssa. Toivottavasti ei ole syytä katsoa peiliin.
Parhaimpaan ystävääni olen kuitenkin tutustunut Silja Linen hytissä nro 216.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti Fläppis
Et ole vielä lopullista varmuutta onnistunut saamaan asiaan?

Mikä nyt lasketaan virallisesti ensimmäiseksi..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Ted Raikas
Voipi olla typerä kysymys, mutta oletko edelleen tuon samaisen tytön/naisen kanssa yhdessä? Jäi ainakin minulle hieman epäselväksi tarinassasi, joka on mukavan aidonoloinen ja tuskin nolo. Monella varmasti kokemuksia samanlaisesta, eriasia kuka tunnustaa sen suoraan.

***

Noin muuten olen kanssasi samaa mieltä, että se on hieno juttu välittämänsä ihmisen kanssa. Parasta etten sanoisi.

Ei olla enää yhdessä. Välimatka ja osittain minun typeryyteni johti eroon.
Varkaus - vaasa välin matkustamiseen meni noin 12 tuntia bussilla ja junalla olisi mennyt muistaakseni pidempään ja olisi tullut 2 kertaa kalliimmaksi.

Ehkä tuon nolon pitäisi olla "nolo". Täällä kuitenkin kaikki on antanut ymmärtää, että se eka kerta kävi sormia napsauttamalla.
Ei minulle siinä ole mitään noloa, että välitin toisesta sen verran, että jännitys nousi liian suureksi ja hommasta ei tullut mitään alkuun.

Sen verran vielä tuosta välittämisestä, että yhden ainoan kerran olen harrastanut seksiä naisen kanssa, jota en tuntenut juuri lainkaan. Yhden illan juttu, joka tuntui siinä vaiheessa hyvältä idealta.
Jälkeenpäin on kaduttanut kyllä, että piti moinenkin tyhmyys mennä tekemään.
Ja partenereita on tosiaan huimat 3 kappaletta. Nykyäänhän minä olen päätäni myöten rakastunut pienen tyttöni äitiin. Ja jos kaikki menee hyvin, niin uusia seksikumppaneita ei enää tule.

Ja sitten olen vielä sitä mieltä, että kun seksipartneri vaihtuu, niin joka kerta on eka kerta. Siis tämän uuden kanssa. Siinä on aina se harjuutteluaika, että mistä toinen tykkää ja mistä ei. Luottamus ja avoimuus toiseen, niin elämässä kuin seksissäkin, johtaa sitten parempaan laatuun molemmissa ja sitä ei saa kun ajan kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täähän on hyvä ketju. Ai että eka kerta, hmm, no se tapahtui x määrä vuosia sitten oliskohan ollut loppusyksystä tai alkutalvesta, ja ulkona tietenkin. Mä en muista oliko jo vähän lunta maassa, mutta kylmää ainakin oli. Vähän erilaisia lumienkeleitä siinä sitten taidettiin tehdä. No onneks ei kauaa tarvinnut palella, heh heh. Eikä se ämmä ny ihan eilisen teeren poikueesta ollut. Mitähän sille keminkeijukaiselle nyt kuuluu. Siis ei se kemistä ollut kotoisin, mut...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti irGGu

Olenko minä mielestäsi jotenkin huonompi ihminen kuin sinä, koska olen seksielämän aloittanut 15 vuotiaana, harrastanut seksiä useamman miehen kanssa ja jopa nauttinut siitä?
Ei minun mielestäni Beast puhunut muuta kuin omasta vakaumuksestaan ja siitä miten kokee parhaimmaksi tavaksi tutustua seksiin ensi kerran. Tuskin se keneltäkään on mitään pois, jos hän näkee oikeaksi tehdä niin. Vaikka itselläni ei ihan moista vakaumusta olekaan, niin tietyllä tapaa kunnioitan tuontapaista ratkaisua jossa päättäväisyys on mukana. Tietysti jos kaikki menee siihen, että rupeaa ehdottomasti tuomitsemaan muita ja heidän ratkaisujaan, niin silloin tilanne muuttuu ja syyllistäjän moraalia ja itsetuntoa voidaan tarkastella hieman eri valossa. En kuitenkaan nähnyt tätä kaikkea niin, että hän esim. sinun tapaasi moittisi.

Varmasti Suomessa on sekä miehiä, että naisia, jotka kieltäytyvät esiaviollisesta seksistä. En ihmettelisi vaikka heitä olisi melko paljonkin, mutta ei tietenkään enemmistönä.

Olet luultavasti ehtinyt tuohon 19 ikävuoteen mennessä seurustella tyttöjen kanssa.
No eivät kaikki kyllä ole tuossa iässä vielä seurustelleet, pussailleet tai tehneet muutakaan. Jälleen kerran en muista tiedä, mutta itse en ainakaan ollut. Tietyssä vaiheessa se ei vielä niin haitannutkaan.

Viestin lähetti repe_joke

Ehkä tuon nolon pitäisi olla "nolo". Täällä kuitenkin kaikki on antanut ymmärtää, että se eka kerta kävi sormia napsauttamalla.
Ei minulle siinä ole mitään noloa, että välitin toisesta sen verran, että jännitys nousi liian suureksi ja hommasta ei tullut mitään alkuun.
No tuskin nyt kuitenkaan kaikki ovat antaneet ymmärtää. Enemmissä määrin tuntuu, että on tähänkin ketjuun tullut lausuntoja, jotka antaa ymmärtää sen ettei homma todellakaan sujunut "sormia napsauttamalla" vaan meni kirjaimellisesti "reisille."
Eipä tuo itsellänikään sujunut lainkaan, vaan muutaman muun esimerkin mukaisesti pieleen meni useimmat ensiyritelmät.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus vuosia sitten viimeksi kirjoittaessani tähän ketjuun taisin mainita jotain sen suuntaista, että minun lienee olla hiljaa ensimmäisestä kerrastani.

Mikä tässä muuten lasketaan lopultakaan ensimmäiseksi kerraksi?

Minun ensimmäinen varsinainen seksikokemukseni ei tapahtunut naapurin tytön kanssa vaan hyvän ystäväni kanssa esiteini-iässä. Masturboimme useammankin kerran toinen toisiamme, onko tämä laskettavissa ensimmäiseksi kerraksi?

Naisen kanssa pääsin sänkyyn huomattavasti vanhemmalla iällä, olin jotain parikymppinen - vähän yli, ja voin sanoa, että kohdallani ensimmäinen kerta tuotti vain ikävän fiiliksen. Paska homma, tämän enempää en halua tapahtumaa kommentoida.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti irGGu
Muiden ihmisten asioista ei saa olla kiinnostunut alkuunkaan, niinkö Ted?
Tietenkin. Ilman muuta, olenhan minäkin kiinnostunut ja kyselen ihmisiltä. =)

Sain vaan vaikutelman, että koit nimimerkki Beastin jotenkin hyökänneen sinun elämäntapaa ja persoonaasi vastaan. Jos ymmärsin asian väärin, niin pahoittelen. En halua tästä mitään sotaa aikaiseksi.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti Ted Raikas

Varmasti Suomessa on sekä miehiä, että naisia, jotka kieltäytyvät esiaviollisesta seksistä. En ihmettelisi vaikka heitä olisi melko paljonkin, mutta ei tietenkään enemmistönä.

Tai tarkemmin sanottuna niitä jotka sanovat kieltäytyvänsä esiaviollisesta seksistä on paljon. Niitä jotka oikeasti tekevätkin niin on sitten hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin vähän.

Nimim. "Christian girls are easy"

op777
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti op777
Niitä jotka oikeasti tekevätkin niin on sitten hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin vähän.
Niin, no todennäköisimmin juuri näin. Kuitenkin löytyy aivan varmasti, sekä miehiä että naisia jotka toimivat juuri noin.

Itse uskoisin olevani sukulaissielu siinä mielessä, että näen seksin kuuluvan parisuhteeseen. Haluan kuitenkin tuntea kyseisen henkilön ja tutustua häneen paremmin, ennen kaikkea muuta mitä sitten tapahtuukaan.

Tälläinen nyt sitten taas on jo huomattavasti yleisempää.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Pikku Myy
Blah, yliarvostettua.

Ei tarkkaa mielikuvaa tapahtuneesta, vaikka selvinpäin oli, sattui vain h-e-l-v-e-t-i-n paljon.

Samaa voisin sanoa, voi miten ylimainostettua ja voi miten kivulias kokemus oli.
Ei muuta sanottavaa.

Lisäyksenä tähän voisin vielä kertoa, että...
<naaras kikattaa jotta uros uskaltaisi lähestyä sitä>
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös