Niin. Minä en sentään ole osoittanut tilannetajun puutetta jollain nuhakuume-vertauksilla ja varhaiseläke-hassutteluilla. Jos nyt nimimerkin @fat of the land oirekuvaukset noin paljon ärsyttävät, niin edes jonkinlaista älykkyyttä osoittaisi mikäli vittuilun sijaa ignooraisit kyseiset viestit.
Noniin. Joko riittäisi se faniposti tässä ketjussa, laita vain yv:tä jos ilmaisussani sinua joku vielä hiertää. Ymmärtääkseni koronan turvin ollaan haviteltu jo erilaisia sairauseläkkeitä, mutta kai sinulla on näille sitten viestinä, että loppuu se hassuttelu? Vai etkö siis usko, että kroonistuessaan long covid voisi viedä työkyvyn ja olla perusteena eläkkeelle? Emme tiedä mihin kyseisen henkilön matka vie taudin kanssa, mutta sitä siis pääsemme seuraamaan. En rehellisesti osaa sanoa, missä tässä pitäisi leikkiä mukana ja missä ei? Kai voi olla, että esim. netissä empaattista esittämällä saa jotain sosiaalikrediittejä tulevaisuudessa. Laitetaan vähän sitä uutta normaalia tai vaan ihan uutta normia eli sääntöjä tulemaan.
Sinulle ehdotankin ja vain ehdotan siis viestisisältöjä, joilla olisi nyt suurempi anti koronakeskustelulle. Minä laitan poikkeuksetta rahani sinne missä suuni on. Olen lyönyt korona-aiheista vetoa usean henkilön kanssa ja tässäkin ketjussa tarjosin loppukäteisesti ilmaista rahaa, kun Ruotsin kuolemat hiipivätkin yli veikkaukseni. Parisen sataa silti voitolla näistä. Oikeista paffi-betseistä viimeinen vuosi 10 000e panostuksella ollut 10110, joten tuottoisampaahan tuo on ollut.
Nyt tämä loppusuora hieman tylsistyttää, kun vieläkin jaksetaan pelätä vaikka homma on käytännössä ihan paketointia vailla. Rokotukset vaimarin läpivienteihin ja naamarit helvettiin. Joillekin ne kai symboloivat toisesta välittämistä, minulle ne symboloivat käynnissäolevaa isoa sosiologista testiä. Olen niin pahoillani, kun en osoita esimerkiksi parhaita puoliani laumasieluisuudestani näiden todistajien läsnäollessa.