Itse kävin perjantaina kanssa tosiaan tuollaisessa Drive In -testissä. Lupailivat että 4 päivää menisi kun ilmoitus tulee. Tekstarilla piti tulla.... Oma kannassa näky kyllä hienosti jopa testaajan nimi ja muita tietoja tuolla "terveystiedot -valikossa". No koetti tiistai ja se 4 päivää testistä. Ei kuulunut viestiä, eikä näkyny omassa kanssa. Soitto ohjelapun numeroon. Siellä täti vastasi et ei täällä mitään näy. Ja hei täällä on vielä torstaisiakin testejä ilman vastausta...
No illemmalla sitten tuli tekstarilla vastaus. Omassa kannassa kävin just. En sieltä löytänyt vastausta. Sen verran monta kertaa on pää ottanu isompaakin osumaa, että en tiedä missä se siellä pitäisi olla. Hienosti näkyy kaikki 2018 vuoden labratuloksetkin. Ja kaikki reseptit, sekä tietoja kun olen käynyt yksityisillä hammaslääkäreillä.
Tosi hyväntuntuinen systeemi. Toivottavasti tuonne saisi sen testituloksen myös
Niin ja toivotaan, että saisitte mahdollisimman pian sen vastauksen. En tiedä tietenkään, että kävittekö yksityisellä puolella vai kunnallisella, itse kävin kunnallisella. Ruuhkaa taitaa monessa paikassa olla, että varaudu siihen, että ette vielä huomenna saa vastausta...
kunnallisella puolella käytiin ja hyvin toimi homma. Pojalla jo oireetkin hävinneet ja odottelee jo testitulosta ettei tarvitse sisällä kökkiä.Täti sanoi että 1-3vrt pitäisi tulla mutta ei osannut sanoa ruuhkista.