En ole parempaa argumenttia lukenut yleisen asevelvollisuuden lakkauttamisen ja palkka-armeijaan siirtymisen puolesta.Siihen aikaan pojat oli miehiä. Nyt rynkyn tilalla olis joku vitun kannettava älylaite, mistä näytettäisiin videoita, kun joku saatanan tubettaja Roni Beck valistaisi ihmisiä olemaan matkustamatta. Se 50-60 vuotias Seppo pyyhkii noilla valistamisvideoilla ja 18-vuotiaiden ohjeilla persettä, jos joku yrittää tulla käskyttämään.
Ja takaisin yläkertaan.Nyt otetaan livenä yleisökysymyksiä sisäministerille.
Aloitan tällä.
Kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?
Älä ota tosissaan.En ole parempaa argumenttia lukenut yleisen asevelvollisuuden lakkauttamisen ja palkka-armeijaan siirtymisen puolesta.
No enpäs tiiä. Olin tuossa joitakin viikkoja sitten katsomassa paikallista sotilasvalaa. Uskallan kyllä sanoa, että jos ne lapsenkasvoiset, vetelät ja huonoryhtiset finninaamat menee joltain 70-vuotiaalta jäärältä kysymään papereita ja komentamaan sisätiloihin, niin ihan jokainen Markku ja Pertti ei tottele.Miksi menisi vituiksi?
Jos samanikäiset olivat aikoinaan pysäyttämässä Neuvostoliiton hyökkäyksiä niin eiköhän tuo valvonta onnistuisi nykynuorilta ihan hyvin.
Tämä Almahan siis on karanteenissa Lontoon matkan vuoksi.Ei ole mitään lakia tai sääntöä joka estäisi Lappiin matkustamassa jos ei ole karanteenissa (minä tosin olen ping @Zamboni koska tulin 12 päivää sitten ulkomailta), joten mielelläni tulen sen sinulle kertomaan. Kyllä näitä sääntöjä on tarpeeksi ilman, että niitä tarvitsee itse lisää keksiä
No enpäs tiiä. Olin tuossa joitakin viikkoja sitten katsomassa paikallista sotilasvalaa. Uskallan kyllä sanoa, että jos ne lapsenkasvoiset, vetelät ja huonoryhtiset finninaamat menee joltain 70-vuotiaalta jäärältä kysymään papereita ja komentamaan sisätiloihin, niin ihan jokainen Markku ja Pertti ei tottele.
Lapsenkasvoisia ne varusmiehet olivat silloinkin, kun armeijaan mentiin pääsääntöisesti 20-vuotiaana. Lapsenkasvoisuus näkyy vain vuosi vuodelta paremmin, kun itse vanhenee.Kyllä Markku ja Pertti tottelevat, jos niillä finninaamoilla on sotilaspuku päällä. Jos tuollaiset vanhat jäärät jotain kunnioittavat, niin nimenomaan armeijaa ja vaikkapa poliisia.
Ruotsia on muuten kiitettävä siitä, että se toimii nyt erinomaisena verrokkina. Toimensa tuntuvat oudoilta ja rohkeilta, mutta ainakin jälkikäteen nähdään toimiko homma vai ei.
Kieltämättä aika rohkeaa linjaa vetää. Ehkä ne tietävät mitä tekevät. Tällöin Ruotsin talous veisi muuta Eurooppaa 100-0. Mutta voi olla, että siellä yllätetään svenssonit housut kintuissa, kun huomataankin viruksen levinneen jo hallitsettoman laajalle, ja sitten on jo liian myöhäistä. No onhan sekin tapa hoitaa eläkepommi.
Näitä on netti niin täynnä että ihan fiksua jättää ruutuaika muille puhuville päille.Milloin on haastettelussa epidemiologian erikoisasiantuntija ohjeistamispäälikkö Jaakko Parantainen??
Turvattomat karkulaistytöt.Viisikko kokoontuu kuulemma tänään. Ollaanko periaatteella Viisikko pulassa vai Viisikko joutuu ansaan...
Kauankohan menisi, että kotiutuneet lämärit saataisiin käyttöön tässä tilanteessa?On sitten juuri kotituneelle lääkintämies kummipojalle jo ilmoitettu, että mikäli reserviläisiä kutsutaan olet ensimmäisessä aallossa. Valmisteluja on siis ilmeisesti tehty.
Jos näihin toimiin alettaisiin, niin ei niihin vain varusmiehiä käytettäisi vaan silloin kutsuttaisiin palvelukseen myös reserviläisä.Olishan se kun joku "Raimo" 18v finninaama rynkky kädessä pysäyttelee autoja ja kysyy papereita. Vituiksihan se menisi.
Turvattomat karkulaistytöt.
Älkääs nyt jumiutuko noihin naisten tuotteisiin. Turvallisinta on vetää päähän suosiolla molemmille sukupuolille sopivat inkontinenssihousut. Kannattaa varmaan tehdä silmille reiät liikkumisen helpottamiseksi.
Ruotsia on muuten kiitettävä siitä, että se toimii nyt erinomaisena verrokkina. Toimensa tuntuvat oudoilta ja rohkeilta, mutta ainakin jälkikäteen nähdään toimiko homma vai ei.
Näin oli hänen kohdallaan matkustaminen ei ole ok. Ketjussa vaan kovasti kivitettiin kaikkia mökille lähtevistä miettiviä, erityisesti jos kehtasivat lapista mökin omistaa tai vuokrata, mutta sille ei perusteluja ollut.Tämä Almahan siis on karanteenissa Lontoon matkan vuoksi.