Minkähänlainen paskamyrsky siitä syntyisikään jos poliisi kävisi häätämässä porukan pois torilta?
Ei nyt sellaista mayhemia kuin Jenkeissä mutta jotain pientä kärhämää voisi kuvitella syntyvän....
Minkähänlainen paskamyrsky siitä syntyisikään jos poliisi kävisi häätämässä porukan pois torilta?
Kai sinä ymmärrät eron käsien pesemisessä ja käsidesillä ja desinfiointiaineilla lotraamisessa? Superbakteereita muodostuu sen takia, että täysin turhaan lotrataan desinfiointiaineilla paikoissa missä ihan perus pesu riittäisi, eli esim. kotona. Valitettavasti niitä myös muodostuu siellä missä se perus hygienia ei riitä vaan niitä on pakko käyttää eli sairaaloissa.Ei antibiootteja syödä angiina itsensä takia,vaan mahdollisen jälkitaudin, mm nielupaiseen takia. Angiina menee itsessään ohi päivässä parissa. Hyvällä suuhygienialla jälkitaudin mahdollisuus on lähes olematon.
Mitä tulee superbakteereihin niin juuri liika hygienisyys on mikä ne on tehnytkin.
Perus hygienia on ihan ok mutta joku raja siinä käsidesin käytössäkin saisi olla. Antaa olla, kun täällä tämä menee jankkaamiseksi ihmisten kanssa jotka kävelivät kumihanskat ja suojamaski päällä ennen koronaa.
Jep, allergioihin tuolla ylipuhtaudella on todettu yhteys. Superbakteilla tietääkseni aina tarkoitetaan antibiottiresistantteja bakteereja.Koskaan ennen en ole kuullut väitettä, että desifiointi luo superbakteereita. Ne on aina yhdistetty antibiootteihin. Tästä tulee jo trumputtimen jutut mieleen...
Ihan sama mikä asia, mutta luulisi edes sen vertaa olevan noilla järkeä päässä, että pysyttäisiin tuolta poissa. Todella vastuutonta ja typerää toimintaa.Mites toi 500 hengen rajoitus? Ei sillä, hyvän asian puolesta osoittavat mieltään mutta kai se laki noitakin koskee
Koskaan ennen en ole kuullut väitettä, että desifiointi luo superbakteereita. Ne on aina yhdistetty antibiootteihin. Tästä tulee jo trumputtimen jutut mieleen...
Kyllä tää maa on vittu niin perseellään kun voi olla. Vittu voin vaa kuvitella miltä tuntuu veteraanisukupolvista ja muista, ketkä tämän maan rakensivat.
Sehän siinä on, kun ei koske heitä. Ei osata ymmärtää, että se koskee helvetin monia ihmisiä jos tälläisten takia joudutaan lyömään taas ne ravintolat yms. säppiin ennen kuin tauti karkaa kokonaan käsistä. Koska pakko ne vain on kiinni laittaa jos ne tartuntamäärät alkaa olemaan siellä huippujen tasolla mitä pahimmillaan täällä oli. Ei mietitä yhtään niitä kanssaihmisiä ja niiden työpaikkoja ja elämiä, koska minä minä maailmassa se on vain minä ketä kaikki asiat koskee vittuako muilla väliä.Ei jumalauta että pistää vihaksi. Olen ollut optimisti näissä ennusteissa ja muutenkin koronan suhteen, nyt varsinkin kun luvut ovat olleet suht. pieniä, niin sitten nämä saatanan puupäät menevät torille kuin kansanjuhliin konsanaan. 3000 ihmistä yhdellä aukiolla, joista merkittävä osa maahanmuuttajataustaisia (todennäköisesti), joiden keskuudessa tautia on muutenkin liikkunut runsaasti. Verrataan esim. Veikkausliigan otteluun tai Liigan normaaliin runkosarjamatsiin, jossa väkeä se 3500-4000 katsojaa. Katsojat ovat kuitenkin hajautuneet eri puolelle hallia, toisin kuin tämänpäiväisessä. Jos tästä selvitään ilman uutta nousua tartuntamäärissä, mitä todella toivon, niin tosiaan tuhansien henkien yleisötapahtumat voidaan sallia tällä logiikalla samantien.
Korostan vielä, että vastustan rasismia enkä kritisoi mielenosoituksen sanomaa, mutta nyt kun muutenkin ollaan oltu helvetin tarkkoja kaikessa, niin MIKSI tätä ei voitu järjestää esim. etänä? Pitää jonkinlainen Earth Hour-tyylinen hartaus tjsp. Tässä kuitenkin koko kevät meni itseltä ja monelta muultakin uusiksi ja itse olen noudattanut määräyksiä kyllästymiseen asti. Jos taas tartunnat lähtevät kasvuun ja rajoituksia palautetaan, niin vitutus olisi kyllä jotakin tähtitieteellistä. Maksavatko nämä urpot sitten taloudelliset seuraukset omasta pussistaan? Epäilen suuresti. Kahden viikon karanteeni olisi kyllä täysin oikein kaikille tuolla olleille, sekä isot sakot järjestäjille. Poliisi voisi myös katsoa peiliin, varsinkin kun heillä olisi ollut mahdollisuus estää tapahtuman järjestäminen.
Pakko oli hieman avautua, anteeksi pieni purkaus
Ihminen on imbesilli. Valitettavasti. Jopa eläimillä on pienestä aivokapasiteetista huolimatta luontainen vaisto jättää joitakin asioita tekemättä. Ei tuohon typeryyteen löydy sanoja.Kyllä Helsingissä ainakin tehdään kaikkensa, jotta saadaan epidemia jälleen kasvuun. Yrityksen puutteesta ei voi syyttää.
...
Hauska kokeilu näin kauempaa katsottuna.
Koskaan ennen en ole kuullut väitettä, että desifiointi luo superbakteereita. Ne on aina yhdistetty antibiootteihin. Tästä tulee jo trumputtimen jutut mieleen...
Sehän siinä on, kun ei koske heitä. Ei osata ymmärtää, että se koskee helvetin monia ihmisiä jos tälläisten takia joudutaan lyömään taas ne ravintolat yms. säppiin ennen kuin tauti karkaa kokonaan käsistä.
Niin mitäs tuohon sanoisi. Noille kehujillekkin, että sehän sitä kahden lapsen YH äitiä hirveästi auttaa kun USA:ssa kuolleen takia järjestettävä marssi aiheuttaa mahdollisesti sen, että se hänen työpaikkansa lyödään uudestaan säppiin ja hänet lomautetaan, kiitos tämän marssin aiheuttaman koronahelvetin. Että kiitos vain, ettekö muuta keksineet? Toivottavasti läväyttävät ihan ekana terassit kiinni Helsingistä jos nyt tuolta niitä tautitapauksia laajasti tulee, että ehkä näillekkin menee viesti perille, kun edes vähän osuu omaan nilkkaan.Mitä luin joitain kommentteja sosiaalisesta mediasta, niin siellä on moni kiitellyt ihmisiä, "jotka tulivat paikalle tärkeän asian puolesta, eivätkä pelänneet koronaa".
Mitähän tähän sanoisi? Ymmärrän mielenosoituksen järjestämisen, mutta en ajankohtaa. Tai tavallaan ymmärrän ajankohdankin, mutta en silti pelisilmää.
Ei antibiootteja syödä angiina itsensä takia,vaan mahdollisen jälkitaudin, mm nielupaiseen takia. Angiina menee itsessään ohi päivässä parissa. Hyvällä suuhygienialla jälkitaudin mahdollisuus on lähes olematon.
Monta kertaa olet sairastanut angiina? Itselläni niitä oli 15-18 vuoden iässä joka vuosi vähintään kerran. Loppui vasta kun lopetin antibiootit. Lääkäri jo uhitteli nielu- ja kitarisojen poistolla. Luin hieman. Ei kannata syödä. Viime syksynä minulla diaknitoisuutiin klamydia. Toki otin ambitiootit. Puoli vuotta, kuukausi sitten minulle tuli tämä lapsuuden tautini takaisin. En ottanut antibiootteja. Aamulla peitteet oli kadonneet. Kurkku oli toki arka/kipeä lähes viikon päästä taudin synnystä. Ja sä sanot mulle että pitää syödä antibiootteja? Nm harvemmin kipeänä.No tuo nyt on taas vähän aidasta ja aidanseipäästä väittelyä. Angiinaan määrätään juuri siksi antibiootteja, koska se altistaa näille jälkitaudeille. Onko se sitten angiinan vika vai sen jälkitaudin, on aika paha sanoa. Mutta mitä tulee tuohon suuhygieniaan, niin enpä ole kyllä kuullut, että sillä onnistuisi tuota kurkkupaisetta estämään. Eikä kyllä mikään tukenut tätä väitettä kun kokeilin hakea tietoa netistä. Näin maalaisjärjellä ajateltuna: aika harva nielurisoja kykenee harjaamaan bakteereista puhtaaksi...