Osuinko johonkin hermoosi edellisellä viestillä, sen verran vittuilevaan sävyyn oli vastaus kirjoitettu. Tietenkin oireeton kantaja on se pahin ja siksi itse kunkin tulee käyttäytyä sen mukaisesti että virusta kantaisi. Nyt oli vaan kyse siitä että missä paikassa välttelee kontakteja. Onnistuuko se paremmin kerrostalokaksiossa vai metsässä. Jollei tapaa muita ihmisiä, eikä kuormita vierasta tervenhuoltoa, niin ainakin minun mielestäni on ihan sama missä joku on karanteenin kaltaisessa eristyksessä. Itseasiassa omassa tuttavapiirissäni parhaiten eristyksissä ovat olleet juuri ne mökeilleen jo muutama viikko sitten painuneet, noin kerran viikossa käyvät kotona katsomassa postin ja kaupassa, vieraita eivät ota mökeilleen vastaan.
Ajattelin että oliko linkittämässäsi dokumentissa oikeasti jotain pointteja jotka kumoaisivat käsityksiäni, mutta ilmeisesti ei. Onneksi sama dokkari linkitettiin myös katsottavaksi youtubesta. Sieltä minäkin sen meinaan katsoa kunhan ehdin.
Hallituksen toimilla on ainakin minun tukeni ja pyrin toimimaan ohjeiden mukaan. Pidän kuitenkin oman arvostelun mukana, joten jotkut asiat suoritan itseasiassa ohjeita tiukemmin ja toisissa sitten taas voin hieman oikaista jos katson ettei kyseinen ohje aja kyseisessä tapauksessa asiaansa. En esimerkiksi käytä mahdollisuuttani etätyöhön koska saan enemmän aikaiseksi tyhjässä toimistossa muiden ollessa etätöissä, lähimpään kolleegaan on noin 20 metrin matka. Käsidesipullo on aina mukana kuten myös desinfiointiliinat joilla putsaan työpistettäni ja autoani, vaikka näitä suosituksia ei taida hallitus olla vielä antanut.