Ja sinusta Ok että se 3000 hengen sali saa myös ottaa vain tuon 500 henkilöä? 8200 hengen sali 500 henkilöä. 13300 hengen sali 500 henkilöä. Kumma että tasa-arvon nimeen vannovan puolueen kannattajille tämä ei ole ongelma. Osa saa ottaa 50% ja osa 4%. Ei tuossa ole mitään logiikkaa.
Ottamatta mitenkään kantaa siihen, onko @heavy puolustellut kuinka paljon yleensä rajoituksia, niin eihän tuossa minusta otettu kai mitään kantaa tuon linjauksen järkevyyteen, vaan kerrottiin vain, että linjaus on niin, että alle tuhannen hengen tiloissa saa olla 50% asiakkaista. Ja yli tuhannen hengen tiloissa maksimimäärä on 500. Ymmärrän täysin, että ihmiset ovat täysin kypsiä rajoituksiin, mutta ei tuossa kannata silti syyttää perusteettomasti kanssakirjoittajia asioista, joihin he ovat täysin syyttömiä.
Minulla on se käsitys, että aiemmin pandemian aikana (ennen rokotteita) minä kannatin rajoituksia paljon enemmän kuin @heavy, ja olisimme jopa tästä joskus väitelleet tässä(-kin) ketjussa. Tällä hetkellä minä en kannata mitään rajoituksia, mutta en kyllä ole nähnyt edellä mainitun vastaväittelijänikään kannattavan niitä.