flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä se rokote ja rokotteet varsin tehokkaasti estää vakavaa sairastumista ja siten sairaalakuormitusta, joten kyllä sille rokotepassille sinällään ihan peruste on. Sairastumiset ja tartunnat sinällään taas ei pidä enää olla mikään mittari millekään. Eli se että rokotettu voi sairastua ja tartuttaa muita ei pitäisi merkata mitään tehohoidon kuormituksen hallittu rajoittaminen voi sitä olla ja tähän rokotepassi voisi olla toimiva ratkaisu. Toki heti pois jos ja kun korona poistuu yleisvaarallisten tautien listalta. Minulle tosin ihan se ja sama jos rokotevastaiset hörhöt löytävät itsensä koronan takia teholta kunhan eivät vaaranna muiden tehohoitoa tarvitsevien hoitoa.
Ja tämä ei ollut puolustuspuhe rajoituksille, olen niitä vastaan mutta jos niistä päästään eroon rokotepassilla niin totta helvetissä mielummin se kuin tämä ettei mihinkään kulttuuri- ja urheilutapahtumiin pääse, salille pääsee sentään taas huomisesta lähtien, itseasiassa muutaman tunnin kuluttua.
Ja tämä ei ollut puolustuspuhe rajoituksille, olen niitä vastaan mutta jos niistä päästään eroon rokotepassilla niin totta helvetissä mielummin se kuin tämä ettei mihinkään kulttuuri- ja urheilutapahtumiin pääse, salille pääsee sentään taas huomisesta lähtien, itseasiassa muutaman tunnin kuluttua.