Hetki kärsitään?Rokotepassi/koronapassi voimaan vuotavaan rokotteeseen, joka ei estä sairastumista ja levittämistä. Omikron on lisäksi nuorille ja perusterveille lievä tauti, oli rokotteita tai ei.
Kyllä ainakin itse olen THL:n Salmisen linjoilla, mitään järkeviä tai kestäviä perusteita koronapassille ei ole.
Nyt hetki kärsitään ja odotetaan tämän aallon hiipumista, sitten rajoitusten purku, ilman mitään passipelleilyä. Sen jälkeen sairaanhoidon resursseihin nopeaa korjaussarjaa ennen seuraavia variantteja.
Määritteletkö minulle sen hetken, joka vielä kärsitään.
Millä tavoin rokote vuotaa mielestäsi, itse en tiedä yhtään ihmistä, joka rokotettuna olisi sairaalaan joutunut.
Onko sinusta parempi, ettei kukaan pääse vielä tämänkään kevään aikana mihinkään?
Koska passi on niin paska ratkaisu.
Sairaanhoidon uudelleen resurssointi nyt ei ehdi tähän aaltoon, eikä kyllä mihinkään muuhunkaan aaltoon.
Katsomot kun oli auki, niin minkäänlaista piikkiä sairaalahoidon tarpeeseen se ei ainakaan tilastojen mukaan tuonut.
Omikron ei lisää sen tarvetta, suhteessa korkeisiin tartuntamääriin, senkään vertaa.
Kaiken kaikkiaan todella outo on sinun suhtautumisesi tästä ulospääsyyn. "Loppukiri", "vielä jaksetaan", "yhdessä".... Tätä paskaa retoriikkaa on nyt kaks vuotta jauhettu.
Eikä mikään muutu.