Jälleen vastarannankiiskenä käytettyjä nettiasiantuntijoita vainoamassa. Ja disclaimerina nyt ennen kuin alatte raivota minulle olkiukkojen kera, minustakin STM:n touhu on lähtenyt hanskasta ja se miten asiantuntijatyötä härskisti ja epärehellisesti hyväksikäytettiin etäkoulun ajamiseksi oli häpeällistä.
Mutta millainen korona-analyysin lähde Campbell on? Eläköitynyt hoitajakouluttaja, entinen hoitaja ja "nursing education" -alalta tohtoriksi väitellyt nykyinen tubettaja ei varsinaisesti vaikuta kärkipään asiantuntijalähteeltä pandemiaan, etenkin kun hänen Wikipedia-artikkelistaan löytyy tällainen osa
John Campbell (YouTuber) - Wikipedia . Mutta muut voivat tietää tästä paljonkin minua enemmän.
Kritiikki asiantuntijoita ja poliitikkoja kohtaan on aina uskottavampaa jos kritisoijan itse käyttämien asiantuntijoiden suurin meriitti ei vaikuta olevan samanmielisyys henkilön kanssa. Mutta en tarkoita etteikö Campbellin jutuissa voisi olla paljon järkeäkin enkä tarkoita kirjoittamaasi kritisoida. Myös tuossa misinformaatio-jutussa toinen tapaus oli enemmänkin vääristelevien rokotevastaisten kampanjan syytä kuin Campbellin itse sanomien asioiden. Häiritsee vain kun kaikenlaisia tohtoreita ja tutkijoita tuodaan jatkuvasti tukemaan omia kantoja ilman että näiden taustoja mitenkään avataan tai aina edes tiedostetaan.