Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Niin, se on mielentila, joka ei kysy aina jäsenkirjaa.Ai, nyt olen demari, ok.
Niin, se on mielentila, joka ei kysy aina jäsenkirjaa.Ai, nyt olen demari, ok.
Toivottavasti muut AVI:t ottaa tästä onkeensa ja rupee kyseenalaistamaan STM:n mielivaltaisuuden.
Kiuru taitaa repiä pelihousunsa. Ihanasti saa näpeilleen kyllä nyt, STM:n ihmiset.
Liikulla on toimintaa pitkin maata, joten lienevät valittaneet muistakin.
Viruksen etenemisen estäminen on hyvin pitkälti sama asia kuin rajoittaminen.Käsittääkseni kyse on tällä hetkellä rajoittamisesta, ei estämisestä.
Kysytään sitten näin päin. Haluat suojella appivanhempiasi koronalta etteivät saa sinulta tai keneltäkään muulta tartuntaa. Miten se on mahdollista? Huomioiden se, että nykytiedon valossa rokotteet eivät estä tartuntoja. Eihän tuo ole teoriassa mahdollista muuten kuin määräämällä ihmiset pysymään kodeissaan ja sulkemalla rajat pysyvästi.
Käsittääkseni ovat, ja Riihijärvi taitaa tuolla twiittiketjussa kertoa että ainakin Pirkanmaan osalta juttu käsitellään huomenna.
Minulta ei löydy minkäänlaista ymmärrystä yritysten toiminnan estämiselle ja rajoittamiselle. Minulta sen sijaan löytyy paljonkin ymmärrystä niille yrittäjille, työntekijöille ja asiakkaille jotka taas kerran joutuvat kärsimään näistä perusteettomista rajoituksista helppoina keinoina.Varmaan ymmärrät, että tiettyyn rajaan asti riskejä voidaan vähentää varsin hyvin suhteellisen helpoin keinoin.
Minulta ei löydy minkäänlaista ymmärrystä yritysten toiminnan estämiselle ja rajoittamiselle. Minulta sen sijaan löytyy paljonkin ymmärrystä niille yrittäjille, työntekijöille ja asiakkaille jotka taas kerran joutuvat kärsimään näistä perusteettomista rajoituksista helppoina keinoina.
Miten yrittäjät kärsivät siitä, että käytän maskia ja/tai käsidesiä? Olen koko helvetin syksyn käynyt normaalisti viskelemässä dartsia seuran viikkokisoissa. Nyt harrastus on jäissä, kun rajoitukset iskivät pyytämättä ja yllätyksenä.Minulta ei löydy minkäänlaista ymmärrystä yritysten toiminnan estämiselle ja rajoittamiselle. Minulta sen sijaan löytyy paljonkin ymmärrystä niille yrittäjille, työntekijöille ja asiakkaille jotka taas kerran joutuvat kärsimään näistä perusteettomista rajoituksista helppoina keinoina.
@Sistis assosioin sen tähän. Yleensä näin sanovat ovat niitä jotka puoltavat/haluavat rajoituksia, koska rokotteet ei riitä.Rokotteiden teho laskee ajan myötä. Rokottaminen ei tee minua eikä riskiryhmäläisiä immuuniksi. Sä olet nuori ja kuolematon. Kaikki eivät ole.
Lakkaa keksimästä asioita. Kysy, jos on kysyttävää.@Sistis assosioin sen tähän. Yleensä näin sanovat ovat niitä jotka puoltavat/haluavat rajoituksia, koska rokotteet ei riitä.
Jos näin ei ole, kyseessä väärinkäsitys osaltani.
En tiedä, kuulunko pelkääjiin, mutta vielä viime viikolla läheisissäni olevilla riskiryhmäläisillä ei ollut kolmatta annosta ja toimin siihen asti niin, etteivät he saa tartuntaa minun kauttani. En kuitenkaan kutsuisi tätä peloksi, vaan varovaisuudeksi.Toisesta ääripäästä haluaisin kylläkin myös kysyä, että mitä tupla-/triplarokotetut pelkäävät vielä koronassa?
@Sistis assosioin sen tähän. Yleensä näin sanovat ovat niitä jotka puoltavat/haluavat rajoituksia, koska rokotteet ei riitä.
Jos näin ei ole, kyseessä väärinkäsitys osaltani.
Varovaisuus on aina hyväksi tietyllä lailla. Itsekin taivun usein ajattelemaan, että monet ehdottomasti rokotteita suosittelevat, ja niiden tehoon luottavat ihmiset tässä pandemian aikana käyttäytyvät vähän paradoksaalisesti siten, että rokotteisiin ei luottoa heillä itsellä olisikaan. Ei se silti minun asiani ole määritellä yhtään miten kukakin tekee tai ajattelee. Saati mikä olisi keneltäkin oikein.
Kyllä. Me olemme nimenomaan alleviivanneet, että suojaamme omia lähipiirimme riskiryhmäläisiä omilla toimillamme, mutta emme elä kellarissa, emmekä luonnollisestikaan oleta yhteiskunnaltakaan sellaista. Keskustelu on lähtenyt siitä, että jotkut ihmettelevät, miksi kahdesti ja kolmesti rokotetut ylipäänsä pelkäävät edes hieman koronaa. Me olemme sitten kertoneet syitä tälle ja keinoja, joilla pyrimme itse omin toimin haluttuun lopputulokseen.
Sanon vielä loppukaneettina, että emme vaadi rajoituksia lähipiiriläistemme suojaamiseksi. Sen sijaan toivoisin sitä, että kaikki "pelossa elämisestä", "omia aivojaan käyttämättömistä lampaista" ja "rokotteista huolimatta koronaa pelkäävistä pelkureista" huutelevat ymmärtäisivät, että tietyissä tilanteissa varovaisuudellemme on ihan perusteet.