Hieno kirjoitus.Valitettavasti apua tarvitsevia on enemmän kuin mihin mun kassani riittää, mutta yksikin tukieuro on parempi kuin ei yhtään.
Monen kirjoittajan reaktiot ovat suoraan kuin teini-ikäisen (Vitux Vitux) käsikirjasta.
Kukaan ei osaa sanoa, kuinka kauan tämä kestää ja kuinka helvetin monta rokotusta joudumme vielä ottamaan. Mutta rokotukset ovat ainoa keino päästä tästä ulos. Mä en edelleenkään usko mihinkään suureen salaliittoon. Mutta, jos siitä onkin lopulta kysymys ja minä osoittaudunkin hyväuskoiseksi hölmöksi, olkoot sitten niin. Olen toiminut parhaan tietoni mukaan yhteisen hyvän eteen itseäni ja omaa perhettäni sekä lukuisia muita suojellakseni, joten minulla ei ole hävettävää. Minun päämotiiveikseni riittää se, etten halua itse sairastua, enkä halua sairastuttaa ehdoin tahdoin ketään muutakaan. Jos ei muuta, niin se on edes kaunis ajatus.
Näin syvältä joudun minäkin hakemaan valoa tähän tilanteeseen. Ei se koko ajan lohduta, mutta ajoittain kyllä. Varsinkin silloin, kun saan mennä nukkumaan omaan lämpimään sänkyyni ja tiedän olevani omassa kodissani turvassa. Se on aika paljon se.
Lainasin eniten ajattelemani osat tekstistä.
Jokaisen kannattaa lukea viesti läpi ja miettiä tarkemmin vaikka sitä, miten voisi itse toimia parhaiten tässä tilanteessa, kuten @BOL on tehnyt ensimmäisessä kappaleessa.
Loppujenlopuksi eniten kummastuttaa se, miten joku on jakanut sinulle oman kynäni tai ajatusten pelikirjani tämän asian suhteen. :D
Toivotan kaikille hyvää joulua ja suosittelen ajattelemaan tulevaa, toukokuussa kaikki on jo varmasti paremmin.
Asioilla on tapana järjestyä.