Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ystävyyssuhteet
Olen pistänyt parikin ystävyyssuhdetta poikki henkilöihin, joiden suhtautuminen virukseen on minun mielestäni edesvastuuton. En usko noinen suhteiden palautumiseen.
Ikääntyminen lisää uusien ystävyyssuhteiden solmimisen hankaluutta, mitä korona ei edesauta millään muotoa.
Tämä nyt menee itseltäni täysin yli.
Ylipäätänsä en varsinaisesti ymmärrä millaisella asenteella on täytynyt elää, että tämä nyt jättää noin paljon arpia.
Kyllä siinä saa mielestäni katsoa ihan itsekin peiliin, jos alkaa laittamaan kavereitaan johonkin koronajärjestykseen. Että minkälainen ystävä sitä itse on ollut ja ehkä tuollainen ratkaisu on voitto molemmille osapuolille.
Olen vähän sanaton....toisaalta jos ei niitä kavereitaan tarvitse, niin ei kai siinä. Elämässä nyt on aika paljon muutakin kuin yksi virus, eikä sen kuulu määritellä sen enempää elämää. Jos se määrittelee, niin sitten on ehkä suhtautuminen vähän erillainen.
Suurimman osan kavereista kanssa en juuri ole viruksesta edes puhunut, ellei sitten ole jotain vaikutuksiä työelämään päivitelty.
Ihan tarpeeksi tullut typeriä uutisia, typeriä uusia termejä, jäätävää vouhotusta eri asiantuntijoilta ja ne jutut mitkä töissä joutunut kuuntelemaan. Henkilökohtaisesti ei kiinnosta pätkääkään kenenkään suhtautuminen politiikkaan saati tähän virukseen.
Lisäksi jos jaksaa vielä vaikka oluen parissa tai saunassa jauhaa viruksesta kaiken tämän jatkuvan jauhamisen lisäksi, niin olisihan se ihme.