PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
En kasaa, koska minulla ei ole mitään kaavaa.
Mutta näytä yksikin viesti, jossa olen toivonut Suomen sairaaloiden täyttymistä. Tai näytä jonkun "muun hysteerikon" sellainen.
En muuten ole missään vaiheessa uskonut Suomen sairaaloiden täyttyvän. Joskus laskin nykyisten tehohoitoon joutuneiden osuuden perusteella, kuinka paljon meillä pitäisi tulla tartuntoja päivässä, että tehohoidon paikat alkaisivat täytyä. Totesin jo siinä viestissä, etteivät tuollaiset määrät ole mielestäni mitenkään realistisia.
Eli viestisi oli paskapuhetta ja provoilua. Ja olen pahoillani, jos minun tapani seurata tätä pandemiaa ärsyttää sinua. En kuitenkaan tällaisen vittuilun edessäkään muuta tarkastelutapaani.
En todellakaan ala kahlaamaan tätä ketjua mutta niitä viestejä todellakin on lähtien maaliskuusta, enkä nyt tarkoita sinua pelkästään.
Se on harmi jos otat vittuiluna mut pointti olikin se että miks täytyy kauhistella Suomessa sitä paljonko Belgiassa on sairaalassa porukkaa, mun mielestä jo Iltalehti, Iltasanomat sekä MTV kauhistelevat jo aivan riittävästi. Saahan sitä tiesti kauhistella mitä haluaa ja jos tykkää seurata niin ei siinäkään mitään, lähinnä turha kauhistelu vituttaa.