Ainakin mun tuttavapiirissä monet katsoo aika tarkkaan mitä tekee ja mihin menee.Mitä tarkoittaa palaaminen normaaliin?
Ainakin mun tuttavapiirissä monet katsoo aika tarkkaan mitä tekee ja mihin menee.Mitä tarkoittaa palaaminen normaaliin?
Nythän uudenmaan lukemat oli n. 60 tartuntaa... joten suhteessa jopa ”parannusta”Päivän luku on 147 ja Uusimaa edelleen ihan omissa lukemissaan. Jokohan siellä ollaan päättävissä elimissä miettimässä Uudenmaan sulkua osa 2?
Ainakin mun tuttavapiirissä monet katsoo aika tarkkaan mitä tekee ja mihin menee.
Esimerkiksi mitä normaaliin elämään kuuluvaa jättävät tekemättä? Mulla on vaan tällainen keski-ikäistyvän pikkulapsien iskän näkökulma, joten en hirveästi tiedä mitä rajoitteita muilla on. Mutta ne paikat siis missä minä liikun, näyttävät samoilta kuin ennenkin.Ainakin mun tuttavapiirissä monet katsoo aika tarkkaan mitä tekee ja mihin menee.
Toi on jo aika radikaalia omien toimien muuttamista. Eikä tainnut liiga-avauksessa olla yhdessäkään hallissa korona-maximia yleisömääränä, joten virus vaikuttaa käyttäytymiseen.Mieluummin sitten jää kotiin kuin menee esim. leffaan.
Yks valitsee kauppan menon ajankohdaksi vähäruuhkaista, toinen ei lähde baariin, kolmas ei suostu tulemaan bänditreeneihin...on noita.Esimerkiksi mitä normaaliin elämään kuuluvaa jättävät tekemättä?
Tehohoidossa edelleen neljä ihmistä koko maassaa koronan vuoksi, sairaalassa 21. Ei merkittävää muutosta neljään kuukauteen.Päivän luku on 147 ja Uusimaa edelleen ihan omissa lukemissaan. Jokohan siellä ollaan päättävissä elimissä miettimässä Uudenmaan sulkua osa 2?
:)
#SuhteellisuudentajuOn kyllä hurjaa nyt tuo todettujen koronavirustartuntojen kiihtymisvaihe Suomessa vaikka on vielä lämpimät kesäsäät.
Viikonloppunakin päivät huitelee 150 tartunnan paikkeilla. On enää aja kysymys milloi mennään 200 uuteen tatuntaan vuorokaudessa.
Jalkapallon ja jääkiekon pääsarjan pelejä alkaa siirtyä. Saa nähdä miten nuokin saadaan loppuun.
Sana huolestuttava alkaa esiityä yhä useammin. Ulkomailla eii edes Trump selvinnyt koronalta kun viis veisasi turvaväleistä ja maskin käytöstä. Altisti muutakin hallintoa välinpitämättömällä käytöksellään.
Tämä. Aletaan sitte panikoitua kun näissä lukemissa alkaa nousua tapahtumaan. Nyt on peloteltu elokuusta asti että kohta sauraalapaikat loppuu mutta mitään ei ole sillä rintamalla tapahtunut.Tehohoidossa edelleen neljä ihmistä koko maassaa koronan vuoksi, sairaalassa 21. Ei merkittävää muutosta neljään kuukauteen.
#Suhteellisuudentaju
Ok, noi jälkimmäiset kuulostaa kyllä oudolta. Itse en käy hirveästi baareissa, mutta juttujen mukaan kyllä niissä on ihan porukkaa ollut. Ja omissa urheilutreeneissä käy normaalisti porukkaa, sarjat alkaa ja sama määrä joukkueita kuin ennen.Yks valitsee kauppan menon ajankohdaksi vähäruuhkaista, toinen ei lähde baariin, kolmas ei suostu tulemaan bänditreeneihin...on noita.
edit olisi melodisen punkin solistin paikka vapaana
En lähde väittelemään outoudesta. Pointti oli että käyttäytyminen on muuttunut. Ja olihan se havaittavissa liigassakin, kun kororajopitettua maximia ei taidettu saada täyteen missään avauskierroksella!Ok, noi jälkimmäiset kuulostaa kyllä oudolta.
On kyllä hurjaa nyt tuo todettujen koronavirustartuntojen kiihtymisvaihe Suomessa vaikka on vielä lämpimät kesäsäät.
Viikonloppunakin päivät huitelee 150 tartunnan paikkeilla. On enää ajan kysymys milloin mennään yli 200 uuden tatunnan vuorokaudessa.
Niin, siis paras taktiikkahan olisi ettei lue mediaa. Elää omaa elämää about normaalisti, välttää isoja ihmisjoukkoja, pitää etäisyyttä, pesee käsiä ja käyttää maskia tilanteen vaatiessa.Jos jättäisin kokonaan median seuraamisen niin eipä tuolla arjessa kummemmin tätä koronakeissiä huomaisi. Toki maskit mutta sinäällään vähäistä niiden käyttö. Oma suku/kaverit elää todella normaalia elämää tällä hetkellä.
Oma elämä on normaalia, enkä tunnusta kokevani pahaa oloa rajoituksista. Sen sijaan koen huolta monien yrittäjien ja esimerkiksi urheiluseurojen puolesta. Rajoitukset tuntuvat paikka paikoin hyvin kohtuuttomilta, kun otetaan huomioon se, että toisessa vaakakupissa painaa nämä taloudelliset jutut.Kun se elämä on ilmeisesti ihan normaalia valtaosalla, niin en ymmärrä mistä se koronarajoitusvastainen tänne palstalle kumpuava paha olo oikein syntyy. Joku jo toivoi mielenosoituksiakin ”rajoituksia” vastaan. Hah.
Kun se elämä on ilmeisesti ihan normaalia valtaosalla, niin en ymmärrä mistä se koronarajoitusvastainen tänne palstalle kumpuava paha olo oikein syntyy. Joku jo toivoi mielenosoituksiakin ”rajoituksia” vastaan. Hah.
Eikös noissa Liiga-peleissäkin ole ollut vähemmän katsojia mitä (rajoitettu) kapasiteetti antaisi myöten? Eli vika ei ole rajoituksissa vaan itse viruksessa. Ihmiset eivät halua mennä massatilaisuuksiin kuten normaalisti. Joidenkin mukaan tämä on rajoitusten vika, mikä on erikoinen logiikka mielestäni.Oma elämä on normaalia, enkä tunnusta kokevani pahaa oloa rajoituksista. Sen sijaan koen huolta monien yrittäjien ja esimerkiksi urheiluseurojen puolesta. Rajoitukset tuntuvat paikka paikoin hyvin kohtuuttomilta, kun otetaan huomioon se, että toisessa vaakakupissa painaa nämä taloudelliset jutut.
Mutta politiikka on nyt tämä, ja odotettavissa tuskin on muutosta. Ei vaikka kävisin joka päivä vouhottamassa asiasta tänne jatkoaikaan. Täytyy nyt toden teolla toivoa, että se toimiva rokote tulee mahdollisimman nopeasti. Toivon sitä ennen muuta yrittäjien ja esimerkiksi noiden urheiluseurojen puolesta.
Oma elämä on normaalia, enkä tunnusta kokevani pahaa oloa rajoituksista.
Itse kävin tänään ottamassa puikkoa nokkaan. Ei tuntunut pahalta. En ymmärrä miten tuostakin on joku saanut revittyä kauhuotsikoita.