Perkeles, kun ei tästä taudista meinaa palautua millään. Perussairautena minulla on nivelreuma ja sairastuttuani tähän paskaan sen lääkkeet piti tauottaa ja seurauksena luonnollisesti päivä päivältä pahenevat nivelkivut joka puolella. No, olen koittanut nyt käydä kävelemässä, mutta ei siitä vaan tahdo tulla mitään, syke nousee pienestä rauhallisesta kävelystä jonnekin 150 tasolle ja hiki päällä niin kuin olisi vetänyt kympin lenkin.
Olen nyt sairauslomalla tuosta nivelreuma-diagnoosista ja odottelen josko nyt aloitetut lääkkeet alkaisivat toimia. Eipä siltii, kyllä minä niitä kipuja aina jotenkin kestän, tuo voimattomuus vituttaa ja jo huolestuttaakin. Minullahan ei ollut missään vaiheessa mitään muita oireita kuin lämpöily ja henki kulki koko ajan ihan normaalisti, niin kuin nytkin, ongelma on vaan tuo totaalinen voimattomuus. Puoliso on nyt pari viikkoa pystynyt käymään työssä, mutta hänellä on edelleen aivan raastava yskä ja ihmettelen kuinka tuo pystyy töitä tekemään, jotain järjestelyjä kai siellä on ollut.
Kohtapuoliin alkaa siis lähestyä kaksi kuukautta sairauslomalla, melko perseestä. Vapise Tesla-Joni.