Kaikki eivät olisi silti tehneet sellaista tulkintaa, että lähtevät ryyppämään Tuure Boeliuksen ja Sabina Särkän kanssa. Samalla tuli koeponnistettua valtion viestintäjärjestelmä ja Sannaa ei saatu kiinni tanssilattialta. Jatkossa laitetaan snapilla koodia Boeliukselle ja Särkälle, niin tieto tavoittaa myös Sannan.
Kuten aiemmin sanoin niin minulle on henkilökohtaisesti yksi ja sama, mitä mieltä olet/olette pääministerin toiminnasta. Siitä voi keskustella Marinin ketjussa tai vaihtoehtoisesti politiikan puolella. Ainoa, mihin tässä keskustelussa otin itse kantaa on se, että on ihan äärimmäisen raivostuttavaa, kun
ihmiset levittävät virheellistä tietoa menneisyyden tai nykyisyyden faktoista. Kahdesti rokotettuja ei Suomessa ennen omikronin rantautumista ole melkein 8 kuukauteen enää asetettu
karanteeniin. Todellisuudessa tämä tarkoittaa sitä, että olet vapaa oireettomana elämään yhteiskunnassa. Jos saat oireita niin tilanne tietysti muuttuu tyhmyydeksi. Jos ihminen on altistunut koronalle (ja se määrä, mitä niitä altistumisia ihan normaalista elämästä tuli tuossa syksyn aikana) niin et voisi tavata ketään, jos julkisessa työssä olet ja päätät varotoimenpiteenä aina jäädä omaehtoiseen karanteeniin. En puolusta pääministeriä henkilönä vaan puolustan ihmisten toimintaa: on väärin puhua
määräyksistä tai
velvoittavista ohjeista, jos ne poikkeavat täysin siitä, miten muualla toimitaan. Karanteenipäätös on yksilön toimintaa rajoittava hallintopäätös, jonka asettavat tartuntatautiviranomaiset ja ne perustuvat lakiin. Se, miten ihminen on itse toiminut suhteessa johonkin henkilön x moraalikäsitykseen on tässä kontekstissa sivuseikka.