Kyseinen keikka on siirretty lauantaille 29.1.2022, joten kiirettä ei ole. Itse lavat ja areenan muunnokset tehdään kyllä nopeasti.30.1 Nightwish:in keikka.
Kyseinen keikka on siirretty lauantaille 29.1.2022, joten kiirettä ei ole. Itse lavat ja areenan muunnokset tehdään kyllä nopeasti.30.1 Nightwish:in keikka.
Kerholla on kaksi peliä vähemmän kuin Ilveksellä, Lukolla tai Ässillä. Saadaan kevätkaudella pelata ihan urakalla.
Puuhastelu jatkukoon forever!
Ainakin Ipa tulee siirtämään ottelut, kun Areena vuokrat niin suuret. En tiedä muista jengeistä.
Ei, kyllä se Tampereen keikka on 30.1.Kyseinen keikka on siirretty lauantaille 29.1.2022, joten kiirettä ei ole. Itse lavat ja areenan muunnokset tehdään kyllä nopeasti.
Onko tällainen olemassa keinovalikoimassa oikeasti? Minä luulen, ettei ole. Kuka haluaa pelata tyhjille katsomoille, jos ottelun saa siirtää? Veikkaan, että TV-sopimus estää tällaisen toiminnan.Ainakin Ipa tulee siirtämään ottelut, kun Areena vuokrat niin suuret. En tiedä muista jengeistä.
Taitaa seuroilla ja areenalla olla sopimukset joista ei ihan niin vaan Hakametsään irtauduta.Oisko Hakametsässä halvemmat vuokrat? Eikö se ois sama pelata siellä, jos katsojat ei pääse halliin :)
Jep, sotkin tämän Helsingin keikkaan, koska itsellä on liput sinne.Ei, kyllä se Tampereen keikka on 30.1.
Toivottavasti tohon ei tarvii mennä. Missään muualla maailmassakaan ei tollasia paskaplayoffseja ollut paitsi meidän kotoisessa SM-Liigassa tietysti.Playoffeja voidaan tarvittaessa lyhentää ja tiivistää, jotta runkosarjan pelit saataisiin pelattua. Kevään MM-kisat Suomessa aiheuttavat sen, että kautta ei voida venyttää.
Toivottavasti tohon ei tarvii mennä. Missään muualla maailmassakaan ei tollasia paskaplayoffseja ollut paitsi meidän kotoisessa SM-Liigassa tietysti.
Pelaajien pitää tulla vapaaehtoisesti vastaan sillä yt:t eivät ole mahdollista nyt.Tulot katsomoista jää heikoksi, joten mikä on tilanne pelaajien palkan alennuksissa? Mulla ei mitään varmaa tietoa, joten siksi tämä kysymys.
Pelaajien motivaatioon, asia voi vaikuttaa.
Kahden viikon rajoitusten vaikutus tulee näkymään viiveellä.Jos aikaisemmista yleisörajoituksista huolimatta tilanne heikkenee, niin miten samoja rajoituksia jatkamalla tilanteeseen ollaan muka saamassa parannus?
Mikäli koko ajan on ollut tiedossa, että rajoitusten vaikutus vaatii vähintään muutaman viikon, mikä järki lähtökohtaisesti oli asettaa rajoitukset kahdeksi viikoksi?
Pari sivua takaperin tätä pohdittiin, mutta näinhän ei ole:Kahden viikon rajoitusten vaikutus tulee näkymään viiveellä.
Käsittääkseni aluehallintovirastot voivat asettaa rajoituksia korkeintaan kahdeksi viikoksi kerrallaan.
Yleisötilaisuudet voidaan kieltää enintään kuukauden ajaksi ja TTL:n 58 g:n mukaiset tilat (liikuntatilat yms) enintään kahdeksi viikoksi.
Uudellamaalla yleisötilaisuudet kiellettiin kolmeksi viikoksi ja 58 g:n tilat kahdeksi viikoksi.
Pelaajien pitää tulla vapaaehtoisesti vastaan sillä yt:t eivät ole mahdollista nyt.
Raumalla, Porissa ja Turussa pelataan tyhjille katsomoille 15.1.2022 saakka.
Siinähän tuo oli viimekaudella että pelaajilla oli oikeasti uhkana saada lomautus jos eivät suostuneet palkka-alennuksiin eli pudotus kelan työttömyyskorvaukselle. Nyt periaatessa ainoa syy olisi se että jos eivät suostu niin seura voi mennä nurin ja samalla palkanmaksaja, tosin tämäkin enemmä koskisi vain jatkavia pelaajia. Eiköhän tässä tilanteessa alennuksiin suostuta mutta voi olla että alennukset voi tässä tilanteessa jäädä paljon viimevuoden luvuista tuon vapaehtoisuuden vuoksi.