Puuhastelu jatkukoon forever!Kaikkialla sama. Ottelusiirtoja myös tiedossa.
On tää hienoo hei!
Ainakin Ipa tulee siirtämään ottelut, kun Areena vuokrat niin suuret. En tiedä muista jengeistä.
Puuhastelu jatkukoon forever!Kaikkialla sama. Ottelusiirtoja myös tiedossa.
On tää hienoo hei!
Risto Jalo, Ilveksen toimitusjohtaja, sanoi eilen radiossa, että näillä näkymin 7.1.22 pelattava Ilves-Ässät pelattaisiin tyhjälle areenalle.Ainakin Ipa tulee siirtämään ottelut, kun Areena vuokrat niin suuret. En tiedä muista jengeistä.
En ole tarkistanut Areenan kalenteria, kuinka täyteen tapahtumia se on pumpattu tammi-maaliskuun ajalle.
Ainakin Ipa tulee siirtämään ottelut, kun Areena vuokrat niin suuret. En tiedä muista jengeistä.
Aikamoinen otteluruuhka Ipalle tiedossa kun nyt on jo Lukon sekä Ässien lisäksi vähiten pelattuja pelejä alla, jos tuohon HPK-pelin lisäksi tulee vielä Ässät-pelikin "ylimääräiseksi".
29.1 pitäis olla Ilves - HIFK ja 30.1 Nightwish:in keikka. Mitenköhän nopeasti sellainen lavazydeemi kasataan =)?
Kyseinen keikka on siirretty lauantaille 29.1.2022, joten kiirettä ei ole. Itse lavat ja areenan muunnokset tehdään kyllä nopeasti.30.1 Nightwish:in keikka.
Kerholla on kaksi peliä vähemmän kuin Ilveksellä, Lukolla tai Ässillä. Saadaan kevätkaudella pelata ihan urakalla.
Puuhastelu jatkukoon forever!
Ei, kyllä se Tampereen keikka on 30.1.Kyseinen keikka on siirretty lauantaille 29.1.2022, joten kiirettä ei ole. Itse lavat ja areenan muunnokset tehdään kyllä nopeasti.
Onko tällainen olemassa keinovalikoimassa oikeasti? Minä luulen, ettei ole. Kuka haluaa pelata tyhjille katsomoille, jos ottelun saa siirtää? Veikkaan, että TV-sopimus estää tällaisen toiminnan.Ainakin Ipa tulee siirtämään ottelut, kun Areena vuokrat niin suuret. En tiedä muista jengeistä.
Taitaa seuroilla ja areenalla olla sopimukset joista ei ihan niin vaan Hakametsään irtauduta.Oisko Hakametsässä halvemmat vuokrat? Eikö se ois sama pelata siellä, jos katsojat ei pääse halliin :)
Jep, sotkin tämän Helsingin keikkaan, koska itsellä on liput sinne.Ei, kyllä se Tampereen keikka on 30.1.
Toivottavasti tohon ei tarvii mennä. Missään muualla maailmassakaan ei tollasia paskaplayoffseja ollut paitsi meidän kotoisessa SM-Liigassa tietysti.Playoffeja voidaan tarvittaessa lyhentää ja tiivistää, jotta runkosarjan pelit saataisiin pelattua. Kevään MM-kisat Suomessa aiheuttavat sen, että kautta ei voida venyttää.
Toivottavasti tohon ei tarvii mennä. Missään muualla maailmassakaan ei tollasia paskaplayoffseja ollut paitsi meidän kotoisessa SM-Liigassa tietysti.
Pelaajien pitää tulla vapaaehtoisesti vastaan sillä yt:t eivät ole mahdollista nyt.Tulot katsomoista jää heikoksi, joten mikä on tilanne pelaajien palkan alennuksissa? Mulla ei mitään varmaa tietoa, joten siksi tämä kysymys.
Pelaajien motivaatioon, asia voi vaikuttaa.