Kaikkialla missä leviämisvaihe?Missä halleissa on koronapassi käytössä? Vai onko jo helpompi luetella missä ei ole... Mikkelissä ei. Muita?
Kaikkialla missä leviämisvaihe?Missä halleissa on koronapassi käytössä? Vai onko jo helpompi luetella missä ei ole... Mikkelissä ei. Muita?
Missä halleissa on koronapassi käytössä? Vai onko jo helpompi luetella missä ei ole... Mikkelissä ei. Muita?
Ajatusten lukijaksi minusta ei ole. Mutta eiköhän se liity näihin veitsenterällä olemiseen ja päivittäiseen tiedottamiseen tilanteen surkeudesta ja uusista varianteista jne. Voin vaikka ensikerralla kysyä kun kyseisiä henkilöitä uskallan tavata. Elleivät ole linnottautuneet koteihinsa.
Omakin mielipide on se että turhaan näistä jokaisena päivänä ja jokaisesta mediasta tarvitsee jauhaa. Tosin se menee medioiden piikkiin kaikilta muilta osin kuin hallitusten tiedotustilaisuuksien.
Kiitos loistavasta neuvosta neljä vuotta myöhässä.Tarvitseeko jokaisesta Mediasta lukea jos ne kerran ahdistavat.
Tiedottamisesta olen kyllä samaa mieltä. Mutta ei sitä tarvitse kymmeniä kertoja päivässä jauhaa ja jokaisella mahdollisella medialla ja jokaisessa ohjelmassa. Tämä on tosin enemmänkin median vika. Mutta löytyyhän sieltä Kiurun päivittäinen veitsen terällä oleminen. Vapaiden tehohoitopaikkojen määrä on nolla. Mihin hävisi 150 paikkaa? Viime keväänä oli 200 paikkaa. Taas uudesta variantista pelotellaan, vaikka mitään tilastoa ole kuin tarttuvuudesta. Jne jne. Mutta tämä ei liity edelleenkään liigaan. Niin lopetan tämän aiheen tähän.Kysy ihmeessä, minua ainakin kiinnostaisi kuulla.
Niin, hallituksen tehtävänä on tiedottaa asioista.
Jos se on jonkun mielestä mainitsemaasi "pelottelua turhalla propagandalla" lienee heidän etsiä syyllistä siihen lähimmästä peilistä.
Muuhun vääntämiseen en viitsi osallistua, mutta tähän kysymykseen on helppo vastata. On muitakin potilaita teholla kuin koronapotilaita.Vapaiden tehohoitopaikkojen määrä on nolla. Mihin hävisi 150 paikkaa? Viime keväänä oli 200 paikkaa.
Jepjep. ”Tehkööt homot keskenään mitä tekevät, mutta miks niitä pitää mun telkkariin päästää”.Tiedottamisesta olen kyllä samaa mieltä. Mutta ei sitä tarvitse kymmeniä kertoja päivässä jauhaa ja jokaisella mahdollisella medialla ja jokaisessa ohjelmassa. Tämä on tosin enemmänkin median vika.
Suurempien leikkausten jälkeen potilaat viettävät vaihtelevan ajan teholla.Vapaiden tehohoitopaikkojen määrä on nolla. Mihin hävisi 150 paikkaa? Viime keväänä oli 200 paikkaa.
Hämeenlinnassa ei käytössä koronapassia ja katsomossa 95 %:lla ei maskia.
Kiitos loistavasta neuvosta neljä vuotta myöhässä.
Tiedottamisesta olen kyllä samaa mieltä. Mutta ei sitä tarvitse kymmeniä kertoja päivässä jauhaa ja jokaisella mahdollisella medialla ja jokaisessa ohjelmassa. Tämä on tosin enemmänkin median vika. Mutta löytyyhän sieltä Kiurun päivittäinen veitsen terällä oleminen. Vapaiden tehohoitopaikkojen määrä on nolla. Mihin hävisi 150 paikkaa? Viime keväänä oli 200 paikkaa. Taas uudesta variantista pelotellaan, vaikka mitään tilastoa ole kuin tarttuvuudesta. Jne jne. Mutta tämä ei liity edelleenkään liigaan. Niin lopetan tämän aiheen tähän.
Eihän tuossa ole mitään outoa? Lääkärit määräsi HIFK:lle kahden viikon karanteenin, ja sen jälkeen HIFK luovutti yhden ottelun.Aika outoa, että Hifki sai kolme ja puoli viikkoa viime kaudella taukoa ja nyt Lukko pakotettiin melkein heti pelaamaan. Sahlstedt kyseenalaistaa liigan touhut , mutta ei itke. Ihmettelee kovasti miksi sairastunutta verrataan altistuneeseen. Nyt osa pelureista pystynyt kevyesti harjoittelemaan, mutta eivät ole pelikuntoisia kuitenkaan. Hieno duunia liiga!
Nuo keuhko sairaudet kuitenkin erittäin pahoja . Pekka Virta kanniskeli viime keväänä happipulloja. Itse olen särkenyt kylkiluuni niin ettei kolmea metriä pystynyt kävelemään. Elämän ekat paniikki kohtaukset tuli kun happea ei vaa tullut.
Ihan samalla tavalla flunssa-aalloissa on pelaajia tippunut yhtälailla pois, ei silloinkaan pelejä ole siirretty. Ikävä juttu, mutta näitä voi sattua jokaikinen vuosi. Rokotteen ansiosta korona kumminkin sairastetaan lievänä, eikä kukaan ole pidempään sivussa.Aika outoa, että Hifki sai kolme ja puoli viikkoa viime kaudella taukoa ja nyt Lukko pakotettiin melkein heti pelaamaan. Sahlstedt kyseenalaistaa liigan touhut , mutta ei itke. Ihmettelee kovasti miksi sairastunutta verrataan altistuneeseen. Nyt osa pelureista pystynyt kevyesti harjoittelemaan, mutta eivät ole pelikuntoisia kuitenkaan. Hieno duunia liiga!
Nuo keuhko sairaudet kuitenkin erittäin pahoja . Pekka Virta kanniskeli viime keväänä happipulloja. Itse olen särkenyt kylkiluuni niin ettei kolmea metriä pystynyt kävelemään. Elämän ekat paniikki kohtaukset tuli kun happea ei vaa tullut.
Kaikkien edellisten kommenttien lisäksi niin nyt on kaikki(oma vika jos ei ole) kaksi kertaa rokotettuja ja oireet ihan eri tasoa kuin rokottamattomilla.Aika outoa, että Hifki sai kolme ja puoli viikkoa viime kaudella taukoa ja nyt Lukko pakotettiin melkein heti pelaamaan. Sahlstedt kyseenalaistaa liigan touhut , mutta ei itke. Ihmettelee kovasti miksi sairastunutta verrataan altistuneeseen. Nyt osa pelureista pystynyt kevyesti harjoittelemaan, mutta eivät ole pelikuntoisia kuitenkaan. Hieno duunia liiga!
Lukko ei olisi mitään mestaruutta voittanut, jos tuota korona kierrettä ei olisi rokottamattomana tullut. Ei tarvi tarttua kenenkään tähän, ei ole provo, vain pelkästään minun mielipide. Lukko pelannut ihan hyvin viimeiset puolitoista kautta, mutta mun kirjoissa viimeisin oikea mestari on edelleen HPK, jolloin ulkopuoliset tekijät eivät vaikuttaneet lopputulokseen.
Eihän ongelmana ollut mikään ”viiden matsin putki joka meni huonosti”, vaan se, että kärkijätkät, esim Lundell oli kuin varjo siitä mitä ennen koronaa. HIFK:han oli kuntopuntarin ykkönen ennen koronatapausta. Ainoa mikä itseä harmittaa on se, että olisin halunnut nähdä HIFK:n ja Lukon välisen kohtaamisen, joka olisi mahdollisesti ilman koronaa tapahtunut.Runkosarjassa on 60 ottelua. Jos joukkueen kausi kaatuu siihen, että joulukuun alussa jokin viiden matsin putki menee ihan vihkoon koronan takia, joukkue tuskin olisi ollut mestaruustaistelussa kovin vahvoilla muutenkaan.
Viime kauden Lukko olisi tällaisesta takaiskusta varmasti selviytynyt. Voi olla, että selviytyy nytkin. Ellei selviydy, syytä kannattaa hakea ihan jostakin muualta kuin koronaongelmasta.
Eihän ongelmana ollut mikään ”viiden matsin putki joka meni huonosti”, vaan se, että kärkijätkät, esim Lundell oli kuin varjo siitä mitä ennen koronaa. HIFK:han oli kuntopuntarin ykkönen ennen koronatapausta. Ainoa mikä itseä harmittaa on se, että olisin halunnut nähdä HIFK:n ja Lukon välisen kohtaamisen, joka olisi mahdollisesti ilman koronaa tapahtunut.
Ja Lundellhan näytti melkein mestisjätkältä koronan jälkeen, ei saanut mitään aikaiseksi. Onneksi ei pidempiaikaisia oireita tullut, ja änärissä kulkee taas.
HIFK:han oli kuntopuntarin ykkönen ennen koronatapausta.