Veritulppa/hyytymä kulkeutuu aivoihin. Ei siinä tietenkään lue että johtuu rokotteesta. Mutta noudatan kerhomiehen ohjetta ja painun vittuun näiden juttujen kanssa; sain jo varoituksia aiheen tiimoilta. Poistan kommentit ja toivotan kaikille onnea tehosterokotteiden ja varianttien kanssa.
Minä en tunne ketään, joka olisi saanut rokotteista kuumetta kummempaa. Sen olen huomannut, että ne pari tuttavaa, joilla on ennestään taipumusta homeopatiaan, äärijyrkkään kristillisyyteen tms tieteenvastaiseen ajatteluun, ovat omissa hörhöpiireissään kuulleet jostain (tutun) tutusta jolle kävi (heti, pian, aika pian, jonkin ajan päästä, heti kuukausien päästä…) ties mitä, ja siksi ovat joutuneet käsittelemään voimakasta pelkotilaa rokotusta harkitessaan.
Tämä osoittaa sen, että aina tietyt yksilöt ovat vietävissä, ja jos he ovat jo valmiiksi piireissä, joissa suhtaudutaan tieteelliseen tietoon halveksuen, on yhteisön kollektiivisella harhapuheella iso vaikutus heidän ajatteluunsa.
Tieteellistä, validia tietoa rokotteista on ollut saatavilla jo tarpeeksi pitkään. Joidenkin on mahdotonta ymmärtää edes sitä, että tieteellinenkin tieto korjaa itseään koko ajan. Se on tieteen ydintä ja ehdoton vahvuus, ei heikkous. Ajattelultaan heikko ihminen sen sijaan kaipaa pysyviä ajatusmalleja, ja niitä kyllä saa halvalla kaiken maailman guruilta ja hörhöyhteisöiltä.
Ja tämä liittyy juuri siksi ketjun aiheeseen, että minä en voi viedä lapsiani hallille, kun eivät voi saada ikänsä puolesta rokotetta... poika 10v fanipaita jäi pieneksi, mutta mihin sitä tarvii, kun ei voi mennä hallillekaan? Tärkein käyttö poissa... ehkä pukki tuo uuden ja saadaan katsoa telkkarista fanipaita päällä SM-liigan kuolemaa...
Mikset voi? Alle 12-v. ei vaadita passia.