Maailmassa on rokotteita, kuten hepatiittirokotteet yms. mitkä kannattaa ottaa, kun lähdet tonne vinku-intiaan, kun sulta saattaa irrota käsi (kärjistäen), kun saat kyseisen sairauksen.
Samanlaisia vastaavia rokotteita on maailma täynnä, kuten malariaakin vastaan jos paljon pyörii tuolla tai lomailee, missä kyseinen tauti esiintyy, kun sitä ei saa kitkettyä pois, kun eläimet tai hyttyset sitä liikuttaa.
Sitten on nämä influenssarokotteet jota Suomessakin porukka hätäpäissään syksyisin ottaa. Jotkut ovat fine sen kanssa ja toiset saavat talven pahimman flunssan ja nysväävät kotona. Esim. Hoitajia ärsyttää tämä ihan helvetisti, kun heidät "pakotetaan" ottamaan tuo rokote, joka on turha.
Mulle tämä nykyhetken tappajavirus esiintyy ihan yhtä vakavana, kun perus "influenssa". Jos sen saan tai olen sairastanut, asia on mulle fine. Jos se mut viä, niin sekin on fine.
Luotan siihen, että olen terve ja immuunijärjestelemäni tuhoaa "kaiken" tieltään enkä tarvitse mitään immuunijärjestelmää ärsyttävää rokotetta sisältävää ainetta sisälle, johon joudun riippuvaiseksi myös tulevaisuudessa.
Sitten, kun sairastetaan, niin sairastetaan ja sitten, kun ollaan terveitä, eletään kuin terveet. Siinä syy, miksi mä en käytä mitään paskarättiä naamallani, joka on tarkoitettu estämään eritteiden päätyminen toisen ihmisen haavoihin tai suuhun (lue. leikkaavat lääkärit tai hammaslääkärit) heidän työnsä aikana.
Siinä on muutama asia, mikä on syynä sille, miksi en rokotetta ota. Ja ehkä isoimpana se, että haluan saada lisää infoa asioista korviini ja silmien eteen ennen kuin teen mitään hätiköityjä päätöksiä.