flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No eikö tuo ollut offtopiccia. Sinä väitit, että väärin käytän antibiootteja. Pitääkö minun syödä kipulääkkeitä, jos mihinkään ei satu? Antibiootit oli lähinnä hätävarjelun liioittelua. Minulla ei missään vaiheessa ollut tulehdusta. Olen noita samoja antibiootteja syönyt ennenkin lyhyempiäkin kuureja, lääkärin määräyksestä. Se, että lääkäri varmuuden vuoksi, koska pelkäsi tulehdusta, jota ei koskaan ollut, joka testattiin, halusi, että olisin vielä jatkanut antibioottikuuria. Halusi, että olisin hakenut niitä lisää. En hakenut.
Lääkärin määräämät antibioottikuurit syödään loppuun asti, piste. Juuri tuollaiset pseudotietelijät jotka tietävät itse paremmin tarvitseeko sitä ja sitä lääkärin määräämää antibioottikuuria syödä loppuun vai ei ovat yksiä osasyyllisiä siihen että maailmassa on näitä antibiootti resistenttejä superbakteereita. En toki ollut yllättynyt että tämäkään asia ei mennyt sinun kanssasi ihan niin justiinsa, kuten ei rokotteiden hyödytkään tunnu aukeavan.
Tässä sinulle vähän luettavaa:
Rokotteiden hyödyt (linkki vie nimensä mukaisesti tietoiskuun rokotteiden hyödyistä)