Ulkoilu on aika mukavaa. Suomessa on hieno luonto. Eikä sitä tulla kieltämään.Pää hajoaa. Mikään ei oikein kiinnosta koska mistään ei kannata innostua kun se kuitenkin on kohta kiellettyä.
Ulkoilu on aika mukavaa. Suomessa on hieno luonto. Eikä sitä tulla kieltämään.Pää hajoaa. Mikään ei oikein kiinnosta koska mistään ei kannata innostua kun se kuitenkin on kohta kiellettyä.
Ulkoilu on aika mukavaa. Suomessa on hieno luonto. Eikä sitä tulla kieltämään.
Pitkän aikaa rullasi ihan normaalisti. Viikolla lähti omat kiekot. Sen kanssa elää, ei ongelmaa.
Mutta nyt lähti muksuilta lajit. Vanhemmalta f-junnulta lähti 4 tapahtumaa viikosta. Ringette, kiekkokoulu ja muokka. Pienemmältä kiekkokoulu. Isompaa oikeasti jo kyrpii, harmitus on suuri. Pienempi ei ehkä vielä onneksi osaa harmistua
Asioista on hyvä välillä pitää taukoa. Sitä huomaa joko haluavansa jatkaa niiden parissa tai sitten kipinä sammuu. Tietysti tietyn ikäiset junnut ovat vaarassa joutua luiskaan, kun ajankäytössä hyvässä tapauksessa e-pelit, huonossa tapauksessa päihteet voivat täyttää syntyneen tyhjiön.
Sain pehmeän laskun, kun pelit tippuivat pois yksi kerrallaan. Vielä sunnuntaina oli kaksi tuomarointia joista sitten sujuvasti siirryin väljempään kalenteriin.
Nyt tuntuu jo hyvältä idealta, ettei viikonlopuksi tarvitse laittaa kelloa soimaan.
Ei itseäni haittaa. Jäälle ehtii. Mutta kun kevään jälkeen oli jo havaittavissa, että tauolle jääneistä kaikki eivät palanneet harrastusten pariin. Ja jos sitä käy nuorille, se on huono juttu
Mä olen kolme kertaa pitänyt eri syistä 1-2 kautta taukoa tuomarihommista. Joka kerta palannut haukuttavaksi. Jos olisin päättänyt jäädä sivuun, en varmaankaan sitä harmittelisi. Joskus harrastuksen sitovuus on taakka, ja uskon että monessa parisuhteessakin ns. kolmas pyörä jota suhde ei kestä.
Mutta joo. Jos on vaarana syrjäytyä joko kaduille tai CS:ään niin silloin puhutaan huonoista jutuista.
Harrastamisesta yleisti: Joskus takavuosina ihmettelin kun jostain pelihommista vaan jäi pois joitakin tyyppejä. En voinut käsittäö sitä. Nyttemmin olen ymmärtänyt, että ehkä ongelma on minulla, ei heillä. Että he EIVÄT tarvitse palloilua pysyäkseen itsenään. Minulle se olisi hirveä identiteettikriisi ja vaikka järki muuta sanoo, en saa vaihdetuksi ikätasoisiin harrasteisiin.
Edelleen, puhun pienistä lapsista. Aikuiset sitten oma hommansa
Avaan uuden ketjun jonne saa / pitää / voi purkaa näitä kaikkia muita Koronaan liittyviä asioita jotta tuo toinen Korona ketju pysyisi itse Koronan seurannassa eikä täyttyisi liikaa. Eli täälä ei puhuta siitä miten se leviää tai muuta vaan vaikutuksesta kaikkeen muuhun elämään. Tämä lienee tulee jatkumaan aika kauvan, ja uskon että aika monella voi alkaa vanne kiristää päätä niin kiristellään ne tänne.
Nostellaampa tätä ihan itseni avaamaa ketjua ylöspäin, kun tuonne vähän keskustelua tullut @Heitinga @Oadie @Huono pakki ja ketä sielä nyt oli.
Ite asiassa kun tämän ketjun joskus avasin, niin @Kentsu jutteli vähän samasta mistä Heitinga nyt. Onko se Kentsulla näin 9 kuukauden jälkeen minkälaisena mieli pysynyt?
Tuolloin oltiin oltu 3 viikkoa, kyllä KOLME VIIKKOA kotona, ja silloin tuntui että pää leviää. Nyt kun ollut 9 kuukautta kotona niin jotenkin tähän on tottunut. Tänään kävin kaverin mökillä kun hänen mökkiin oli murtauduttu. Mietin siinä lähtiessä että oon viime viikon perjantaina käynyt viimeksi kaupassa, ja sen jälkeen en missään. Meni noin 4 päivää kotona, mutta jotenkin sitä ei edes enää huomaa. Eroakaan ei oo tullut, eikä tuo emäntäkään ihan liikaa ärsytä eli liene voin sanoa että sitte kait tää menee ihan jees. Pitääköhän tässä alkaa huolestuun kohta siitä että joskus kun rajoitukset poistuu niin ei osaa lähtiäkkään ennään minnekkään?
Harrastukset on ollut tauvolla koko ajan, mitä nyt kesäajan pysty frisbeegolfia heittään. Lätkässä ootan NHL:n alkua, kun nuo pleijarit oli sielä kuitenkin aika hyvin mielestäni hoidettu ja oli hyvää lätkää. Liigaa en seuraa kyllä ennää paljon yhtään. Siihen lopahti jotenkin mielenkiinto. Tuokin on jännä, että en edes tällä hetkellä ennää pahemmin kaipaa harrastuksia, tuskin ossaisin ennää ees pelata.
Itellä toki on se että saa näitten muitten kanssa jutella, ja pelailla jne. Aluksi sekin tuntu että ei tästä tuu yhtään mittään jos pittää koko ajan olla kotona eikä minnekkään pääse, ja nyt tää tuntuu jo ihan normaalilta.
Nämä varmaan vaihtelee ihmisillä aika paljon.
Edit: Jos täälä on jotain mökkivarkaita niin onkohan tämä nyt ollut hyvää, vai huonoa aikaa olla mökkivaras? Vois äkkiseltään luulla että ihmiset ei niin paljon liiku, mutta toisaalta niillä ei mitään muutakaan ole niin varmaan sitten ovat mökillä.
Edit: Jos täälä on jotain mökkivarkaita niin onkohan tämä nyt ollut hyvää, vai huonoa aikaa olla mökkivaras? Vois äkkiseltään luulla että ihmiset ei niin paljon liiku, mutta toisaalta niillä ei mitään muutakaan ole niin varmaan sitten ovat mökillä.
Itse olen viimeisen vuoden aikana huomannut, että arvostan huomattavasti enemmän asioita ja ihmisiä kuin ennen. Ihan tuttuja ja tuntemattomia. Jollain kieroutuneella tavalla tuntuu, että olen melkein saanut viimeisen vuoden aikana enemmän kuin menettänyt.
Pahoillani olen tästä. Tosiaankin perheen osalta tämä on todella paska juttu, ymmärrän. Mulla kun on ollut tää syöpä päällä niin eristäytyminen on ollut ainoastaan pieni paha tässä kaikessa. En osaa ymmärtää niinkään terveiden ihmisten eristäytymistä. Tästä pahoittelut, my friend.Vaikka periaatteessa olen samaa mieltä, niin ainakin omalla kohdalla liki kaikki on mennyt huonompaan suuntaan. Välillä on ollut altistumisista tms.johtuen pidempiä jaksoja, ettei edes lapsenlapsia voinut tavata. Mitään positiivista ei saa tästä kaivettua vaikka kuinka yrittäisi.
Tästä pääsemme erääseen minun mielestäni tärkeään asiaan. Elämä voi joskus olla hankalaa, jopa paskamaista - ilman pandemiaakin. Kaikenkaikkiaan kyky sopeutua kulloisenkiin tilanteeseen tuo meistä esiin eläimen - hyvässä mielessä.Mulla kun on ollut tää syöpä päällä niin eristäytyminen on ollut ainoastaan pieni paha tässä kaikessa.