Kokoomus

  • 1 508 954
  • 12 663

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Itseasissa 10% jatkoajan lukijoista voi vahvistaa viestin faktat.
Ei porilaiselta voi kauhalla vaatia, tiäksää. Sori siitä. En ole koskaan Sorilla yötäni viettänyt mutta tunnen muutaman jotka ovat päässeet kyseisen majoituslaitoksen palveluista nauttimaan.
 
Viimeksi muokattu:

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuli mieleen hauska anekdootti Stubbista. Tapasin Alexin eräässä tilaisuudessa Tampereella pari vuotta sitten. Hän totesi että Turulla on Matti ja Teppo mutta Tampereella on Janne ja Teppo. Alex on HIFK:n 68-ikäluokkaa ja kertoi kuinka aina tuli tukkaan Tampereella Tapparan kuuskaseja vastaan, että ei tämä viimeisin episodi Alexille mitenkään outo ole, päinvastoin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Stubbin päälle kokista heittänyt oli sitten joku kommunisti..
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Stubbin päälle kokista heittänyt oli sitten joku kommunisti..

Kuulin jostain että hän oli myös mies. Onko jossain kiistattomasti todistettu että kyse oli heittämisestä? Onhan täysin mahdollista että pyrkiessään keskustelemaan Allun kanssa, hän on menettänyt hetkellisesti tasapainonsa ja sen vuoksi kolaa kannatellut käsi on heilahtanut. Sorilla tuosta pitäisi selvitä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kuulin jostain että hän oli myös mies. Onko jossain kiistattomasti todistettu että kyse oli heittämisestä? Onhan täysin mahdollista että pyrkiessään keskustelemaan Allun kanssa, hän on menettänyt hetkellisesti tasapainonsa ja sen vuoksi kolaa kannatellut käsi on heilahtanut. Sorilla tuosta pitäisi selvitä.
Juuri näin. Käsi on ehkä sinänsä saattanut tehdä etuyläviistoon suuntautuvan varsin räjähtävän liikkeen, mutta mitään heittämistä ei ole tapahtunut.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuulin jostain että hän oli myös mies. Onko jossain kiistattomasti todistettu että kyse oli heittämisestä? Onhan täysin mahdollista että pyrkiessään keskustelemaan Allun kanssa, hän on menettänyt hetkellisesti tasapainonsa ja sen vuoksi kolaa kannatellut käsi on heilahtanut. Sorilla tuosta pitäisi selvitä.

En ole seurannut tätä keskustelua niin paljoa, että ymmärtäisin tämän huumorin, mutta kyseinen herra jo itse kertoi heittäneensä kokikset ja tosiaan sorilla selviää.

Huumorista puheenollen, huvittavaa että muutamista koloista näitä kommunistejakin vielä ryömii...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kuulin jostain että hän oli myös mies. Onko jossain kiistattomasti todistettu että kyse oli heittämisestä? Onhan täysin mahdollista että pyrkiessään keskustelemaan Allun kanssa, hän on menettänyt hetkellisesti tasapainonsa ja sen vuoksi kolaa kannatellut käsi on heilahtanut. Sorilla tuosta pitäisi selvitä.
Siis sekö löi Stubbia lumikolalla silmäkulmaan? Ei se varmaan tahallaan, varmaan yritti näpäyttää housunlahkeeseen. Sanoi myös Sori, joten unohdetaan koko juttu.
(Linkki Iltalehden sivuille)

On kyllä varmaan paha tilanne Stubbille tämä, kun nyt Some-kansakin on vastaan. Kuitenkin Some ollut se "Stubbin juttu", jota on osannut käyttää nostamaan omaa profiiliaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Jos hänelle on annettua väärää tietoa, jonka hän kertoo, niin silloin hän ei itse varsinaisesti valehtele. Eri asia, jos hän tietoisesti kertoo eri tavalla kuin hänelle on tietoa annettu. En tiedä miten tässä on mennyt, mutta olen ymmärtänyt, että Stubb olisi väärää tietoa saanut ja sitä myös eteenpäin kertonut.

Juuri näin, heitä avustaja bussin alle, pääset itse pälkähästä.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Jos hänelle on annettua väärää tietoa, jonka hän kertoo, niin silloin hän ei itse varsinaisesti valehtele. Eri asia, jos hän tietoisesti kertoo eri tavalla kuin hänelle on tietoa annettu. En tiedä miten tässä on mennyt, mutta olen ymmärtänyt, että Stubb olisi väärää tietoa saanut ja sitä myös eteenpäin kertonut.
Kyseisestä Iltalehden artikkelista poimittu
"Eilen maanantaina Stubb myönsi keksineensä koko luvun 90 prosenttia omasta päästään ja pyysi virhettään anteeksi.
- Yksi syy siihen, miksi hallintarekisteriesitystä ei voitu viedä eteenpäin, on oma toimintani. Olen myös itse tehnyt virheitä prosessin kuluessa, eikä valmisteluprosessi kokonaisuutena ole herättänyt luottamusta. Otan tästä täyden vastuun ja pyydän tehtyjä virheitä vielä kerran nöyrimmästi anteeksi, Stubb sanoi.
Kun median edustajat tiedustelivat, miksi valtiovarainministeri oli valehdellut hallintarekisterin kannatusluvuista, Stubb totesi että tahallisen valehtelun ja tahattoman virheellisen luvun antamisessa on iso ero.
- Annoin väärän luvun siinä debatin tuoksinassa. En ole koskaan valehdellut eduskunnassa, vaan antanut väärää tietoa. Me teemme elämän varrella kaikki virheitä, ja pyydän vielä kerran anteeksi, Stubb pahoitteli."

Käsittääkseni tuosta voi päätellä, että kukaan muu ei ole Stubbille näitä tietoja antanut vaan hän vain hatusta vetelee omiaa. Olen luullut sitä valehtelemiseksi, mutta se onkin väärän tiedon antamista. Milloinkahan omat teini-ikäiset lapseni keksivät uuden näin hienon selityksen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Jos hänelle on annettua väärää tietoa, jonka hän kertoo, niin silloin hän ei itse varsinaisesti valehtele. Eri asia, jos hän tietoisesti kertoo eri tavalla kuin hänelle on tietoa annettu. En tiedä miten tässä on mennyt, mutta olen ymmärtänyt, että Stubb olisi väärää tietoa saanut ja sitä myös eteenpäin kertonut.
Mutta Stubbhan sanoi, että keksi omasta päästä tuon lukeman? Mitähän se sitten tarkoittaa? Muutama juttu mietityttää:
  • Jos Stubb tosiaan vahingossa antoi väärää tietoa, niin miten on mahdollista että sinnä on noin vääristynyt kuva siitä kuinka moni hallintarekisteriä kannattaa? Siis kun on niin kauan asiaa ajanut, niin luulisi että on selvitellyt eri viranomaisten kantoja?
  • Jos valehteli/veti hatusta nuo lukemat, niin miten muka kuvitteli ettei jää kiinni?
  • Mistä luku 90% edes tuli - vastustajiakaan ei ollut noin paljon.
  • Jossain välissä Stubb sanoi, että "riippuu laskentatavasta"... mitä sekin sitten tarkoittaa?
Youtuben video aiheesta Stubb ja Hallintarekisteri
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kuulin jostain että hän oli myös mies. Onko jossain kiistattomasti todistettu että kyse oli heittämisestä? Onhan täysin mahdollista että pyrkiessään keskustelemaan Allun kanssa, hän on menettänyt hetkellisesti tasapainonsa ja sen vuoksi kolaa kannatellut käsi on heilahtanut. Sorilla tuosta pitäisi selvitä.

Kyllä tuosta kahdeksan pelin kielto pitäisi vähintään tulla tai kurinpito ei ole ajan tasalla. Minusta videolta pystyy aukottomasti todistamaan että käden heilautus oli tahallinen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllä tuosta kahdeksan pelin kielto pitäisi vähintään tulla tai kurinpito ei ole ajan tasalla. Minusta videolta pystyy aukottomasti todistamaan että käden heilautus oli tahallinen.
Kyllä oli tahallista, kun samaan aikaan vielä huuteli herjahuutoja.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kolanheittäjä avaa taustoja.

Alexander Stubb on Kokoomuksen puheenjohtajana, entisenä pääministerinä ja valtionvarainministerinä yksi päätekijöistä Suomen lisääntyvän inhimillisen kriisin taustalla. Stubb on muiden eduskuntapoliitikkojen ohella hyväksynyt — ja pahimmillaan runnonut läpi — uudistuksia, joilla perusturvaa heikennetään, palkkatasoa alennetaan, palveluja lakkautetaan ja tehdään maksullisiksi. Viimeisimpänä syntilistalla on tieteen ja akatemian järjestelmällinen alasajo. Tämä politiikka on syyllistänyt työttömiä, köyhiä ja pakolaisia, sekä aktiivisesti pyrkinyt veronkierron ja osakekeinottelun helpottamiseen. Kaikki tämä on oikeutettu puolivillaisella viittauksella taloustieteeseen, jota taloustieteilijät itse eivät tunnista omakseen. Stubb, Sipilä ja Soini ovat vieneet tulevaisuuden miljoonilta.

Minä sain Stubbin takin märäksi. Silti monen mielestä juuri minä olen radikaali, silmittömän väkivaltainen terroristi, joka on uhka suomalaiselle keskustelukulttuurille.

Juttu kokonaisuudessaan osoitteessa:

Heitin Stubbia kolalla. Sori siitä. - Vastavalkea.fi
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kolanheittäjä avaa taustoja...

Kolanheittäjä uhriutuu ja kokee olevansa monien suomalaisten silmissä "väkivaltainen terroristi".

Veikkaan, että suurimmalle osalle hän on kyllä lähinnä ressukka, tämän varmisti uutisoinnin sisältämä tietoisku kommunistisen puolueen ehdokkuudesta vaaleissa...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minulta ei heru mitään ymmärrystä tälle kolahepulle, joka yrittää luoda itsestään kuvaa taistelijana oikeudenmukaisuuden puolesta. Ymmärrän, että Stubb ja muu hallitus ärsyttävät, mutta mitään kakuttamisia tai kolaiskuja ei Suomessa tarvita.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jan Vapaavuori oli käymässä YLEn aamutelkkarissa ja kertomassa kantojaan Suomen tilanteeseen.

Näin perinteisenä porvarismiehenä olikin tullut hieman ikävä Vapaavuorta, kaiken sipilöinnin ja petteriorpoilun keskellä. Toivottavasti järki voittaa ja Vapaavuori on ehdolla puheenjohtajaksi vielä joskus.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jan Vapaavuori oli käymässä YLEn aamutelkkarissa ja kertomassa kantojaan Suomen tilanteeseen.

Näin perinteisenä porvarismiehenä olikin tullut hieman ikävä Vapaavuorta, kaiken sipilöinnin ja petteriorpoilun keskellä. Toivottavasti järki voittaa ja Vapaavuori on ehdolla puheenjohtajaksi vielä joskus.

Oli vakuuttava esiintyminen - ja huomattavan laimeata tukea hallitukselle (jopa epäsuoraa kritiikkiä, toki hyvin peiteltyä ja korrektia). Vapaavuori olisi toki ollut se paras vaihtoehto Kokoomukselle: hallitsee asiat ja pärjää kulmaväännöissä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oli vakuuttava esiintyminen - ja huomattavan laimeata tukea hallitukselle (jopa epäsuoraa kritiikkiä, toki hyvin peiteltyä ja korrektia). Vapaavuori olisi toki ollut se paras vaihtoehto Kokoomukselle: hallitsee asiat ja pärjää kulmaväännöissä.

Olihan tuo kritiikkin tietysti kieli keskellä suuta annettua, mutta ei tuosta retoriikasta silti jäänyt epäselvyyttä: Vapaavuoren mukaan hallituksella ei ole homma lapasessa ja tämä tietysti pitää ihan paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös