Also sprach Hangon kokoomuksen varapuhheenhoitaja ja eduskuntavaaliehdokas. Kommentin kohdeohjelmahan on tosin käsittääkseni Nelosen Tähdet tähdet. Ihan jonkunmoista legacya tuollainenkin viesti kuitenkin kerää.
Varmaan kuuluisi ay-ketjuun siltä osin, että näillä pohjilla sitä johdettiin tuosta vaan 11 vuotta palkansaajakeskusjärjestöäkin. Ei oikein löydy sanoja. Hävettääköhän häntä järjestövalinnoissa tukeneita koskaan yhtään sekuntia?
Also sprach Hangon kokoomuksen varapuhheenhoitaja ja eduskuntavaaliehdokas. Kommentin kohdeohjelmahan on tosin käsittääkseni Nelosen Tähdet tähdet. Ihan jonkunmoista legacya tuollainenkin viesti kuitenkin kerää.
Varmaan kuuluisi ay-ketjuun siltä osin, että näillä pohjilla sitä johdettiin tuosta vaan 11 vuotta palkansaajakeskusjärjestöäkin. Ei oikein löydy sanoja. Hävettääköhän häntä järjestövalinnoissa tukeneita koskaan yhtään sekuntia?
Hyvä, joskin heikosti koostettu nostohan tuo on Fjäderiltä. Kokoomuksessa on suhteellisen laajasti (varovaisesti muotoillen) käsitys, jonka mukaan YLE suosii vasemmistoa, vasemmistolaisia dokumentteja ja vasemmistolaista uutisointia ja vasemmistolaisia henkilöitä. Jos tuossa kyse on Tähdet, tähdet ohjelmasta ja ohjelma on ajettu viime aikoina ulos, onhan se mielenkiintoista, että ainakin Nieminen on vassarien eurovaaliehdokas.
Tasokkaammin YLE:n politiikkaan on puuttunut vuosia sitten mm. Ben Zyskowicz niin Venäjän kuin Hamasin ja Israelin osalta.
Niin, että Ylen vikahan se(kin) on, että Nelosen Tähdet tähdet -ohjelmassa esiintyvät tällaiset tunnetut artistit?
Nyt ihan oikeasti, tämänkin hahmon puolustamisessa. Yhtään mitään tekemistä Ylen tai minkään muunkaan kanssa, vaan eläköityneen herran erikoisen joka suuntaan vihaamisen. Valitettavan nololla ja tyhmällä tavalla.
Olen nuorempi kuin Fjäder, mutta silti minulla on aamuisin tapana testata Hesarin sudokulla, että vieläkö muistan kaikki numerot yhdestä yhdeksään. Sama tapa voisi toimia hänelläkin.Fjärderillä ei selvästi postimerkkeily täytä entisen AY-pomon työtunteja ja hän onkin profiloitunut X:n eräänlaisena "päivystävänä oikeistolaisena setämiehenä". Vaikka viime vuonna eduskuntavaaliehdokkaana olikin, en usko hänen olevan kovin korkealla puolueen sisäisessä vallanjaossa.
Ja vaikka ohjelma olisi tullut YLEltäkin, niin en näiden kahden castaamisessa mitään agendapolitiikkaa näe. Riku Nieminen on esiintyvä taiteilija ja viihteen parissa erityisesti kunnostautunut ja Paleface on vuorostansa päässyt urallaan siihen pisteeseen, että on, jos ei nyt kansakunnan kaapin päällä, mutta ilmeisen haluttu vieras ja yhteistyökumppani vähän siellä sun täällä. Kai hänellä on siihen muitakin avuja kuin "pelkkä" punaisuus.
Noh, liittynee löyhähkösti Kokoomukseen enää tämä.
Hyvä seiviyritys mikä nyt kusi kuin Fjäder!!No prk, en minä tuota ohjelmaa seuraa. Käsi pystyyn virheen merkiksi. En tiennyt, että kyse on Nelosen, ei YLE:n, joten ymmärrän nyt 100 % kritiikin häntä kohtaan.
Totta, menin Fjäderin miinaan. Muilla varmaan tarkoitat PS:n tyyppejä. Suhtaudun kriittisesti, mutta siedän hyvin osana hallitusta.
Hyvä pointti kyllä. En ajattelut asiaa hänen euroehdokkuutensa kautta, vaan pikemminkin ammattinsa, mutta jos leikitään ajatuksella, jossa SuomiLove jatkuisi vielä YLEllä ja siihen olisi Nieminen palkattu juontaksi, niin se, että hän samalla kävisi vaalikampanjaa siviilissä ja olisi kanavan lämminhenkisimmän ja suosituimman show:n karismaattinen juontaja, niin vaikka kyse on työstä, niin kyllähän siinä on tietyt jääviyskysymykset ilmassa. Kukaan ei tietenkään kiellä harjoittamasta tointa, mutta ei velvoita sen enempää hakemaan eu-parlamenttiinkaan.Itse en lämpene sille, että vaaliehdokkaat (kuten R Nieminen, vas) olisivat vähän ennen vaaleja näkyvästi esillä muuten kuin uutisohjelmissa tms. Kyse on erityisestä edusta. Ainakaan enää YLE:n ohjelmissa ei ole vaalikaranteenia. Mutta YLE:n on huolehdittava siitä, ettei kukaan ehdokas saa erityistä etua muihin ehdokkaisiin nähden. Ylen ohjelmatoiminnan ja sisältöjen eettiset ohjeet (OTS)
On Sture ainakin viime aikoina aktivoitunut Facen filatelistiryhmissä, missä itsekin olen mukana. Olen muutaman kerran tehnyt kauppaakin hänen kanssaan. Sturella on myynnissä lähinnä halvempaa Saksan merkkiä ja lähetystä, Reichiä ja sitä vanhempaa. Ja hyvin kohtuullisia hintoja pitää. Tässä yhteydessä pitää kutsua häntä etunimellä, kuten tuntuu tuolla piireissä itsekin haluavan.Fjäderillä ei selvästi postimerkkeily täytä entisen AY-pomon työtunteja ja hän onkin profiloitunut X:n eräänlaisena "päivystävänä oikeistolaisena setämiehenä". Vaikka viime vuonna eduskuntavaaliehdokkaana olikin, en usko hänen olevan kovin korkealla puolueen sisäisessä vallanjaossa.
Niin mikä se Kokoomuksen linja tasa-arvoasioissa on?
Tere:
THL:n
@tasaarvotieto
lakkautetaan ja hyvä niin. Edunsaajajärjestöt toki pillastuivat, mutta lohdutuksena: Jatkossa epätieteellistä woke-roskaa tuuttaa enää mm. virastot, kunnat, yliopistot ja kymmenet julkisesti rahoitetut järjestöt.
Kunnon wokeltaja tämäkin sankari.
Eiköhän tämä retoriikka ole enemmänkin sellaista herättelyä Kokoomuksen suuntaan, että huomaisivat millaiseen seuraan ovat lyöttäytyneet. Tällä Kok/Per liitolla ei ole hyviä seurauksia jatkuessaan. Nyt näyttää siltä, että Orpo ja kumppanit ovat sokeita näkemään sitä leikkaus ja työelämäuudistus kiimoissaan.
Itse en kykene millään uskomaan, että Suomeen tulisi ääriliikkeitä suunnasta tai toisesta. Ja jos tulisi, niin taitaisi olla suht pieniä ja merkityksettömiä ryhmiä. Persut on sellainen viritelmä ja sekin on parhaat päivänsä nähnyt.Itse ole kokoomuslaisena myös huolissani siitä, mihin vihervasemmiston Suomessakin hylkäämä työväenluokka ja maanviljelijät sekä pienyrittäjät kallistuvat. He eivät koe Kokoomusta omakseen - tietenkään - ja vasemmiston sloganit äärioikeistosta ja kokoomuksesta uhkana eivät enää sytytä samoin kuin 1917. Johtaako tämä samaan kuin osassa muuta Eurooppaa? Jos johtaa, vasemmisto saattaa entisestään kutistua ja Suomeen tulee todellinen äärioikeistolainen ja/tai äärivasemmistolainen liike.
Itse en kykene millään uskomaan, että Suomeen tulisi ääriliikkeitä suunnasta tai toisesta. Ja jos tulisi, niin taitaisi olla suht pieniä ja merkityksettömiä ryhmiä. Persut on sellainen viritelmä ja sekin on parhaat päivänsä nähnyt.
Ehkä pieni nostalgikkokin minussa toivoo, että paluu menneeseen esim. sinipuna ym. hallituksineen palaa, jolloin usko parempaan huomiseen ihmisten kunnioituksessa toisiaan kohtaan sekä talouden kohdalla nousee heti potenssiin kaksi.
Arvaan, että siellä osa nyt pyrskäyttää kaffet tai oluet näppikselle, mutta näin minä asian näen pitkässä juoksussa.