Olen muualla tätä sanonut aikaisemminkin, mutta kun töissä katselee tuota 70-75 vuotiaiden työkavereiden touhua, niin voi äiti.
Osa heistä menee kyllä ihan hyvin mukana, mutta osasta on vain haittaa.
Lähtökohtaisesti hyvä että miehitys on ok, mutta mielummin joskus kärsisi yhden päivän.
Mutta samaan aikaan ilman heitä ei talo pyörisi, koska vajausta olisi liian usein.
Toki he tekevät yleensä yksittäisiä vuoroja, mutta hulluimmat tekevät kesällä täyttä listaakin.
Omat vanhemmat ovat nyt 60 kynnyksellä ja kyllä heissäkin alkaa jo näkyä se, että eläkkeelle pääsyä odotetaan.
Varsinkin isäni on loppuviikosta jo aika väsynyt. Itse kyllä olen mielelläni töissä niin pitkään, kun vaan siihen kykenee. Ettei työkavereiden tarvitse sanoa, että voisit alkaa lopettelee pikkuhiljaa...
Samoin tänä vuonna eläkkeelle jäävä työkaveri on jo aika poikki, vaikka tekee vajaata työaikaa.
Olisin kyllä mielelläni töissä niin pitkään, kun vaan siihen kykenee. Ettei työkavereiden tarvitse sanoa, että voisit alkaa lopettelee pikkuhiljaa....
Itsekin muutaman vuoden päästä täytän 40 ja olen alkanut huomaamaan, että vuosia tulee ja on mennyt jo.
En 24 vuotiaana osannut kuvitella miltä tuntuu olla noin 40. Nojoo, oikeastaan tuntuu aika samalta, mutta olo sisällä on seesteisempi ja tarvitsee enemmän palautumista kaikessa.
Silloin 24 vuotiaana oli jotenkin kuolematon olo, joten ymmärrän ettei osaa kuvitella tilannetta.