Olen paasannut jo vuosia Suomen poliittisen kartan kriisistä. Vakavasti otettava liberaalipuolue tekisi hyvää kaikille. Mutta tämän oligarkkihuoran mukanaolo syö mahdollisen tulevan liikkeen uskottavuuden. Sellaisen puolueen jota voisi äänestää, syntyminen odottaa toteutumistaan edelleen. Valitettavasti. Katse pysyy Lepomäen ja Vapaavuoren tekemisissä.
Lepomäen ongelma on epäsympaattisuus. Hän ei yksinkertaisesti ole sellainen henkilö, joka vetoaisi suuriin ihmisjoukkoihin. Vapaavuoressa on ainesta presidentiksi. En jotenkin usko, että mies palaa enää valtakunnan politiikkaan eduskuntatyön merkeissä. Jos ei pääse pressaksi, mies tekee kaupunginjohtajan hommia täältä ikuisuuteen. Taitaa olla aika unelmahommassaan nyt.
Kuinka lojaali Susanna Koski on muuten kokoomukselle. Aamulla oli joku juttu, missä hänen nimensä oli nostettu esiin. Koski on jotenkin sen oloinen nainen, että aina kun näen hänet, tulee mieleen, että tekisi mieli vääntää kättä hänen kanssaan. Hän on jotenkin sellainen isokokoinen korsto ja sitä aina miettii, että pärjäisikö tällainen pienikokoinen kestävyysurheilija. Tosin saan itsestäni enemmän irti kuin tavallinen kansa, joten veikkaan, että minua olisi vaikea voittaa. Esim. muuttohommissa jaksoin kantaa mitä vain ja 4 isokokoista muuttoäijää eivät jaksaneet mitään, vaan veivät kaikki hissillä kärryillä. Itse vedin portaita juoksemalla ja tuli yli 30000 askelta päivässä. He painoivat jotain 100 kiloa ja itse painan vähän yli 60 kiloa ja nostan itseäni painavampia tavaroita, vaikken harrasta mitään voimailua. Minulla on suurempi tahto kuin läskeillä. Joka tapauksessa Kosken kanssa olisi hauska vaikka pienessä jurrissa vääntää. Täytyy ottaa asia puheeksi, jos näen hänet jossain.
Minä puolestani kevennyksenä sanoisin, että tuosta "puolueesta" on tähän mennessä nostettu julkisuuteen vain kolme helvetin rumaa miestä. Missä ne naiset ovat?
baaritiskeillä. Oletko sattunut huomaamaan kuinka Facebook-seinän mukaan Jungnerille tulee käytännössä joka ilta neitokaiset ostamaan juomia baarissa tai jotain vastaavaa? Tulee muuten esimerkiksi aikanaan Capitalin avajaiset mieleen, jossa satuin juttelemaan Jungnerin kanssa, niin siellä oli sillä tavalla reunassa korokkeella se VIP ja vaikka mitä ilmaisia juomia. Mä kävin esimerkiksi hakemassa sieltä tanssilattialta naisseuraa sinne VIPpiin kun en jaksanut jutella pelkkien jätkien kanssa. Kysyin vain, haluavatko ilmaista juomaa ja tulivat heti. Ei se ollut itseltäni pois, kun ne pöydät notkuivat kaikenlaisista alkoholipulloista.