Viestin lähetti Korak
No niin hyvät ihmiset, muistattehan la 16.3 lähestyy kovaa vauhtia, joten laitetaan tämä ketju takaisin ykköseksi ja tähän mennessä oleva lista. Ravintola 5pennin omistus on muuttunut, joten paikka on vielä auki, mutta siitä jostain hyvin, hyvin läheltä.
Itse en ikävä kyllä pääse, mutta paikasta sen verran, että tiedättehän, etteivät IFK-fanit ole tervetulleita MexItaliin...
Viestin lähetti punaiset_lasit
Tinde:
Hä?? Ainakin minä olen aina ollut sinne tervetullut. Johtuisikohan siitä, että on tullut sinne myös hiukkasen rahaa työnnettyä ;).
Viestin lähetti ribis
Jaa onko IFK:n kannattajat onnistunu saamaan portarin jo senkin tasoiseen mestaan ku MexItal ??
Harmi se että perinteikäs 5penniä on jonku mokka-korvan omistuksessa nykyisin.
Viestin lähetti JHag
Tavoitteena on porttikielto kaikkiin ravintoloihin 3 km säteellä Nordiksen hallista. Tästä lähdetään.
Viestin lähetti reds1897
Paikka,missä me lyömme"viisaat"päämme yhteen,on vielä auki....noh,miten olisi "Ravintola"Piilopaikka Hakunilassa(Zoukki,zoukki).Helvata,eikös sen miitinkin pitänyt olla matsin jälkeen?Kyllä minä sinne mestoille tulen,mutta minulle ei tarvitse mitään paikkaa varata,sillä olen nestelinjalla(hih),koitan laihduttaa.Hörpsss....Korak,älä sitten varaa meille mitään hinttimestaa,minä en halua lähteä mitään "makkaroita"syömään.Katsellaan miten miitinki sujuu,ja lähdetään matsin jälkeen kirjoittamaan pöytäkirja puhtaaksi(Tämä tarkoittaa n.viiden tunnin lärvien vetämistä).Kaikkein paras vaihtoehto on,että laitatte minut kirjoittamaan sen yhteenvedon,niin voimme dokata rauhassa koko illan.
Maltaita odotellen täältä sinne........
Ps:Minulta ei tule sitten mitään ehdotuksia/mielipiteitä,sillä en ehdi puhua.Emäntä nimittäin on mulle luvan antanut sinne tulla,ja kallista dokaus-aikaani en todellakaan meinaa tuhrata mihinkään jonninjoutavaan.Molemmin käsin kiskon kaljaa,kenties välillä vähän teitä haukun,ja ruantähteet vetäsen lärviin.Mikäli minulta meinaa ruplat loppua kesken,niin velvoitan teidät lainaamaan mulle vielä rahaakin(hah hah haa)...Kuvia en kumarra,enkä teitä!!!
Viestin lähetti JanJ
Miten ois Ravintola Vastarannan Kiiski Runeberginkadulla?
Siitä pääsis kätevästi spåralla (pummilla) hallille.
Editointia:
Linkki mestan sivuille
Viestin lähetti Tatzka
Lähdössä ollaan ennen ja jälkeen matsin edelleen, vapaatakin varattuna;) Eikun paikat lukkoon vaan niin homma on selvä.
Reds 1897 Joo piilopaikkaan vaan, siinä on loistava räkälä hakunilan sydämmessä, mustalaisten ja muiden kansoittamana, päivän paras, pisteet kotiin.
Eiköhän hommata vaan porttarit kaikkiin rafloihin ja Jhagin, siis Penan sanoin, eikun tappelu pystyyn heti alkuun. Kyseisellä järjestelyllä voidaan selvittää heti alkuun porukan nokkimis järjestys, ettei turhaan jää loppuiltaan. Niin ja Pentillehän meillä kaikilla on jonkunasteisia kaunoja, tiedä ketä tuttuja tulossa.
Rokotukset kuntoon ja oluelle.