Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 988
  • 184

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
count me in

Hyvältä näyttää yhä tuo lauantai klo 14, joten vahvistan siis osallistumiseni.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tuskinpa tulen syömään. Peliin yritän päästä, sekä sen jälkeen pirtelölle tai parille mikäli seurani edelleen kelpuutatte. Pitänee aloittaa lupa-anomuksen sorvaaminen...

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pahus, olisi ollut kiva tulla, mutta laskeudun Seutulaan vasta klo 15.25, kun olen Luostholla lusthin pidossa. Matsiin ehdin nippanappa, joten kyselen, jatkatteko keskusteluja matsin jälkeen jossain?

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Korak
No niin hyvät ihmiset, muistattehan la 16.3 lähestyy kovaa vauhtia, joten laitetaan tämä ketju takaisin ykköseksi ja tähän mennessä oleva lista. Ravintola 5pennin omistus on muuttunut, joten paikka on vielä auki, mutta siitä jostain hyvin, hyvin läheltä.

Itse en ikävä kyllä pääse, mutta paikasta sen verran, että tiedättehän, etteivät IFK-fanit ole tervetulleita MexItaliin... :confused: :D :confused:

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tinde:
Itse en ikävä kyllä pääse, mutta paikasta sen verran, että tiedättehän, etteivät IFK-fanit ole tervetulleita MexItaliin...

Hä?? Ainakin minä olen aina ollut sinne tervetullut. Johtuisikohan siitä, että on tullut sinne myös hiukkasen rahaa työnnettyä ;). Täytyy kyllä myöntää, että paikan palvelutaso päässyt viimeisen vuoden aikana putoamaan pahasti...

MdMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kanada
Mitäääh...kypärät suunnittelee jotain tapaamista häh..

onko jotain bissen juontia , yltiöpäistä avautumista , pentin haukkumista , ensi kauden jengin suunnittelua tiedossa....jos jotain näistä niin on teillä ainakin piiitkä ilta tiedossa......

ihan eri asiaa ja tietysti väärässsä ketjussa olen kyllä mutta mikä on tilanne pasin kohdalla ???
nähdään ukkoa enään petopunasissa....

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti punaiset_lasit
Tinde:
Hä?? Ainakin minä olen aina ollut sinne tervetullut. Johtuisikohan siitä, että on tullut sinne myös hiukkasen rahaa työnnettyä ;).

Sama täällä, ENNEN.

Viimeksi ilmoittivat vaan, että nyt riittää, ei enää, on kuulemma niin monet kerrat jo huomautettu....:confused:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Siis täh???

Paikka,missä me lyömme"viisaat"päämme yhteen,on vielä auki....noh,miten olisi "Ravintola"Piilopaikka Hakunilassa(Zoukki,zoukki).Helvata,eikös sen miitinkin pitänyt olla matsin jälkeen?Kyllä minä sinne mestoille tulen,mutta minulle ei tarvitse mitään paikkaa varata,sillä olen nestelinjalla(hih),koitan laihduttaa.Hörpsss....Korak,älä sitten varaa meille mitään hinttimestaa,minä en halua lähteä mitään "makkaroita"syömään.Katsellaan miten miitinki sujuu,ja lähdetään matsin jälkeen kirjoittamaan pöytäkirja puhtaaksi(Tämä tarkoittaa n.viiden tunnin lärvien vetämistä).Kaikkein paras vaihtoehto on,että laitatte minut kirjoittamaan sen yhteenvedon,niin voimme dokata rauhassa koko illan.

Maltaita odotellen täältä sinne........

Ps:Minulta ei tule sitten mitään ehdotuksia/mielipiteitä,sillä en ehdi puhua.Emäntä nimittäin on mulle luvan antanut sinne tulla,ja kallista dokaus-aikaani en todellakaan meinaa tuhrata mihinkään jonninjoutavaan.Molemmin käsin kiskon kaljaa,kenties välillä vähän teitä haukun,ja ruantähteet vetäsen lärviin.Mikäli minulta meinaa ruplat loppua kesken,niin velvoitan teidät lainaamaan mulle vielä rahaakin(hah hah haa)...Kuvia en kumarra,enkä teitä!!!:D :D :D

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olisikohan parempi siirtää miitinki matsin jälkeen tapahtuvaksi? Näyttäisi osanotto olevan tuolloin suurempi. Matsin jälkeen saattavat monet olla jo hieman rennommassa tilassa, eikä alkujännitys vieraita tavatessa ja perisuomalainen ujous pääse vaivamaan... ;).

Ps. Kyllä mä voin jotain syödäkin...

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Jaa onko IFK:n kannattajat onnistunu saamaan portarin jo senkin tasoiseen mestaan ku MexItal ??

Harmi se että perinteikäs 5penniä on jonku mokka-korvan omistuksessa nykyisin.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti ribis
Jaa onko IFK:n kannattajat onnistunu saamaan portarin jo senkin tasoiseen mestaan ku MexItal ??

Harmi se että perinteikäs 5penniä on jonku mokka-korvan omistuksessa nykyisin.

Näin voin ylpeänä ilmoittaa :D :D :D

Joo sääli toi viispenniikin, rupee paikat loppuu kesken kohta...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mikä ihmeen alkujännitys?? heti vaan tappelu pystyyn, mulla on Nielikäinen-paita ja mulle voi tulla sitten ihan henkilökohtaisesti kertomaan miksei Pasi mahtuisi HIFKiin :D Tai sitten laitan vanhan kunnon Doyle-paidan (jep, löytyy, kenties ainoa stadissa?)

Tavoitteena on porttikielto kaikkiin ravintoloihin 3 km säteellä Nordiksen hallista. Tästä lähdetään.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JHag

Tavoitteena on porttikielto kaikkiin ravintoloihin 3 km säteellä Nordiksen hallista. Tästä lähdetään.

Pahus, kun mä en pääse mukaan.... Tossa musta ois hyvä vahvistus :D

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
On muuten Mexitalikin intialaisten/pakistanilaisten omistuksessa (ota nyt selvää mistä tarkalleen ovat). Mistä löytyisi suomalaisten omistuksessa oleva ravintola hallin läheltä?? Mennään ravintola Töölöseen ja panna samalla remonttiin se pöyristyttävä Tappara-pyhättö siellä takahuoneessa...:D

No, kyllä mulle 5penniä (vai centtiä nykyään?) käy vallan mainiosti, vaikka olisi kenen omistuksessa.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Siis täh???

Viestin lähetti reds1897
Paikka,missä me lyömme"viisaat"päämme yhteen,on vielä auki....noh,miten olisi "Ravintola"Piilopaikka Hakunilassa(Zoukki,zoukki).Helvata,eikös sen miitinkin pitänyt olla matsin jälkeen?Kyllä minä sinne mestoille tulen,mutta minulle ei tarvitse mitään paikkaa varata,sillä olen nestelinjalla(hih),koitan laihduttaa.Hörpsss....Korak,älä sitten varaa meille mitään hinttimestaa,minä en halua lähteä mitään "makkaroita"syömään.Katsellaan miten miitinki sujuu,ja lähdetään matsin jälkeen kirjoittamaan pöytäkirja puhtaaksi(Tämä tarkoittaa n.viiden tunnin lärvien vetämistä).Kaikkein paras vaihtoehto on,että laitatte minut kirjoittamaan sen yhteenvedon,niin voimme dokata rauhassa koko illan.

Maltaita odotellen täältä sinne........

Ps:Minulta ei tule sitten mitään ehdotuksia/mielipiteitä,sillä en ehdi puhua.Emäntä nimittäin on mulle luvan antanut sinne tulla,ja kallista dokaus-aikaani en todellakaan meinaa tuhrata mihinkään jonninjoutavaan.Molemmin käsin kiskon kaljaa,kenties välillä vähän teitä haukun,ja ruantähteet vetäsen lärviin.Mikäli minulta meinaa ruplat loppua kesken,niin velvoitan teidät lainaamaan mulle vielä rahaakin(hah hah haa)...Kuvia en kumarra,enkä teitä!!!

Hyvä Reds, hemmetti vieköön kun meidän pelaajilla olisi tuollainen asenne, olisimme kirkaasti mukana tappelemassa runkosarjan voitosta. Ja mitäs sulla on DTM (ei se autoilusarja) vastaan??? mistäs sitä tietäis vaikka tykkäisit;) , vaimosikaan ei voisi väittää, että olet vieraissa naisissa juossut:D.

PS: jos sun rahat, loppuu, niin saat markkoja:D

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vielä paikasta, niin pistetään tähän muutama, joissa saisi sitten purtavaa. Ja kyllähän pelin jälkeen asioiden puiminen jatkuu.

*Viisi Penniä
*Chicos
*New City (kiinalaista, tullinpuomin Shelliä vastapäätä)

Jhag...odotamme sitten mielenkiinnolla, että pidät lupauksestasi kiinni, etkä ryhdy Penttimäisiin liian suuriin sanoihin, ai niin unohdin ihan kokonaan, että sinähän olet Pentti;)

JanJ

Jäsen
Miten ois Ravintola Vastarannan Kiiski Runeberginkadulla?
Siitä pääsis kätevästi spåralla (pummilla) hallille.

Editointia:
Linkki mestan sivuille

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JanJ
Miten ois Ravintola Vastarannan Kiiski Runeberginkadulla?
Siitä pääsis kätevästi spåralla (pummilla) hallille.

Editointia:
Linkki mestan sivuille

hyi hyi, nyt Pentin lisäksi HKL tulee ratsaamaan meidät;)

JanJ

Jäsen
Onko paikka sovittuna?
Mulla on meinaan jo pitkä iltavapaa anottuna ja hyväksyttynä :)

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdössä ollaan ennen ja jälkeen matsin edelleen, vapaatakin varattuna;) Eikun paikat lukkoon vaan niin homma on selvä.

Reds 1897 Joo piilopaikkaan vaan, siinä on loistava räkälä hakunilan sydämmessä, mustalaisten ja muiden kansoittamana, päivän paras, pisteet kotiin.

Eiköhän hommata vaan porttarit kaikkiin rafloihin ja Jhagin, siis Penan sanoin, eikun tappelu pystyyn heti alkuun. Kyseisellä järjestelyllä voidaan selvittää heti alkuun porukan nokkimis järjestys, ettei turhaan jää loppuiltaan. Niin ja Pentillehän meillä kaikilla on jonkunasteisia kaunoja, tiedä ketä tuttuja tulossa.

Rokotukset kuntoon ja oluelle.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tatzka
Lähdössä ollaan ennen ja jälkeen matsin edelleen, vapaatakin varattuna;) Eikun paikat lukkoon vaan niin homma on selvä.

Reds 1897 Joo piilopaikkaan vaan, siinä on loistava räkälä hakunilan sydämmessä, mustalaisten ja muiden kansoittamana, päivän paras, pisteet kotiin.

Eiköhän hommata vaan porttarit kaikkiin rafloihin ja Jhagin, siis Penan sanoin, eikun tappelu pystyyn heti alkuun. Kyseisellä järjestelyllä voidaan selvittää heti alkuun porukan nokkimis järjestys, ettei turhaan jää loppuiltaan. Niin ja Pentillehän meillä kaikilla on jonkunasteisia kaunoja, tiedä ketä tuttuja tulossa.

Rokotukset kuntoon ja oluelle.

OK, varaan 20 paikkaa, niin vielä taitaa muutama mahtua. Sama kai missä sitä juo kaljaa hehehe, mutta jonkinverran on syytä saada muruakin kupuun, vaikka tuo keittolinja onkin tosiasiallinen.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Heh, siinä on taas todellinen "pikapalaverin" paikka. Jahkataan, jahkataan ja mitään ei saada aikaan.

Olisitte vanhaa uskonut, kun sanoin että kaikki pitää tehdä heti eikä 15. yö.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
58, niinhän tuolla noita palaveeroksia ilmeisesti olikin, itse en päässyt mukaan, mutta tämä "viimeinen" miittinki, olikin jo alusta asti laitettu tarkoituksella etäämäksi, jotta ei tulisi kenellekään yllätyksenä. Sitä paitsi, olisihan tässä välissäkin saanut pitää vaikka mitä kokouksia vaan. Itsekin lähes päivittäin olen yhteydessä esim. Jhagiin, joten HIFK-palaveria on tavalla tai toisella kokoajan;)

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Paljon puruja, vähän villoja.

Eipä siinä mitään, parempi myöhään kuin ei lainkaan, mutta tarkoituksenani oli vain sanoa, että kun asiat pitkistyy, ne mutkistuu.

On se hyvä, että edes joku on JHagiin yhteydessä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Edes joku? Sama ystävällinen meininki jatkuu joka ketjussa, olen mykistynyt;)

Sosiaalisen elämäni (a.k.a tuttavapiirin) laajuus on suuri. Se harmittaa joskus pientä kulkijaa.

Olemme siis Korakin kanssa kutsuneet koolle väärällä tavalla meetingin. Olemme syvästi pahoillamme, että otsikkoon lipsahti Pulkkisesta tuttu Pikapalaveri -käsite. Useimmilla meistä on niin paljon proggiksia, että emme pääse tunnin varoitusajalla pullakahville.

Rohkenemme kuitenkin toivoa osallistumistanne la 16.3. Vastarannan kiiski on ok, mutta myös Janoinen lohi ja 5 penniä käy. Mitä väliä sillä ruoalla on? Korak?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy