Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 983
  • 184

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jhag....näin on, pysytään keittolinjalla. Ravintola 5penniä siis, klo 14. Sitäpaitsi hallilla voi sitten syödä lisää ravitsevaa Koff III:sta;)

58...eihän tässä ole mikään mutkistunut

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Minua hieman huolestuttaa nämä puheet tappelusta. Ok, on sillä varmaan tarkoitus selvittää se, kuka on pomo, mutta takaraivossa jytää koko ajan ajatus, että se kääntyy jossain välissä IFK-HPK -akselille. Ja silloin taidan olla määrällisessä alivoimassa (laadullisesta en sano). Eihän siellä tapella, eihän?

Lupa-asia etenee. Vielä ei ole tullut suoraa kieltoa :cool:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Designer....älä pelkää, tule rauhassa, sillä kukaan meistä ei ala tappelemaan, me olemme rauhaa rakastavaa porukkaa, vaikka tahdomme vain väkivaltaa kaukaloihin;).

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kun tappeluista alettiin puhua, niin saako varmuuden vuoksi ottaa mamman mukaan...?

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitäpaitsi ei tiedä vaikka laupias sama....siis Suhonen tulee ja johdattaa keskustelun rauhaan ja iloisiin aisoihin, turhan mökötyksen sijasta, liekö ollut takstista Apen sopimus ennen Suomen poliisivoimiakin huolestuttanutta Hifk, meetingiä?

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Designer ja fiftyeight

Suojelen teitä kehollani(mikäli hinnasta sovitaan).Minun leveiden hartioiden takana olette turvassa katalalta maailmalta.Luulen,että tarvitsette hiukan tuntomerkkejä,että osaatte sitten"pahan paikan"tullessa tukeutua minuun.Tässä niitä tuloo.....

-Tanakka

-Punakka

-Silmissä "särkimäinen"katse

-Itkettyneen näköinen,sillä olen henkisesti lopussa,koska Apea haukutaan täällä niiiiin paljon.

-Minulla on yleensä "pari"stobea kerralla kädessä

-Puhun toisten päälle

-En maksa juomiani

Tämän lisäksi ulkoasuni on ruokoton,eli siinä mahdollisesti sulaudun joukkoon,mutta tämä yhdistettynä häiriköintiin,ja pahennusta herättävään käytökseen,pitäisi riittää tunnistamiseen.

Mikäli minua ei lasketa sisään,niin suojelen teitä sitten ulkona....käykö?:D

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ugzhh, Suuri Imperator

Otan ilomielin vastaan suojeluksesi ja samalla tarjoan palvelukseesi nopean älyni, haukan katseeni ja vikkelät kinttuni. Tosin vain täysin kunniallisissa toimissa. Odotan kohtaamistamme kunnioituksensekaisella mielenkiinnolla.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravintola 5penniä klo 14.00

Designer...jos haluat tuntea itsesi ryhmään kuuluvaksi, voin tuoda sinulle HIFK:n pelipaidan;)

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Korak: Turha vaiva, kiitos vaan. Tai jos yritätte sitä päälleni laittaa, niin taatusti tulee tappelu ;)

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Designer
Korak: Turha vaiva, kiitos vaan. Tai jos yritätte sitä päälleni laittaa, niin taatusti tulee tappelu ;)

kato, kato, oikea HIFK-asenne;)

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mahtuuko...

... vääräuskoinen mukaan?

Lasiin en paljoa syljeksi ja hieman olen utelias näkemään ihmisiä nimimerkkien takaa. :)

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PALAVERIIN

Hiljainen hyväksyntä on saatu kotiväeltä, joten osallistumiseni
vaikuttaa suht varmalta. Ainoa mikä vähän häiritsee on
se, että yleensä sovittuani jonkun menon kauan aikaa
etukäteen tapahtuu aina jotakin ihmeellistä. Tämä
ihmeellisyys liittyy useimmiten kahteen junioriini.

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tähän
tapaamiseen, josta saamme välillisesti kiittää
Suurta Johtajaamme Penaa. Penan edustajan/kätyrin
paikallaolo olisi suotavaa. Myös nämä pakolliset
kauden jälkeiset pelaaja-arvostelut voisimme myös
suorittaa samalla. Esim. asteikolla 1-5: Tuominen 1,
Rajala 1, Paappanen 2 jne. Keskiarvo ei päätä
huimaisi.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo arvostelu systeemihän kuulosti hyvältä, samallahan voimme pisteyttää hallituksen, valmennuksen ja ennenkaikkea TJ:n toiminnan. Jänää tulee ja jos Pena naamari päässä(ennakoi vappua, tosin puna on jo valmiina) On kunnioittamassa läsnäolollaan, kannattaa pitää opikeat nimet salassa tai saattaa jäädä ensikauden laatu brändi näkemättä.

Iceman, ainahan vääräuskoisia mukaan mahtuu, vaikka hairahdus on pahemman puoleinen, mutta toivoa on että pelastut helveti syövereistä, tuleekohan messias Ape, saattaisi sielusi pelastua.

Jään innolla odottamaan tapaamista, jospa se Penakin tai edes kätyrit saapuisivat paikalle.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kiitos tuesta, Reds1897, mutta et sä kyllä mun mammalle pärjää...

Uteliaisuus lienee kuolemansynneistä mahdottomin välttää...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Humalahakuista kausikeskustelua 16.3. klo 14.;)

Puidaan asiat läpi. Nautitaan olutta. Tehdään pelaajavaihdoksia. Nautitaan olutta. Nautitaan olutta. Nautitaan oluta. Natitaan oltatua. Ntitaan o. Nnnnnn o. zzzzzzzzzzzzzzzzz;)

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hmm. Muistelin että tälläinen ketju oli ja kaivoin sen esiin. 16.3 on aika lähellä. Pääseekö vielä yksi ässäläinen messiin(tämä tulee vähän myöhään)?

Mikäs paikka tämä 5 penni on ja missä. Ymmärsin että se on sitten siellä kun lueskelin tätä viestiketjua. Tuo Korak jutteli tuolla aikaisemmin jostain että varaa noin 20 paikka(ymmärsin jos syömään juomisen lisäksi mennään?). Onko 5 penniä ruoka paikka vai ns. kuppila/baari. Jos mukaan vielä mahtuu niin joku voisi infota. Jhag tai Korak kun ymmärsin viestiketjusta että herrat ovat joukon "johtajia". Pelin jälkeen en kerkeä kun pitää lähteä heti pelin jälkeen vuosijuhliin.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravintola 5 penniä ( Viiden Pennin Krouvi), klo 14.

20 paikkaa varattu yläkerrasta, toivottavaa olisi, että jokaine ottaisi edes jotain purtavaa, koska yläkerta on kuitenkin pääsäännöllisesti varattu ruokailijoille. Itse ainakin vetäisen pienen lounaan muutaman tuopin kera.

HIFK forever linjalla mukana:
*Korak
*Jhag
*Tatzka
*bambamcam
*Designer (hpk)
*reds 1897
*WPK
*punaiset_lasit
*Janj
*Simbe
*Filmirulla
*Brewer
*Sham69
*Predator (+parempi puolisko)

PS: lisää nimesi tänne, jos olen unohtanut.

Iceman ja Kapa76, tervetuloa ainakin omasta puolestani. Mutta ensiksi paikat täytetään HIFK:n ja mahdollisten kerhon kavereiden kanssa. Toistaiseksi vain Designer kerhosta tulossa mukaan, ja oliko vielä se parempi puoliskokin.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jahas. Mukana ollaan ja oikeen tummassa puvussa (En tosiaankaan käytä tuollaista kapistusta tavallisesti, mutta on nuo juhlat tuon matsin jälkeen). Syöminenkin luonnistuu jos vain tilaa yläkerrasta löytyy.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Korak
Toistaiseksi vain Designer kerhosta tulossa mukaan, ja oliko vielä se parempi puoliskokin.
Ja sekin joutuu jättämään väliin. Ei kaadu lupa-asioihin, vaan ihan henkilökohtaisiin syihin. Harmi, koska tuo olisi ollut sangen mielenkiintoinen tilanne. Nyt joudutte etsimään jonkun toisen joukkohakattavaksi. Ehkä tuo Kapa76 ajaa saman asian?

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti kapa76
Jahas. Mukana ollaan ja oikeen tummassa puvussa (En tosiaankaan käytä tuollaista kapistusta tavallisesti, mutta on nuo juhlat tuon matsin jälkeen). Syöminenkin luonnistuu jos vain tilaa yläkerrasta löytyy.

Jaahas, uteliaisuus heräsi; mitkäs juhlat matsin jälkeen??? ilmaista viinaa?? kyllä me HIFK-fanit sinut sinne saatamme;)

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Korak

Jaahas, uteliaisuus heräsi; mitkäs juhlat matsin jälkeen??? ilmaista viinaa?? kyllä me HIFK-fanit sinut sinne saatamme;)

Heh heh forget it. Korrekti hienotunteinen puku/iltapuku juhla. Ei mitää rymy sakkia :D

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Korak
Ravintola 5 penniä ( Viiden Pennin Krouvi), klo 14.

20 paikkaa varattu yläkerrasta, toivottavaa olisi, että jokaine ottaisi edes jotain purtavaa, koska yläkerta on kuitenkin pääsäännöllisesti varattu ruokailijoille. Itse ainakin vetäisen pienen lounaan muutaman tuopin kera.

HIFK forever linjalla mukana:
*Korak
*Jhag
*Tatzka
*bambamcam
*Designer (hpk)
*reds 1897
*WPK
*punaiset_lasit
*Janj
*Simbe
*Filmirulla
*Brewer
*Sham69
*Predator (+parempi puolisko)

PS: lisää nimesi tänne, jos olen unohtanut.

Iceman ja Kapa76, tervetuloa ainakin omasta puolestani. Mutta ensiksi paikat täytetään HIFK:n ja mahdollisten kerhon kavereiden kanssa. Toistaiseksi vain Designer kerhosta tulossa mukaan, ja oliko vielä se parempi puoliskokin.

Kerropa Korak sitten ajoissa niin tiedän varautua. Ajattelin ottaa isoveljeni turvamieheksi - jos paikkoja on edes minullekaan -, tuohan on suorastaan hengenvaarallinen paikka Jokerifanille. :D No, itsesuojeluvaisto on ollut pitemmän aikaan hukassa....

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti kapa76

Heh heh forget it. Korrekti hienotunteinen puku/iltapuku juhla. Ei mitää rymy sakkia :D

Ai jaaha??? mehän kayttäydymme hienotunteisesti ja korrektisti. Tästä porukasta et löydä mitään rymysakkia. Me rakastamme Aigarsmaista taitokiekkoa ylikaiken:D

Iceman...kyllähän sinne ravinteliin mahtuu ihmisiä vaikka kuinka paljon.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Korak hei!

Kuten olen tässä ketjussa jo aikaisemmin ilmoittanut, niin EN PÄÄSE missään tapauksessa paikalle ENNEN peliä, pelin jälkeen voin yrittää... joten tuon minun nimimerkkini voisi kyllä poistaa tuosta klo 14.00 ravinteliin tulojoitten listalta, ettei tule väärinkäsityksiä...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Korak hei!

Viestin lähetti Predator
Kuten olen tässä ketjussa jo aikaisemmin ilmoittanut, niin EN PÄÄSE missään tapauksessa paikalle ENNEN peliä, pelin jälkeen voin yrittää... joten tuon minun nimimerkkini voisi kyllä poistaa tuosta klo 14.00 ravinteliin tulojoitten listalta, ettei tule väärinkäsityksiä...

Sorry, olin unohtanut, enkä viitsinyt kelata koko listaa läpi kun kirjoitin noi nimet tänne. Toivottavasti näemme matsin jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy