Viestin lähetti Designer
Korak: Turha vaiva, kiitos vaan. Tai jos yritätte sitä päälleni laittaa, niin taatusti tulee tappelu ;)
Ja sekin joutuu jättämään väliin. Ei kaadu lupa-asioihin, vaan ihan henkilökohtaisiin syihin. Harmi, koska tuo olisi ollut sangen mielenkiintoinen tilanne. Nyt joudutte etsimään jonkun toisen joukkohakattavaksi. Ehkä tuo Kapa76 ajaa saman asian?Viestin lähetti Korak
Toistaiseksi vain Designer kerhosta tulossa mukaan, ja oliko vielä se parempi puoliskokin.
Viestin lähetti kapa76
Jahas. Mukana ollaan ja oikeen tummassa puvussa (En tosiaankaan käytä tuollaista kapistusta tavallisesti, mutta on nuo juhlat tuon matsin jälkeen). Syöminenkin luonnistuu jos vain tilaa yläkerrasta löytyy.
Viestin lähetti Korak
Jaahas, uteliaisuus heräsi; mitkäs juhlat matsin jälkeen??? ilmaista viinaa?? kyllä me HIFK-fanit sinut sinne saatamme;)
Viestin lähetti Korak
Ravintola 5 penniä ( Viiden Pennin Krouvi), klo 14.
20 paikkaa varattu yläkerrasta, toivottavaa olisi, että jokaine ottaisi edes jotain purtavaa, koska yläkerta on kuitenkin pääsäännöllisesti varattu ruokailijoille. Itse ainakin vetäisen pienen lounaan muutaman tuopin kera.
HIFK forever linjalla mukana:
*Korak
*Jhag
*Tatzka
*bambamcam
*Designer (hpk)
*reds 1897
*WPK
*punaiset_lasit
*Janj
*Simbe
*Filmirulla
*Brewer
*Sham69
*Predator (+parempi puolisko)
PS: lisää nimesi tänne, jos olen unohtanut.
Iceman ja Kapa76, tervetuloa ainakin omasta puolestani. Mutta ensiksi paikat täytetään HIFK:n ja mahdollisten kerhon kavereiden kanssa. Toistaiseksi vain Designer kerhosta tulossa mukaan, ja oliko vielä se parempi puoliskokin.
Viestin lähetti kapa76
Heh heh forget it. Korrekti hienotunteinen puku/iltapuku juhla. Ei mitää rymy sakkia :D
Viestin lähetti Predator
Kuten olen tässä ketjussa jo aikaisemmin ilmoittanut, niin EN PÄÄSE missään tapauksessa paikalle ENNEN peliä, pelin jälkeen voin yrittää... joten tuon minun nimimerkkini voisi kyllä poistaa tuosta klo 14.00 ravinteliin tulojoitten listalta, ettei tule väärinkäsityksiä...