Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 983
  • 184

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
lista muistutukseksi:
*Korak
*Jhag
*Tatzka
*Filmirulla
*Reds1897
*Brewer
*Sham69
*bambamcam
*punaiset_lasit

ei vielä kerhon miehiä.

Herää kysymys, tuleekohan Pena scouttaamaan meidät valittajafanit??:D

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedä vaikka koko idea olisi Penan idea saada kaikki rääväsuu fanit saman katon alle, ja tällä kertaa ei alatasossa olla putkien kimpussa vaan muutaman pötkylän ja tulilangan kanssa.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tatzka
Tiedä vaikka koko idea olisi Penan idea saada kaikki rääväsuu fanit saman katon alle, ja tällä kertaa ei alatasossa olla putkien kimpussa vaan muutaman pötkylän ja tulilangan kanssa.

Minä vai Jhag?? Kumpi meistä on Pentti:D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mähän olen paitsi tunnettu penttifanklubinjohtaja myös Kimmo Heino, joten jos uskaltautuisin mukaan turvaamaan muiden turvallisuuden läsnäolollani ;)

Ja hei, mua ei sitten saa lyödä päähän.

Pentti -eiku "Korak"!!! : Megessä siis ollaan.

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entäpä jos paikalla onkin kavaltaja, joka raportoi asiat HIFK:n toimistolle? Niinpä kaikki sitten vain kyräilevät toisiaan ja miettivät Koffinsa ääressä, että kuka on joukossamme mahdollisesti oleva Juudas, joka menee "laulamaan" ylemmälle taholle! Elinikäinen porttikielto Jäähalliin uhkaa!!!:D

Tuollainen vapaamuotoinen palaveeraaminen jääkiekon parissa on kannatettava idea, mutta eihän sitä ole pakko jättää yhteen kertaan. Tai edes kahteenkaan. Vaikkapa kauden aikana kerran kuussa tai jotain sinne päin. Ainahan sitä ennen/jälkeen ottelun tulee turistua aiheesta kavereiden kanssa, mutta olisi ihan kiva laajentaa ympyröitä tälläkin saralla. Olisiko tarvetta moiselle? Häh, mitä, Täh?

1. kerta on päähänpisto
2. kerta on tapa
3. kerta on perinne
4. kerta on legenda
5. kerta on totuus

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti werther
Entäpä jos paikalla onkin kavaltaja, joka raportoi asiat HIFK:n toimistolle? Niinpä kaikki sitten vain kyräilevät toisiaan ja miettivät Koffinsa ääressä, että kuka on joukossamme mahdollisesti oleva Juudas, joka menee "laulamaan" ylemmälle taholle! Elinikäinen porttikielto Jäähalliin uhkaa!!!:D

Tuollainen vapaamuotoinen palaveeraaminen jääkiekon parissa on kannatettava idea, mutta eihän sitä ole pakko jättää yhteen kertaan. Tai edes kahteenkaan. Vaikkapa kauden aikana kerran kuussa tai jotain sinne päin. Ainahan sitä ennen/jälkeen ottelun tulee turistua aiheesta kavereiden kanssa, mutta olisi ihan kiva laajentaa ympyröitä tälläkin saralla. Olisiko tarvetta moiselle? Häh, mitä, Täh?

1. kerta on päähänpisto
2. kerta on tapa
3. kerta on perinne
4. kerta on legenda
5. kerta on totuus

Juu, kyllä muutamia näkee lähes joka kerta matseissa, ja voihan tänne laittaa tapaamista vaikka seuraavaan peliin. Mutta laitoimme tuon päivämäärän siksi pidemmälle, jos ja kun saisimme kunnon porukan, menemme syömään, ja hyvä, että paikka olisi varattu etukäteen ja nyt porukalla on ainakin aikaa järjestää se päivä mahdollisesti vapaaksi. Voihan itsellekin tulla jokin este, sairas jne jne, joten Kaikki joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään....

Sitä paitsi, sehän olisi hienoa, jos HIFK:n hallituksesta löytyisi m**aa, heh heh, ja tulisi mukaan syömään ja juomaan. Ja tuo Juudashan jäisi nopeasti kiinni, se kuka ei saa porttaria on Penan kätyri. No sitä sitten odottaa hauskat muilutusmatkat itärajalle.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pakko oli kirjoittaa ihan pieni viesti, jotta ketju nousisi takaisin ykkössivulle.

Hei, missä ovat kaikki hpk-n kannattajat???

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Vinkki: Turkkusseen saapuvat voivat bongata myös The Always Controversial Mission16W:n TPS - HIFK-ottelussa. Ilmoittakaa etukäteen niin sovitaan joku paikka. Rakkaita kädenvääntökumppaneita tapaa aina mielellään.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ja kuinka suhtaudumme Jokerit/Blöös -kannattajiin? Siellä olisi monta tyyppiä, jotka tapaisin mielelläni.

19.3. on se Grande Meeting ja minähän se Pena olen kun Korak ei tunnustanut. Kaikki pelitaitoiset, luistimilla pysyvät, olkaa varuillanne. Saatatte saada tarjouksen HIFK-paitaan kaudelle 02/03, koska "me ei lähdetä tässä vaiheessa hintakilpailuun, vaan täydennetään joukkuetta omasta piiristä"

58, olet HIFKin uusi kassari, ihan oikein sulle kun oot siellä risteilyllä

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Korak
lista muistutukseksi:
*Korak
*Jhag
*Tatzka
*Filmirulla
*Reds1897
*Brewer
*Sham69
*bambamcam
*punaiset_lasit

ei vielä kerhon miehiä.

Herää kysymys, tuleekohan Pena scouttaamaan meidät valittajafanit??:D

>> SIIS OLIKO TÄMÄ NYT 16.3.2002 ? Sitten Predator ilmoittautuu mukaan, jos muijan saa ottaa messiin? Kumpikin tulee joka tapauksessa silloin punaisessa paidassa a.o. kuppilan alakertaan pelin jälkeen...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Ja kuinka suhtaudumme Jokerit/Blöös -kannattajiin? Siellä olisi monta tyyppiä, jotka tapaisin mielelläni.

19.3. on se Grande Meeting ja minähän se Pena olen kun Korak ei tunnustanut. Kaikki pelitaitoiset, luistimilla pysyvät, olkaa varuillanne. Saatatte saada tarjouksen HIFK-paitaan kaudelle 02/03, koska "me ei lähdetä tässä vaiheessa hintakilpailuun, vaan täydennetään joukkuetta omasta piiristä"

58, olet HIFKin uusi kassari, ihan oikein sulle kun oot siellä risteilyllä

Hei Pena

Olen vanhoja TJV:n junnuja ja osaan luistella. Palkka ei ole tärkeintä kunhan saan brändiä ja olutta. Palkka asioista voidaan sopia sitten saunaillassa. Pystyn pelaamaan hyökkääjää ja puolustajaa, ja olen joskus tehnyt maalin. Hinta/laatu suhde on kohdallaaa. Niin ja musta HIFK:lla on hyvä brändi, j a Pena ja hallistus on kivoja. Pääsenkö leikkimään?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tatzka

Hei Pena

Olen vanhoja TJV:n junnuja ja osaan luistella. Palkka ei ole tärkeintä kunhan saan brändiä ja olutta. Palkka asioista voidaan sopia sitten saunaillassa. Pystyn pelaamaan hyökkääjää ja puolustajaa, ja olen joskus tehnyt maalin. Hinta/laatu suhde on kohdallaaa. Niin ja musta HIFK:lla on hyvä brändi, j a Pena ja hallistus on kivoja. Pääsenkö leikkimään?

-Onko toivomuksia pelinumeron/ketjukaverien tai sitten pakkiparin suhteen? Osaathan pelata ylivoimaa? Siinä sinulta odotetaan erityisen paljon hakemuksesi perusteella. Kyllä nyt Virmasta vituttaa, kun kuulee, että taas löydettiin uusi talentti.

Pred: Kyllä, 16.3.02 ja 5 penniä/yläkerta. Sehän on kauden viimeinen HIFKin kotimatsi

F

Flonaldo

Minä mihinkään teitin miitinkeihin uskalla tulla, vaikka kuinka Kerho-faneja hingutte mukaan (Ralli takaisin!). Ja varsinkin, kun katkerat IFK-fanit etsivät kauden päätösvaiheessa kohdetta vihansa purkamiselle, ei hyvä.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Flonaldo
Minä mihinkään teitin miitinkeihin uskalla tulla, vaikka kuinka Kerho-faneja hingutte mukaan (Ralli takaisin!). Ja varsinkin, kun katkerat IFK-fanit etsivät kauden päätösvaiheessa kohdetta vihansa purkamiselle, ei hyvä.

Me olemme rauhaa rakastavaa porukkaa, joten kyllä sinä mukaan mahdut.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Jotain sentään(Eikä niin vähääkään!!)

Nimittäin juorusin tuossa päivänä muutamana Designerin kanssa ja hän sanoi että hallille ainakin on tulossa.Fiksuna ukkona tsekkaa meidät ekaks läpi ja tarkistaa Rabies rokotukset.Tämän jälkeen varmaan lähtee Manseen takas.:D :D

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Älkää yllättykö

kun paikalle marssi itse "IFK:n pelastaja" RALLI ja IFK:n tilikirjat mukana. Rallihan lukee näitä sivuja ja haluaa varmasti tuoda todisteet mukanaan.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tulen. Ehkä.

Yritän kaikin keinoin päästä tulemaan tuohon peliin. Varmaksi en sano, koska en tiedä tuon viikonlopun aikatauluista vielä tuon taivaallista. Ja tosiaan, voin yrittää tulla myös tuohon miitinkiin kun reds1897 tavallaan kutsun esitti. Mutta, muutama ehto on:
-Jos joku on miitinkiin osallistumistani vastaan, niin en tule. Teidän kekkerit, teidän säännöt.
-Jos tulen sinne, niin minua ei kiusata porukalla. Yksi kerrallaan.
-Jos tulen sinne, niin vain avokämmenellä saa lyödä. Vyön alapuoli on kokonaan kiellettyä aluetta.

Varmaan tulee lähdettyä samana iltana takaisin Tampereelle, mutta junia kulkee vähän myöhemminkin. Ehtii siinä muutaman tuopin ottaa ja hankkia oikean idiootin leiman otsaan.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jaloistani en ihan Sakelle pärjää, kutsu Jorviin on olemassa. Kaukokarin kanssa kiloissa ehkä pärjään. Numeroni haluan pitää.

Olin jo aiemmin MexItalissa, olen 02.02.02 Lohessa ja harmiksenne myös muualla.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Onko IFKoon "hyvä" menestys jo saanut aikaan tämän pikapalaverin unohduksen vai...?

Itse paikalla, jos muita.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin hyvät ihmiset, muistattehan la 16.3 lähestyy kovaa vauhtia, joten laitetaan tämä ketju takaisin ykköseksi ja tähän mennessä oleva lista. Ravintola 5pennin omistus on muuttunut, joten paikka on vielä auki, mutta siitä jostain hyvin, hyvin läheltä. Syömään ja juomaan. Nyt olisi hyvä saada tällä viikolla about 100% varmuudella olevat ilmottautumiset, jotta tiedän kuinka monta paikkaa varaan ruokailuun.

la 16.3. klo 14, ennen HIFK-hpk-peliä.

*Jhag
*Korak
*filmirulla
*Reds1987
*WPK
*tuomas nyholm
*bambamcam
*Tatzka
*Brewer
*sham69
*punaiset_lasit
*Predator + vaimo
*Designer (hpk)

jos joku puuttuu, tai haluat lähteä mukaan, niin ilmoitusta tänne.

Paikkakin on about jo selvillä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Korak haloo...

Minä kun olen koko ajan ollut siinä uskossa, että se miitinki on PELIN JÄLKEEN? Jos siellä pitää olla ennen peliä, niin ei onnistu meikäläiseltä ainakaan. Pelin jälkeen voisin kyllä tulla (mihin??), mutta en syömään vaan juomaan ja heittämään herjaa...

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jaa mää vai? Minulle kyllä käy sekä ennen että jälkeen pelin tapaaminen tai vaikkapa sekä että. Syöminen: no mikä ettei, ennen matsia. Juominen: takuuvarmaa ennen matsia, matsin aikana ja matsin jälkeen (todennäköisesti varsin pitkään). Eli lyhyemmin sanottuna minulle käy 16.3. 14.00.

Ja Pentille tiedoksi: mulla on lasit, mua ei saa lyödä!

Tuleekos miitinkiin jonkinlainen agenda? Mä voin toimia enintään äänten (tai juoman) laskijana.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jo vain. Ehkä ennen mieluummin. Tulen suoraan laivalta.....hohhoijaa.

JanJ

Jäsen
Kyllä minäkin tulen. Ilmoittauduin muistaakseni aikaisemminkin jo, mutta kerrataan nyt vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy