Viestin lähetti Tatzka
Tiedä vaikka koko idea olisi Penan idea saada kaikki rääväsuu fanit saman katon alle, ja tällä kertaa ei alatasossa olla putkien kimpussa vaan muutaman pötkylän ja tulilangan kanssa.
Viestin lähetti werther
Entäpä jos paikalla onkin kavaltaja, joka raportoi asiat HIFK:n toimistolle? Niinpä kaikki sitten vain kyräilevät toisiaan ja miettivät Koffinsa ääressä, että kuka on joukossamme mahdollisesti oleva Juudas, joka menee "laulamaan" ylemmälle taholle! Elinikäinen porttikielto Jäähalliin uhkaa!!!:D
Tuollainen vapaamuotoinen palaveeraaminen jääkiekon parissa on kannatettava idea, mutta eihän sitä ole pakko jättää yhteen kertaan. Tai edes kahteenkaan. Vaikkapa kauden aikana kerran kuussa tai jotain sinne päin. Ainahan sitä ennen/jälkeen ottelun tulee turistua aiheesta kavereiden kanssa, mutta olisi ihan kiva laajentaa ympyröitä tälläkin saralla. Olisiko tarvetta moiselle? Häh, mitä, Täh?
1. kerta on päähänpisto
2. kerta on tapa
3. kerta on perinne
4. kerta on legenda
5. kerta on totuus
Viestin lähetti Korak
lista muistutukseksi:
*Korak
*Jhag
*Tatzka
*Filmirulla
*Reds1897
*Brewer
*Sham69
*bambamcam
*punaiset_lasit
ei vielä kerhon miehiä.
Herää kysymys, tuleekohan Pena scouttaamaan meidät valittajafanit??:D
Viestin lähetti JHag
Ja kuinka suhtaudumme Jokerit/Blöös -kannattajiin? Siellä olisi monta tyyppiä, jotka tapaisin mielelläni.
19.3. on se Grande Meeting ja minähän se Pena olen kun Korak ei tunnustanut. Kaikki pelitaitoiset, luistimilla pysyvät, olkaa varuillanne. Saatatte saada tarjouksen HIFK-paitaan kaudelle 02/03, koska "me ei lähdetä tässä vaiheessa hintakilpailuun, vaan täydennetään joukkuetta omasta piiristä"
58, olet HIFKin uusi kassari, ihan oikein sulle kun oot siellä risteilyllä
Viestin lähetti Tatzka
Hei Pena
Olen vanhoja TJV:n junnuja ja osaan luistella. Palkka ei ole tärkeintä kunhan saan brändiä ja olutta. Palkka asioista voidaan sopia sitten saunaillassa. Pystyn pelaamaan hyökkääjää ja puolustajaa, ja olen joskus tehnyt maalin. Hinta/laatu suhde on kohdallaaa. Niin ja musta HIFK:lla on hyvä brändi, j a Pena ja hallistus on kivoja. Pääsenkö leikkimään?
Viestin lähetti Flonaldo
Minä mihinkään teitin miitinkeihin uskalla tulla, vaikka kuinka Kerho-faneja hingutte mukaan (Ralli takaisin!). Ja varsinkin, kun katkerat IFK-fanit etsivät kauden päätösvaiheessa kohdetta vihansa purkamiselle, ei hyvä.
Onko kyseessä tämä toimittaja?Viestin lähetti Korak
tuomas nyholm