Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 989
  • 184

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huominen Mexital näyttää aika epätodennäköiseltä osaltani. Vaikka avasinkin tämän ketjun....etkä sä 58 mitään hosunut, hyvä kun ehdotit aikaa ja paikkaa.

Olisiko mahdollista liittää huomiseen Mexital-tapaamiseen kohtaaminen erätauolla B-päädyssä, siideri- ja bissepisteestä vähän pääoville päin, B3:n edessä suunnilleen? Sinne tulisin ainakin very mielelläni - ja matsissahan toki kaikki ovat?

Sitten seuraava sessio 2.2. Janoisessa lohessa???

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tehdäänkö näin:

Suljetulle Osastolle valitut tapaavat 10th Floorissa ja me muut
tapaamme Kallionkulmassa?

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2.2 Sopii mainiosti , ehtii vielä treenata salilla että ei tule heti turpaan ;)

Muuten lauantai kävisi vaan ei jaksa aja 420km. Pitäkää nyt hauskaa meikänkin puolesta.

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Tehdäänkö näin: Suljetulle Osastolle valitut tapaavat 10th Floorissa ja me muut tapaamme Kallionkulmassa?
Kallio-osastolle suosittelen Iloista Katupoikaa. Kuten Walter de Camp City-lehdessä joskus totesi:"Tarjolla on entisiä, nykyisiä ja tulevia vankeja." => HIFK:n brandy taattu (eikä tarvi edes kuulua Jatkoajan klubiin). :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tommy
Tehdäänkö näin:

Suljetulle Osastolle valitut tapaavat 10th Floorissa ja me muut
tapaamme Kallionkulmassa?

-No tätä mä juuri odotinkin...ME muut? Tommy hei, tämä on muuten perimmiltään HIFK-fanien tapaaminen. Järjestäkää te Blues-tapaaminen Ison Omenan Carrolsissa. Hardcore -fanit (K-Espoo aikaiset) pääsevät kabinettiin, Bluesin aikana mukaan tulleet pallomereen.

Mexital lienee tänään out tämän So-jupakan vuoksi....näin ainakin tulkitsen kun täällä on ollut hiljaista kuin Turkuhallissa TPS-matsin aikaan....vai?...mutta palataanko asiaan ensi viikolla ja koetetaan sitä 2.2?

Itse ilmoitinkin jo eilen, että minulle ei käy se tämän päiväinen Mexital jokatapauksessa...olen nimittäin saunomassa Hesperian sviitissä moderaattoreiden ja muiden SO-laisten kanssa. Meille esiintyy juuri tuolloin Linda Lampenius ja heti perään tulee Iiro Seppänen -show.

PS. Nythän onkin hyvä katsoa kuinka HIFK-familya me oikein ollaan

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti JHag

Mexital lienee tänään out tämän So-jupakan vuoksi....näin ainakin tulkitsen kun täällä on ollut hiljaista kuin Turkuhallissa TPS-matsin aikaan....vai?...mutta palataanko asiaan ensi viikolla ja koetetaan sitä 2.2?

Mä sanoisin, että otetaan toi 2.2.2002 nyt siksi päiväksi, niin voi valmistautua siihen henkisesti. Mexital taitaa jäädä väliin tänään, kiirettä pitää.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Kuinkas paljon täältä on lähdössä fani-matkalle tps-HIFK-peliin lauantaina 9.2.??? saadaanko tehtyä uusi ennätys fanimatkalle??? Itse mukana ja Jhag taitaapi myös lähteä.

Pate 00....saadaanko uusi ennätys fanimatkalle?? olisiko mahdollista saada 500 ihmistä huutamaan????

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Korak
Kuinkas paljon täältä on lähdössä fani-matkalle tps-HIFK-peliin lauantaina 9.2.??? saadaanko tehtyä uusi ennätys fanimatkalle??? Itse mukana ja Jhag taitaapi myös lähteä.

Pate 00....saadaanko uusi ennätys fanimatkalle?? olisiko mahdollista saada 500 ihmistä huutamaan????

-Totta munassa Turkuun pitää lähteä ihmisen kerran vuodessa ainakin. Silloin alkaa kotiolotkin maistua ihan mukavalta...

Svante: Perille menevät, kerronko Göranille kanssa. Siis ei Stubbille

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääsikö moni tänään käymään Mexitalissa??? Valitettavasti, olin pojan kanssa pelissä, joten hänellä ei ole vielä ravintolaikää 15½-vuoteen. Mutta olisiko mitään kauden viimeinen kotipeli la 16.3 HIFK-hpk??? olisi ainakin aikaa varata vapaata siihen mennessä. Mentäisiin vaikka syömään, riippuen määrästä, voisimme varata koko ravintola Viisi Penniä-yläkerran. Nähtäisiin siellä klo 14, ehdittäisiin syödä, juoda muutama ruokajuoma ja jutella kaudesta, mikä meni vikaan ja mikä ei. Sen jälkeen matsi ja sitten vielä koko helkutin porukka radalle.

Olisiko tuossa mitään ideaa??? Jos on, niin aivan 100% varmat ilmoittautumiset voi lähettää vaikka minulle yks.viestein. Ja kyllä sinne varmasti sopii muutama kerho-fanikin, jos ei ihan hirveätä vastustusta täällä siihen tule. Ja miksi tulisi.

Mielipiteitä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Korak
Pääsikö moni tänään käymään Mexitalissa??? Valitettavasti, olin pojan kanssa pelissä, joten hänellä ei ole vielä ravintolaikää 15½-vuoteen. Mutta olisiko mitään kauden viimeinen kotipeli la 16.3 HIFK-hpk??? olisi ainakin aikaa varata vapaata siihen mennessä. Mentäisiin vaikka syömään, riippuen määrästä, voisimme varata koko ravintola Viisi Penniä-yläkerran. Nähtäisiin siellä klo 14, ehdittäisiin syödä, juoda muutama ruokajuoma ja jutella kaudesta, mikä meni vikaan ja mikä ei. Sen jälkeen matsi ja sitten vielä koko helkutin porukka radalle.

Olisiko tuossa mitään ideaa??? Jos on, niin aivan 100% varmat ilmoittautumiset voi lähettää vaikka minulle yks.viestein. Ja kyllä sinne varmasti sopii muutama kerho-fanikin, jos ei ihan hirveätä vastustusta täällä siihen tule. Ja miksi tulisi.

Mielipiteitä.

-Tämä lienee vielä parempi ehdotus kuin se 2.2. Yksi ilmoittautuminen täältä

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alustava ilmottautuminen täältäkin, jos mukaan huolitaan.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tatzka
Alustava ilmottautuminen täältäkin, jos mukaan huolitaan.

Kyllä huolitaan, tämä ei ole mikään salaseura;)

eli so far la 16.3. HIFK-hpk:
-Korak
-Jhag
-Tatzka
-filmirulla

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä tulkittava siten, että se 2.2. unohdetaan?

Minä en valitettavasti pääse 16.3., koska olen kyseisenä viikonloppuna Rovaniemellä.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Onko tämä tulkittava siten, että se 2.2. unohdetaan?

Minä en valitettavasti pääse 16.3., koska olen kyseisenä viikonloppuna Rovaniemellä.

Ei ole 2.2. menee ketkä pääsee, itse olen silloin Madeiran auringon alla, mutta nämä molemmat tapaamiset tulivat sen verran nopeasti, että monella tuntuu olevan järjestely ongelmia. Sen takia, tai oikeastaan alunperin kun suunnittelimme Jhagin kanssa asiaa, oli tarkoituskin, että laitamme sen jonkin matkan päähän, jotta jokainen saisi rauhassa järjestää itselleen vapaata. Sitten tähän vain tuli nopeasti noita päiviä. Ja tuollaisen paikan varaaminen etukäteen kokonaan täytyy tehdä ajoissa, jotta sinne mahtuu paljon porukkaa. Valitettavaa, että et pääse silloin mukaan, mutta tuskin se on ensimmäinen ja viimeinen meeting.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekä 2.2, että 16.3 tulen ehdottomasti mukaan minne sitten ikinä ollaankin menossa. Laittaisiko Korak tai Jhag vielä ennen h-hetkeä muistutus infoa paikasta ja ajasta sitten, kun aika on lähellä?

Nyt odotan kuitenkin jo vesi kielellä ensi lauantain Ässät matsia jossa olisi tietenkin mukavaa jos mahdollisimman moni olisi jo siellä.

Tuosta 16.3 olevasta pelistä on tulossa melkoisen raju viikonloppu, kun 17.3 pitää lähteä Raumalle katsomaan mahdollisesti kauden viimeistä peliä IFK:lta jonka takia meinaan ottaa maanantain vapaaksi ihan vaan niinkuin varmuuden vuoksi:D

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti filmirulla
Sekä 2.2, että 16.3 tulen ehdottomasti mukaan minne sitten ikinä ollaankin menossa. Laittaisiko Korak tai Jhag vielä ennen h-hetkeä muistutus infoa paikasta ja ajasta sitten, kun aika on lähellä?

Nyt odotan kuitenkin jo vesi kielellä ensi lauantain Ässät matsia jossa olisi tietenkin mukavaa jos mahdollisimman moni olisi jo siellä.

Tuosta 16.3 olevasta pelistä on tulossa melkoisen raju viikonloppu, kun 17.3 pitää lähteä Raumalle katsomaan mahdollisesti kauden viimeistä peliä IFK:lta jonka takia meinaan ottaa maanantain vapaaksi ihan vaan niinkuin varmuuden vuoksi:D

Tottakai pistetään vielä lopullinen muistutus, mutta ne jotka nyt sanovat 100% varmudeella tulevansa, merkitsevät myös välittömästi almanakkaan kyseisen päivämäärän, jotta muistaa tämän lauantain menon.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tulhan , tulhan , sanoi Soikhiopää Lapista

Tulen 16. 3. kertokaa aika ja paikka sitten lähempänä h - hetkeä.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Yeah!!!!

Pitäneepi minunkin yrittää raahautua silloin Maaliskuussa,mitään sitovaa en kuitenkaan vielä sano.Yrittäjän arki on ankeata ja muutokset tulevat nopeasti,juuri tämän takia "välillä"hörpsin viikonloppuisin,jotta muilla omistajilla nakki viuhuu.Siinä näette,dokaaminen kannattaa aina.Miitinkissä meinaan olla teräwänä kuin partaveitsi.:D

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin, nythän alkaapi tapahtua :)

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Korak

eli so far la 16.3. HIFK-hpk:
-Korak
-Jhag
-Tatzka
-filmirulla
-reds1897
-brewer
-sham69
-bambamcam

ei ole vielä yhtään kerhon miestä

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Count me in! Päivämäärä jo merkattu kalenteriin (16.3.). Tarkempaa aikaa ja sotasuunnitelmaa voi sitten laittaa vaikka YV:nä. Vain ja ainoastaan duuni voi estää minua tulemasta, mutta enköhän ehdi hoitaa kyseisen päivän vapaaksi (ja seuraavan päivän tietenkin ;)).

Äh, mitä sitä turhaan varovaisia ollaan. Sitova ilmoitus täältäkin! Tullaan vaikka pää kainalossa...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt näytää hyvältä meettingin tila:)

Ja Kerhon miehiä mukaan vaan, ja eiköhän meitä Hifkiläisiäkin enemmän tule vai mitä ?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy