Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 989
  • 184

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä mukaan mielellään tullaan, mutta ensi lauantai ei käy. Konini juoksee Vermossa n. klo 14.00, joten pitää tsekata se ja sen jälkeen kiireellä matsiin. Mutta hyvä ajatus ja jos aikataulut sopii, niin olen mukana.

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milläs estätte sen ettei sinne tule joku undercover-toimittaja tekemään ilkeitä juttuja IFK-fanien alkoholinkäytöstä, paatuneesta asenteesta kaukaloväkivaltaan ja muuten yleisestä rappeutuneisuudesta?

Kaikkihan te ootte rumia ja karvasia spugeja, eikö? :D :D :D

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Messissä !

Olen mukana, jos vaan ajankohta sopii.

Miitinkiin pitää ehdottamasti saada videot, ja parhaat palat vaikka kaudesta 97-98.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti fiftyeight
Taitaa mennä ihan scissonsiksi, ellei kukaan ehdota mitään.
Esim. aluksi La 12.01 klo 14.00 TexMexin yläkerta?

"58":

Prk,ensi Lauantai ei ainakaan mulle käy(Olen duunissa),mutta jos silloin menette,niin vaadin joskus uusinnan.

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voishan sitä tulla väijyy minkä näköstä jengii täältäki löytyy..

Siis Mex-Italissa..?

Niille ketkä ei tiedä missä se on niin se on siinä Rock 'n Roll Mc Donaldsin vieressä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ensi lauantai klo 14

...toimii mulle, mutta pienellä varauksella. Noin 14.30 ehtisin Mexitaliin. Mutta olisiko sittenkin hyvä siirtää vähän edemmäksi, tämä tulee aika lyhyellä varoitusajalla...? Vai?

Kuis ois la 2.2. perjantain 1.2. Jokerimatsin ns. jälkimainingeissa? Ei tarttis mennä hallillekaaan.

Mutta siis kyllä tuokin toimii, mitä 58 ehdotti

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saamarin saamari! Olen kyllä pitänyt pitkää boikottia Mexitaliin, kun se oli niin inhottava mesta ettei saanut syödä omia eväitä fanimatkan jälkeen. Noh kait siellä vois taas joskus käydä mutta valitettavasti en pääse kyllä nyt lauantaina joten jos mahdollista niin mielummin vaikka joku toinen päivä! Noi Jhagin ehdottamat päivät kävisi paljon paremmin.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
la 2.2. mieluummin, jos mahdollista

Mutta saattaahan tuo 12.1. myös onnistua.

Jhag julistanee jossain vaiheessa "yksimielisen" päätöksen ajankohdasta?

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Enkä minä hirveästi polttaisi käämejä ja ryhtyisi budo-poliisiksi (terkut 58:lle), jos joukkoon saapuisi myös muita pk-seudun jengien faneja JA:sta.

Kelpaako joukkoon Ässäfani joka asuu Helsingissä ja käy kaikki IFK:n kotimatsit ( ja Espoossa pelattavat vierasmatsit) katsomassa???

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Mullekin tämä...

...tulee vähän lyhyellä varoitusajalla. Ehdin aikaisintaan klo 15 paikalle ja matsi alkaa aika pian sen jälkeen. Yritetään kuitenkin käväistä, jos näin sovitaan.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: la 2.2. mieluummin, jos mahdollista

Viestin lähetti WPK
Mutta saattaahan tuo 12.1. myös onnistua.

Jhag julistanee jossain vaiheessa "yksimielisen" päätöksen ajankohdasta?
En tiedä onko EpäHIFK:laisen sanalla paljon painoarvoa mutta tämä olisi minusta parempi vaihtoehto. Saisi porukan kasaan kunnolla.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Otsikossahan on: "...pikapalaverin paikka..." ja jos ei kukaan mitään tee, ei mitään koskaan milloinkaan myös tapahdu.
Aika ja paikka oli ehdotus, saa tulla jos pystyy / haluaa. Ei oo pakko jos ei taho.
Ja Suomi on vapaa maa, saa sinne tulla kuka vaan. Vaikka vähän myöhässäkin.

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
ihan huomio vaan, jos kolehtia laittaa pystyyn niin rupeaa tulemaan vähän kiirus... kolehtia pystyyn vaan. Etteköhän saa jotain aikaiseksi.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, totta puhut 58 että pikapalaveri, mutta meillähän tämä Huomenna tapahtuukin kesti 3 kk...;)

Eikun ihan tosi, jos me tavataan ennen lauantaimatsia noin puoli kolmen maissa, niin sittenhän me hilpaistaan siitä matsiin ihan pikana ja jää hyvät debatit (ehkä) käymättä? Minäkin kuulin juuri ex-siipan (Porista päin by the way, JanJ) taholta, että yhteinen jälkeläisemme, 12-v kundi on tuolloin minun seurassani. Mutta ei se minua haittaa, vaikka vähän haittaakin.

Enkä minä halua yksin mitään aikaa runnoa kasaan, eihän tämä minun juttuni ole, vaan kaikkien...Minä vain satuin olemaan se henkilö, joka tämän ketjun avasi. Tästähän on puhuttu jo monta kertaa aiemminkin.

Parasta olisi, jos mahdollisimman moni pääsisi paikalle.

Jos nyt leikin tuomaria (ei sovi mulle yhtään), niin miten olisi tällainen;
-nyt la klo 14-15 maissa Mexitalissa ne, jotka ehtivät

-myöhemmin keväällä, esim. la 2.2. klo 15-17 jossain ilman matsiinmenokiireitä. Esimerkiksi Janoinen Lohi -ravintola Linnankoskenkadun kulmilla, siinä Hallin lähettyvillä..? Sauna ois kyllä bueno, mutta en kyllä kutsu himaan saunomaan kolmeakymmentä HIFK-karjua...;) Ja sitäpaitsi, minähän asun Espoossa...sorry.....

58, oisko ok? Entä muut?

Ja JanJ ilman muuta welcome minun puolestani ainakin.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No perskele! Täytyy koittaa raahata luut Mexitaliin vaikka pahaa tekee. Noh eihän mikään asia saa olla ehdoton joten taidanpa minäkin uhrautua.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Sen verran toiminnan miehiä ollaan, että ehdotin heti lauantaita. Muuten siinä käy kuin Team Jatkoajalle, jahkataan jahkataan jne.
Laitoinkin viestiin "aluksi", koska arvasin, ettei se kuitenkaan kellekään sovi. Mutta hyvä jos jollekin.
"Aluksi" myös siksi, että ehkä on hyvä ensin keskustella varovasti, ja ennen kuin tunnelma tiivistyy liikaa, onkin jo pakko lähteä hallille.
Sorry JHag, että hosuin, mutta tuntui vaan, ettei kukaan koskaan mitään. Sinun juttusi tämä kuitenkin on, joten toivottavasti tavataan.
La 02.02.02 sopii myös erittäin hyvin ja paikkakin on hieno.
Btw. Espoossa nykyään meitsikin. Miksi, onkin jo pitempi juttu.

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin voisin saapua paikalle. 2.2 sopisi mulle
mainiosti. Voin yrittää houkutella nimimerkit #12
ja Henkku mukaan . Olisi tosiaan mielenkiintoista nähdä
mitä jengiä täällä on, varmaan on jo tavannutkin monen aiemmin
Hadankassa, Päädyssä , fanimatkoilla jne jne

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaapi mennä sen 2.2 puolelle, kun tuo ensi launtaina majailen Vaasassa ;)

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt lauantaina ei onnaa millään, hyvä kun halliin ehtii. Ei mulla mitään erikoista olisi mutta muija-kele järjestää... :(

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Tämä lauantai ei käy. Ja 2.2. olen Madeiralla nauttimassa auringosta ja Madeirasta (siitä juomasta).;)

Ja vaikka tässä Sörnäisissä asustellaan saunan kera, Jhagin sanoja lainaten, tänne ei tule 30 HIFK-fania kaljapäissä saunomaan:D

Reds1897...kaljaa päähän ja jututhan tulee hulluimmiksi;)

Mutta, sellainen hyvissä ajoin sovittu. Jokainen about varmistaa tulonsa tätä kautta, pistetään "nimi"laput rintaan, jotta tietää kenelle v***uilee:D

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Perhana, ehdottomasti messissä. Kertokaa vaan aika ja paikka, niin eiköhän sinne mukaan tulla riehumaan.

Korak: Pikkujurrissahan me vaan.:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy