Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 983
  • 184

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Vastoin kaikkia ennakko-odotuksia...

... Iceman on elossa! :confused:

No niin, hyvä näin!

Kiitos viestistä, nyt voi nukkua yön rauhassa kun tietää, että lauma on kasassa :rolleyes: !!

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jees täältä juhlien tiimellyksestä. Tapaaminen oli ihan huippu idea ja ok. Ehkä paikka olisi voinut olla jollain tavalla soveliaampi. Oltiin eri pöysdissä ja reds1897 huuteli toisiin pöytiin ja lensi melkein ulos :D :D . No ei nyt sentään. Tuo reds1897 on ihan huippu jätkä. Oikeen perus stadin jätkä. Oppi maalaispoikakin äkkiä mitä stope tarkoitti :) . Jos jonkun kanssa menisin joskus ryyppäämään niin se olisi ehdottomasti tuo heppu. Juttua riitti. Tälläinen hiljainen mies melkein kalpeni tuollaisen moottori turvan edessä.

JHag oli ihan Kike Elomaan miehen näköinen ;). Onko kukaan ikinä sinua siitä huomauttanut.

Jos jotain jatkossa suunnitellaan niin saunailta olisi kyllä poikaa. Miten olisi ensi syksynä ennen kautta ? Laitatko reds1897 tai iceman sen kultasepän yhteystiedot yvnä jos itte innostun jotain hankkimaan. Voisi sulattaa nuo isoisän perintöökalleudet ja hommata ässäsormus. Muutenkin oli oikein mukavaa. Summer tiden heij....

Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Nikke
Tarjoaako esim Korak tai JHag vaikka huomenna jonkinlaista otteluraporttia siitä mitä siellä oikein tapahtui?Tiukka yhteenveto meille joita IFK:n asiat kuitenkin kiinnostaa..Täällä odotetaan jo vesi kielellä vastauksia.Oliko kenties Ralli paikalla?Pena?Missä oli lehdistö?Viivi Avellan?

:D

Pää on sen verran pipi, joten tässä erittäin lyhyt otteluraportti HIFK-hpk 3-8.

Hauskaa oli illalla, mutta nyt ei. Menen takaisin lepäämään. AAAAAH, jääkaapissa on kylmää Fantaa nam nam.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tohtori Kuume is back....vastoin odotuksia. Tilaisuus oli hauska, sen jälkeen oli joku jääkiekkoa muistuttava ottelu ja loppuilta meni Hadankassa. Ja olo on ihan sen mukainen. Helvetin rankkaa tämä kissan etsiminen! Kiitokset paikalla olleille, varsinkin Korakille ja Brewerille, joiden seurassa ei tarvitse istua ns. tuppisuuna. Puhumattakaan niistä muista alan hemmoista, joita tuli tavattua matsin jälkeen. Tohtori Kuumeen 3 päivän cruising-show loppuu tänään, sillä rouva lupasi lääkkeeksi 2 (kaksi) kpl keskiolutta "eikä yhtään enempää". Erittäin hyvä idea. Varsinkin kun huomenna pitää nostaa rautaa Niklas Hedbergin kanssa.

Jumaleissön, hieno homma oikeasti se Blöössin voitto, saatan sittenkin päästä pleijareihin

EDIT: Eilen mua sanottiin Kurt Russelin ja Hannu Kapasen näköiseksi ja nyt sitten tämä - koettakaa jo päättää:D

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Saatoimme siis JHag törmätä 5pennin alakerrassa, kun olin matkalla mamman kanssa hallille ja otimme matkaevästä stoben verran siinä puolen aikoihin?

Anyway, harmi että työasiat sotkivat ohjelmani, enkä ehtinyt ajoissa paikalle. Hallille kylläkin. Ja pelin jälkeen joutui sponsored by- merkeissä menemään Kauppatorille.

Jos joku jatkossa niin minä myös.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jaa. Olipa reissu. Itse kotiuiduin miitingistä ja matsista vasta puoli tuntia sitten! Eihän siihen mennytkään kuin puolitoista vuorokautta. Matsi kuulemma pelattiiin. Viidessä pennissä juttelin Redsin ja Tinden kanssa. Redsillä riitti ääntä jaTindeltä sain tuopin :D. Saavuin puoli tuntia myöhässä paikkaan, joten en päässyt ihan "ydinryhmää" näkemään. Korakin ja Kapa76 näin, mutta he eivät minua.

Eikä Tinde minua yllättänyt, paljoa...

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Kiva oli nähdä ihmisiä nimimerkkien takaa, toivottavasti jotain vastaavaa järjestyy myöhemminkin. Vuorokausirytmi (ja jotain muutakin) meni ehkä pikkaisen sekaisin illanistujaisten ansiosta, mutta pääasia, että ainakaan jano ei päässyt vaivaamaan . :eek:

Itse matsi oli terveisiä perseestä -osastoa, jolla joukkue ikäänkuin vielä varmisti sen, ettei kukaan tule unohtamaan tämän kauden "antia". 1-2-4-6-10 , siinä on HIFKin sijoitukset viitenä viime vuotena. Syöksykierteen katkaisu olisi jopa toivottavaa...

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Nöf nöf!!!!!

Vaikka olenkin melko hiljainen ihminen,niin sain sentään minäkin revittyä muutaman sanan suustani.Ihan onnistunut tapaaminen,mutta tuo ramppaaminen kahden kerroksen välillä sai allekirjoittaneen haukkomaan happea.Tämän johdosta tilasinkin sitten lopussa pari stobea kerralla,ettei päässyt nestehukka yllättämään.Oli muuten kivaa heittää provoo sinne tänne:-alakerrassa mulle myi joku Intialainen(omistaja??),jonka kanssa haukuttiin Pakistan pystyyn,tästä otti pari asiakasta hieman hernettä.Sitten siirryin vapaaseen pöytään kiskomaan röökiä(ylhäällä ei saanut polttaa).-Tässä pöydässä oli Hifk-seurue,höystettynä HPK-fanilla.Noh...mä haukuin pelaaja-hankinnat/organisaation/TJ:n/lippujen hinnat -ja lopuksi itseni pystyyn,jonka jälkeen siirryinkin yläkertaan riivaamaan Jatkoaikalaisia.

WPK ja Kapa76:

Toivottavasti teille ei tullut mitään henkisiä traumoja,mutta uskokaa tai älkää,tuollainen "konekivääri"mä oon.Itse ottelusta en muista tuon taivaallista,mutta tokalla erätauolla mä olin kaatanut puolikkaan stoben maahan,sillä olin mielestäni liian kännissä:eek:.Tulin kuitenkin välittömästi järkiini,ja kävin ostamassa heti uuden(hei,mä oon Julli-fani,kaikkihan me ollaan sekaisin).Loppua kohden olin kuulemma kannustanut suu vaahdossa meidän mainiota joukkuetta.

Taisipa siinä lopussa tulla koko Hifk:n joukkue osoittelemaan stagoillaan minua,koska
halusivat minut välittömästi ulos.Paska kausi,kiva miitinki.Tuossa saunaillassa olisi kyllä itua,ennen kauden alkua Jatkoaikalaiset saunomaan ja dokaamaan.

Seuraavaa odotellen......Hörpsssss!!!!!!!!

Ps:Kapa76:

Mulla ei ole täällä duunissa sitä numeroa,heitän sen sulle huomenna YV:nä.

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Nöf nöf!!!!!

Viestin lähetti reds1897

Seuraavaa odotellen......Hörpsssss!!!!!!!!

Ps:Kapa76:

Mulla ei ole täällä duunissa sitä numeroa,heitän sen sulle huomenna YV:nä.

Tottahan tuo täytyy uusia, hauskaa oli!

Heitin noi broidin yhteystiedot jo Kapalle, nyt vaan kaikki kaikki tilaamaan käsintehtyjä, harvinaisen särmiä fanituotteita. Löytyy sormusta ja riipusta. Kuten oli jo puhetta, broidi tekee koruja miehille joten ne ovat enemmän massiivisia kuin siroja. *maksamaton mainos :)*

Tapaaminen valitettavasti loppui osaltani aika ajoissa, naiset ei olisi tykännyt hyvää jos olisin lähtenyt matsiin ja palannut seuraavan päivänä.... :mad:
No, tämä uusitaan paremmalla ajalla!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy