Nöf nöf!!!!!
Vaikka olenkin melko hiljainen ihminen,niin sain sentään minäkin revittyä muutaman sanan suustani.Ihan onnistunut tapaaminen,mutta tuo ramppaaminen kahden kerroksen välillä sai allekirjoittaneen haukkomaan happea.Tämän johdosta tilasinkin sitten lopussa pari stobea kerralla,ettei päässyt nestehukka yllättämään.Oli muuten kivaa heittää provoo sinne tänne:-alakerrassa mulle myi joku Intialainen(omistaja??),jonka kanssa haukuttiin Pakistan pystyyn,tästä otti pari asiakasta hieman hernettä.Sitten siirryin vapaaseen pöytään kiskomaan röökiä(ylhäällä ei saanut polttaa).-Tässä pöydässä oli Hifk-seurue,höystettynä HPK-fanilla.Noh...mä haukuin pelaaja-hankinnat/organisaation/TJ:n/lippujen hinnat -ja lopuksi itseni pystyyn,jonka jälkeen siirryinkin yläkertaan riivaamaan Jatkoaikalaisia.
WPK ja Kapa76:
Toivottavasti teille ei tullut mitään henkisiä traumoja,mutta uskokaa tai älkää,tuollainen "konekivääri"mä oon.Itse ottelusta en muista tuon taivaallista,mutta tokalla erätauolla mä olin kaatanut puolikkaan stoben maahan,sillä olin mielestäni liian kännissä:eek:.Tulin kuitenkin välittömästi järkiini,ja kävin ostamassa heti uuden(hei,mä oon Julli-fani,kaikkihan me ollaan sekaisin).Loppua kohden olin kuulemma kannustanut suu vaahdossa meidän mainiota joukkuetta.
Taisipa siinä lopussa tulla koko Hifk:n joukkue osoittelemaan stagoillaan minua,koska
halusivat minut välittömästi ulos.Paska kausi,kiva miitinki.Tuossa saunaillassa olisi kyllä itua,ennen kauden alkua Jatkoaikalaiset saunomaan ja dokaamaan.
Seuraavaa odotellen......Hörpsssss!!!!!!!!
Ps:Kapa76:
Mulla ei ole täällä duunissa sitä numeroa,heitän sen sulle huomenna YV:nä.