Kallion pappi piispana ja heti kertoi tiedotusvälineille, että tavoitteena on löytää tapa, jolla kaikki voisivat hyväksyä homovihkimisen. Voi kertoa sinulle homopappi: minua ei Kallion perverssit hipit hetkauta pätkän vertaa. En tule ikinä hyväksymään mitään tuollaista ja mitään sellaista tapaa vihkiä ei löydetä, jonka kaikki voivat hyväksyä.
Varoitin etukäteen mitä tulee tapahtumaan. Jani Toivolakin sellainen reppana, joka muka kärsii burnoutista ja kaikesta. Miksei hänen kanssaan osattu neuvotella. Kun hän alkoi vaatia lapsellisia asioita, olisi pitänyt sanoa: Hyppää kaivoon. Sen jälkeen olisi tehty diili homojen kanssa. Annettu heille tradenomityylinen homoliitto, mikä ei siis ole oikeasti avioliitto, vaan homoliitto. Silloin ei tarvitsisi edes keskustella kirkkovihkimisestä, kun siinä laissa lukisi: ei sisällä kirkkovihkimistä. Nyt kun hyväuskoiset hölmöt uskoivat sitä, että siviilivihkiminen ja kirkossa vihkiminen ovat eri asioita, eikä homot tule ikinä menemään kirkossa naimisiin, niin tässä sitä sitten ollaan. Varoitin tästäkin asiasta. Sanoin, että se on sumutusta koko homma. Minua uhkailtiin ja väitettiin, etten tajua sitä eroa, mikä on kirkossa vihkimisellä ja valtion papereissa avioliitossa olemisella. Minä tiesin, että se on juoni koko laki. Pyritään saamaan pikkusormi ja viedään koko käsi. Olin jopa valmis menemään pari vuotta sitten niin pitkälle, että kompromissina homoille olisi annettu Kallion kirkko ja olisivat saaneet perustaa oman uskontokunnan, mutta ei. Nyt ollaan liemessä sitten. Syytän tästä kyllä naisia. Suurin osa naisista löysäilee tässä asiassa.
Kaksi äijää eivät mene keskenään naimisiin, eikä kaksi naista. Se on ihan selvä tapaus. Se ei kuulu avioliiton ideaan tuollainen toiminta. Jos haluaa olla homopari, saa olla, muttei avioliitossa ja sillä sipuli. Se Kallion homopiispa Laajasalo pitäisi laittaa vankilaan.