Eikös kirkossa harjoiteta tota kuvainnollista kannibalismia jokaisella ehtoollisella? Piirroksen kriitikko on selkeästi mennyt hakemaan herran siunausta.
Ymmärsit taas väärin. Tammikuussa puolustettiin oikeutta piirtää ja julkaista pilapiirroksia ja itse puolustan sitä edelleen. Kuten niin monesti on todettu, on sananvapauden yksi tärkeä ominaisuus se, että myös urpot saavat julkaista mitä tuotoksia haluavat. Miten muuten sitä saisi idiootin kiinni, ellei hän saisi urpoilla vapaasti.Tammikuussa puolustettiin pilapiirroksia, nyt samat tahot paheksuu pilapiirosta. Näin se maailma kehittyy...
Hassutteluahan toi oli. Mielestäni tuo piirros on yhtä typerä/aiheellinen (näkökulmasta riippuen), kuin esimerkiksi Charlie Hebdo piirrokset.Mä en oikein ymmärrä, mikä tuossa kuvassa on vaikeaa ymmärtää, joskin voi olla että juuri sinä vain hassuttelet.
Erikoisin mielenpahoitus on mielestäni tuo, ettei muka ymmärretä mitä "maahanmuuttokriitikko" tuossa yhteydessä tarkoittaa. Ei se tarkoita sitä tolkun suomalaista, joka suhtautuu epäilevästi EU:n ja Suomen mamu-politiikkaan. Aika jäätävää tyhmän esittämistä, mikäli kuvaa ei ymmärrä.
Kuvan sanomahan ei oikeastaan ole pilaa, vaan täyttä totta. Pariisin iskut olivat äärioikeistolle ja rasisteille tervetullut juttu, jonka näkee mm. tavasta, jolla Le Pen ja hengenheimolaisensa ovat Ranskassa alkaneet vaatia rajojen täydellistä sulkemista jne.
Ymmärsit taas väärin. Tammikuussa puolustettiin oikeutta piirtää ja julkaista pilapiirroksia ja itse puolustan sitä edelleen. Kuten niin monesti on todettu, on sananvapauden yksi tärkeä ominaisuus se, että myös urpot saavat julkaista mitä tuotoksia haluavat. Miten muuten sitä saisi idiootin kiinni, ellei hän saisi urpoilla vapaasti.
Hassutteluahan toi oli. Mielestäni tuo piirros on yhtä typerä/aiheellinen (näkökulmasta riippuen), kuin esimerkiksi Charlie Hebdo piirrokset.
Ymmärsit taas väärin. Tammikuussa puolustettiin oikeutta piirtää ja julkaista pilapiirroksia ja itse puolustan sitä edelleen. Kuten niin monesti on todettu, on sananvapauden yksi tärkeä ominaisuus se, että myös urpot saavat julkaista mitä tuotoksia haluavat. Miten muuten sitä saisi idiootin kiinni, ellei hän saisi urpoilla vapaasti.
Ai se, että maahanmuuttokriitikot ovat tanssimassa uhrien haudalla?
Tuntuu olevan melko yleinen defenssimekanismi vasemmalla tuo, että aina uuden islamistin suorittaman terroriteon jälkeen keskustelu pyritään siirtämään mahdollisimman nopeasti matukriittisiin. Iskujen mahdollisuutta vähätelleet eivät kestä sitä, että ovat olleet väärässä. Heti iskujen jälkeen tietylle porukalle on tärkeintä olla huolissaan muslimeista ja vittuilla "rasisteille". Tämän jälkeen voidaan taas jatkaa hyssyttelyä ja vähättelyä. Ymmärrän toki miksi sinun mielestäsi "kalikka kalahti".
Niinpä. Jos PS:lle piirtävä Kalle Erkkilä oli raapustanut aikanaan vastaavan kuvan suvaitsevaisen tai sosiaalidemokraatin latkimassa Breivikin uhrien verta, niin voi vittu mikä mäikkä siitä olisi syntynyt, tutkintapyyntöjä ja ym.. TosiFani olisi ollut niin järkyttynyt, että edes kiiskiuhan valmistuskaan ei olisi enää onnistunut...
Varmasti politikointia on molemmilla äärilaidoilla aina kun mahdollista ja tämä pilapiirros on yksi osoitus siitä ja siksi enemmän itkeä vai nauraa -ketjun tavaraa. En ole hirveästi tästä terroriteosta jaksanut juttuja lukea, mutta en erityisemmin ole huomannut politikointia aiheen ympärillä. Voin toki olla väärässäkin, mutta yleistä se ei varmasti ole.Lähinnä tässä itse näen kritisoitavan Tynkkymäistä tai Le Penmäistä politikointia asialla jo ennen kuin kuin ruumiit ovat kylmenneet.
Varmasti politikointia on molemmilla äärilaidoilla aina kun mahdollista ja tämä pilapiirros on yksi osoitus siitä ja siksi enemmän itkeä vai nauraa -ketjun tavaraa. En ole hirveästi tästä terroriteosta jaksanut juttuja lukea, mutta en erityisemmin ole huomannut politikointia aiheen ympärillä. Voin toki olla väärässäkin, mutta yleistä se ei varmasti ole.
...En ole hirveästi tästä terroriteosta jaksanut juttuja lukea, mutta en erityisemmin ole huomannut politikointia aiheen ympärillä...
Tammikuussa puolustettiin pilapiirroksia, nyt samat tahot paheksuu pilapiirosta. Näin se maailma kehittyy...
Tammikuussa pidettiin pilakuvia erään ihmisryhmän tarpeettomana ärsyttämisenä ja loukkaamisena, sekä turhaan vastakkainasettelua lisäävänä. Nyt samat pöyristyjät julkaisevat ja levittävät sellaisia itse. Maailma todellakin kehittyy...
Pilakuvat ovat aina tarpeetonta ärsyttämistä ja loukkaamista sekä aiheuttamvat turhaa vastakkainasettelua, mutta kuuluvat länsimaisen sananvapauden piiriin. Vittuilu vastapuolle ei vie koskaan asioita eteenpäin.
Telkkarissa näytettiin Trump pitämässä puhetta valkoiselle roskaväelle aiheesta, yleisö oli innoissaan.
Juuri näin. Tammikuussa oltiin kovasti sitä mieltä, että sanavapaudesta huolimatta ei ole aiheellista lisätä vastakkainasettelua. Nyt on ilmeisesti mieli muuttunut ja maailma kehittynyt.
Miten voit tulkita viestini noin? Enhän minä ota lainaamassasi viestissä mitenkään kantaa vastakkainasetteluun. Tarkoitukseni oli vain huomauttaa tekopyhyydestä. Tammikuussa porukat olivat puolustamassa sananvapautta, pilapiirtäjien oikeutta piirtää mitä haluaa ja nyt osa tuosta porukasta paheksuu, kun paikallisessa kirkon lehdessä on provokatiivinen piirros.
Onko kukaan sanonut, että tuollaisia piirroksia ei saisi tehdä? ...
...Onko kirkkolehti oikea foorumi tällaiselle MV-lehden tyyliselle propagandalle? Mielestäni ei. Olen toiminut maksajana kauan, sosiaalisista syistä ja on taas aika näin loppuvuodesta pohtia jatkoa. Vasemmistoanarkistien perseen nuoleminen ei ole minun kuppini teetä, joten kirkko hoitakoon fetissinsä ilman minun rahojani tästä eteenpäin...
Miten voit tulkita viestini noin? Enhän minä ota lainaamassasi viestissä mitenkään kantaa vastakkainasetteluun. Tarkoitukseni oli vain huomauttaa tekopyhyydestä. Tammikuussa porukat olivat puolustamassa sananvapautta, pilapiirtäjien oikeutta piirtää mitä haluaa ja nyt osa tuosta porukasta paheksuu, kun paikallisessa kirkon lehdessä on provokatiivinen piirros.
Tältä palstalta kirkko menetti ainakin yhden kirkollisveron maksajan...