Kriisialueilla avustustyötä tekevien ateistien määrästä minulla ei ole mitään tietoa, mutta ihmettelen suuresti, jos siellä ei heitä ole. Eivät kaikki avustusjärjestöt suinkaan ole uskonnollisia. Olet varmasti kuullut esimerkiksi Lääkärit ilman rajoja -järjestöstä, joka on polittisesti, uskonnollisesti, jne. sitoutumaton, ja tekee ainakin minun mielestäni arvokasta työtä.
Mutta entä ne ihmiset, mitä veikkaat olisiko niillä ennemminkin usko takana vai uskomattomuus? Tottakai siellä on kaikenlaista seikkailunhalua, mutta en minä vaan ateistina menisi juoksentelemaan kriisialueille, aivan älytöntä.
Jotta jotakuta voitaisiin katsoa suosittavan, pitäisi kai olla joku, joka suosii. En nyt oikein ymmärrä, kuka se tässä tapauksessa voisi olla. Ei kun ymmärränpäs sittenkin. Kesti vain hetkisen, sillä olenhan ateisti. Oletko muuten miettinyt, mikä voisi olla syynä tähän naisten suosimiseen, vai meneeköhän tämänkin sinne laajalle tutkimattomien teiden osastolle?
Eiköhän se pitempi ikä ole annettu ns. äidinmaidossa. Sinun ja feministien mukaan tällä ei ole väliä, kun taas muilla suosimisilla on. Tämän logiikan järkevyyden kun joku selittäisi. Mitä väliä sillä on sen lopputuloksen kannalta?!