Haun ensimmäinen tulos antoi jo tämmöistä. Nimimerkki erku kysyi sinulta:
Eli kuulutko sinä muka niihin, jotka kannattavat homojen oikeutta avioliittoon?
Äkkiseltään en bongannut mainintoja mistään "kompromissiratkaisuun pyrkimisestä" tuon lausunnon yhteydessä. Eikä sanamuoto "soisin" ym. sille oikein edes jätä tilaa.
Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjua, ilman että pyrkisit löytämään sieltä pilkulleen mainittuna kompromissiehdotuksen 1.1, 2.1 tai 5.2b ja ymmärtäisit, että asiasta voi keskustella olematta kannaltaan kuten Sinä tai Niikko, niin asia saattaisi avautua.
Enkä muista ikinä lukeneeni sulta muutenkaan yhtä ainutta viestiä, jossa kannattaisit asiaa ilman mitään "muttia."
Laitahan haku käyntiin, niin löydät viestin, jossa TosiFani tivaa minulta tähän vastausta. vaihtoehtoina vain kyllä tai ei, johon vastasin kyllä.
"Aina on löytynyt joku syy ja aihe argumentoida vastaan, ja näiden viestin määrä lasketaan mahdollisesti jopa kymmenissä."
Linkitähän yksikin viesti, jossa esitän syyn, miksi samaa sukupuolta oleville ei tule antaa oikeutta avioliittoon tai ylipäänsä vastustan asiaa.
Toki on mahdollista, että multa on vaan mennyt jotain ohi.
Niin näyttää käyvän. Ei siksi, ettet näkisi kirjoitusta, vaan koska sinun on mahdoton käydä keskustelua koko aiheesta ilman, että jakaisit siihen osallistuvat kiihkomielisiin kannattajiin tai vastustajiin.
Toistan; ymmärtänet tältä pohjalta syyn super nololle väärinymmärrykselleni. Minun olisi pitänyt ymmärtää, että tottahan toki silti kannatat Tahdon2013 esitystä.
Se ymmärtämättömyytesi näyttää edelleen jatkuvan. Minä en kannata, enkä ole koskaan sanonut kannattavani Tahdon2013-esitystä.
Sitä vaan, kun että kun jaksat minua haukkua kompromissittomuudesta, mutta lähtisitkö itse tässä vaiheessa nyt sitten kaatamaan lakiehdotusta ja hakemaan vielä "kompromissia", jotta sitten joku hypoteettinen tulevaisuuden laki joskus voisi mennä "nopeammin" läpi?
Tämähän se vasta fiksua on. Kyllä kompromisseja olisi pitänyt hakea aiemmin. Nyt käy äänestyksessä kuinka käy. Enkä minä menetä yöuniani, oli lopputulos kumpi tahansa.
Jotta sinun joustavuutesi nyt pääsisi oikeuksiinsa, niin näetkö lakimuutosehdotuksessa mitään, mikä olisi voitu muotoilla toisin, jotta asia olisi edennyt kivuttomammin ja laki olisi jo voimassa ilman tätä kansalaisaloiterumbaa?
Ja sitten vielä käsi sydämelle. Kun laki mitä todennäköisemmin hyväksytään, tuletko kokemaan vain tyydytystä onnistumisesta vai koetko lisää mielihyvää siitä, että hihhuleita vituttaa?
Jos, niin olet nolompi ukko kuin edes minä osasin kuvitella.
Ja jos et, niin mitä vittua sä siinä mua haukut.
Älä nyt poika uhriudu niin valtavasti ja säästä tuo vitun hokeminen elävään elämään. Jos jokin on noloa, että tuollainen kielenkäyttö netissä, nimimerkin suojassa.