Geezer kirjoitti:Yritätkö väittää, että tuollainen leimaaminen tuli tähän ketjuun minun myötäni ja olisit itse pitänyt jotenkin korkeampaa tasoa vältellen hihhuliksi ja persuksi nimittelyä? Sen minä olen myöntänyt, että olen ollut nuija koska olen lähtenyt mukaan tuohon pelleilyyn. Tosin sillä erolla, että kieroutuneen mieleni vuoksi minun harrastamallani "leimaamisella" ei ole pääsääntöisesti mitään tekemistä sen kanssa mitä puoluetta minä todellisuudessa oletan minua persuttelevan kannattavan.
Totesin vain, että käyttäydyt kuin mikäkin ämmä. Ideaali olisi varmaan, että jokainen vastaisi ihan vaan niistä omista kirjoituksistaan.
Mutta katsotaas nyt piruuttaan:
Kirjoittaja: floikkari
Persu / persu*
Ei hakutuloksia. Yritä muita avainsanoja.
Peruss*
Ei hakutuloksia. Yritä muita avainsanoja.
Hihhul*
3 hakutulosta:
- Apulaisoikeuskanslerin tuoreen päätöksen ytimessä ei tuo suvivirsi sitten muuten edes ollut, vaan kaikenlaiset hihhuloinnit ja uskonnonvapauden toteutuminen erilaisissa tilanteissa ylipäänsä.
- Kuulemma olen myös kovan linjan punaviherhihhuli?
- Selitä mulle myös, miksi kukaan pitäisi pakottaa vastoin omaa tahtoaan mihinkään palvontamenoihin, varsinkaan kunnallisen peruskoulun toimesta, tai ylipäätään pakottaa puolustuskyvytön lapsi minkään hihhulilahkon jäseneksi?
- Kuulemma olen myös kovan linjan punaviherhihhuli?
- Selitä mulle myös, miksi kukaan pitäisi pakottaa vastoin omaa tahtoaan mihinkään palvontamenoihin, varsinkaan kunnallisen peruskoulun toimesta, tai ylipäätään pakottaa puolustuskyvytön lapsi minkään hihhulilahkon jäseneksi?
Itsehän olen tähän ketjuun kirjoittamieni höpinöiden perusteella mm. poliisihevosia jääkiekkomailalla hakkaava fundamentalistinen äärilinjan marginaali-ideologian omaava bambun versoja järsivä kiihkomielinen muslimeita puolustava kovan linjan äärivasemmistolaislahkolainen ja olen em. syistä johtuen myös lapsille vaarallinen (kun satun tekemään ammatikseni hommia ipanoiden parissa. ko. pohjanoteerauksesta kaksinkertainen paskanakkipalkinto palstaidiootti daespoolle).
----
Tuohon "kirkollisvero ay-maksuksi" -systeemiin muuten sen verran, että siitä vaan. Ei se AY-jäsenmaksun periminen käsittääkseni perustu mihinkään lakikirjan erikoispykälään, vaan työntekijän, työnantajien ja ammattiyhdistysliikkeiden välisiin sopimuksiin. Siitä vaan sopimaan työnantajien keskusliiton kanssa moisesta tilityksestä ja keräämään jäseniltä allekirjoituksia. Saa korjata, jos olen väärässä.
Laskeskelin joskus vittuillakseni, että nykyisen vuotuisan kirkollisveropotin kattamiseksi tarvittaisiin keskimäärin 500 euroa per kirkollisveroa maksava edes suurinpiirtein kokopäiväinen palkansaaja, jos veroja ym. juttuja ei oteta huomioon.