Mainos

Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 420 335
  • 2 847

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvä muistaa myös, että Ruotsi on melkein tuplasti Suomea isompi maa ja se tarkoittaa isoa määrää lisäkatsojia. Siellä on myös sarjajärjestelmiä myöten palloilusarjat elinvoimaisia, toisin kuin Suomessa.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Niin, Espoossahan oli edelleen hallissa maskisuositus päällä ja lähes kaikilla maski. Tästä suosituksesta pitäisi nyt luopua.

Samaten irtoliput pitäisi ruveta myymään numeroituina.

Lyhyesti sanottuna, myös ottelujärjestäjän pitäisi palata normaaliin. Muutoin ei yleisökään palaa.


Seuraava kotipeli on sitten huomenna. Tiedotusta muutoksista en ole nähnyt, mutta ilmeisesti ainakin irtoliput myydään nyt numeroituina?

Mahtaako olla muita muutoksia?
 

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Seuraava kotipeli on sitten huomenna. Tiedotusta muutoksista en ole nähnyt, mutta ilmeisesti ainakin irtoliput myydään nyt numeroituina?

Mahtaako olla muita muutoksia?

Febussa oli viikko sitten tällaista tietoa.


Muutoksia ottelutapahtuman käytäntöihin:
Kaikki liput ovat jatkossa paikkaan sidottuja.
Maskipakko poistuu otteluista, suosittelemme kuitenkin maskin käyttöä oman harkinnan mukaan.
Sisäänkäynti tapahtuu jatkossa pääovilta. Vain aitioihin menijät käyttävät klubiovia - toisesta kuvasta löydät havainnollistavan kuvan
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Febussa oli viikko sitten tällaista tietoa.


Muutoksia ottelutapahtuman käytäntöihin:
Kaikki liput ovat jatkossa paikkaan sidottuja.
Maskipakko poistuu otteluista, suosittelemme kuitenkin maskin käyttöä oman harkinnan mukaan.
Sisäänkäynti tapahtuu jatkossa pääovilta. Vain aitioihin menijät käyttävät klubiovia - toisesta kuvasta löydät havainnollistavan kuvan

Ok, kiitos. Tää oli mennyt itseltäni ohi.

Edit:
Ja tämä siis tarkoittaa mielestäni että tiedotus ei ole ollut riittävää.

Mä luen useita kertoja viikossa K-E:n fb:tä, instaa, kotisivuja jne.

Tänään etsin tuota tietoa, en löytänyt. Voisi ehkä olla paremmin esillä?
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Nimimerkki Tsekki77 on Mestiksen yleisellä osastolla tehnyt vertailun liigan katsojakeskiarvoista kauden alku 2019 vs 2021. Yleisökeskiarvo on liigassa pudonnut lukemasta 4105 lukemaan 3187, eli reilut 22 %. Kiekko-Espoon yleisömäärä on samalla noussut tuosta Suomi-Sarjan runkosarjasta 647:stä tämän kauden Mestiksen 648:aan. Kokonaista yksi katsoja lisää keskimäärin. Mikäli pandemian vaikutus Mestiksessä on liigan tasoa, olisi Kiekko-Espoon laskennallinen yleisökeskiarvo 835 katsojaa per kotiottelu.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Nimimerkki Tsekki77 on Mestiksen yleisellä osastolla tehnyt vertailun liigan katsojakeskiarvoista kauden alku 2019 vs 2021. Yleisökeskiarvo on liigassa pudonnut lukemasta 4105 lukemaan 3187, eli reilut 22 %. Kiekko-Espoon yleisömäärä on samalla noussut tuosta Suomi-Sarjan runkosarjasta 647:stä tämän kauden Mestiksen 648:aan. Kokonaista yksi katsoja lisää keskimäärin. Mikäli pandemian vaikutus Mestiksessä on liigan tasoa, olisi Kiekko-Espoon laskennallinen yleisökeskiarvo 835 katsojaa per kotiottelu.
Kaivoin tähän rinnalle kauden 2020 kotipelit minne yleisö vielä pääsi mukaan. 9 ottelua, 5167 katsojaa, katsojakeskiarvo 574.

Eli tällä kaudella hallissa on sentään käynyt enemmän katsojia kuin viime kaudella ennen kuin korona sotki kaiken.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Kaivoin tähän rinnalle kauden 2020 kotipelit minne yleisö vielä pääsi mukaan. 9 ottelua, 5167 katsojaa, katsojakeskiarvo 574.

Eli tällä kaudella hallissa on sentään käynyt enemmän katsojia kuin viime kaudella ennen kuin korona sotki kaiken.
Itse laskin tuon jo korona-ajaksi, koska rajoitukset tulivat keväällä, mutta ihan hyvä verranto tuokin.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Siirrän tänne
Peli on mallikkaan näköistä kaukalossa mutta yleisöä ei kiinnosta. Esim. rovaniemellä lähes joka pelissä yli 900 katsojaa. Kateeksi käy. Vaikka meillä olisi miten laaja ja tasokas junnutuotanto, niin näillä yleisömäärillä ei ole ikinä mitään mahdollisuuksia liigaan.
Onhan tuo 390 aivan liian vähän, mutta Rolloon ei kannata verrata. Siellä myydään toista tuhatta kausaria muutaman kympin kappale. Siihen nähden luku on siellä aika heikko ja tulot jää saamatta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
On ihan liian vähän, mutta nythän tuo tie yleisön kiinnostuksen nostamiseksi vasta pääsee kunnolla alkuun kun rajoituksista justiinsa päästiin, toivottavasti pysyvästi tällä kertaa. Nyt toimisto ja markkinointivastaavat työhanskat käteen ja hihat heilumaan!
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Onhan tuo 390 aivan liian vähän
Joo, jotain tarttis tehdä. Kaiken käsityksen mukaan nyt yleisöä ei tulla enää rajoittamaan, joten epätietoisuutta sen suhteen ei pitäisi seuralla olla. Joukkue pelaa tällä hetkellä voittavaa ja jopa viihdyttävää kiekkoa. Nyt olisi oiva aika saada ihmiset kiinni tuotteeseen. Toivottavasti markkinointiin on suunnitelma, ja jonkin verran eurojakin tarjolla.

Näkisin, että Kiekko-Espoolla on nyt kolme selkeää haastetta yleisön saamiseksi halliin. Ensinnäkin, pk-seutu on ollut maan pahin korona-alue, joten alueella saattaa ilmetä varovaisuutta tapahtumiin osallistumisessa vielä jonkinkin aikaa. Toiseksi, seura on nuori, ja sen ympärillä ei ole (eikä ollut) vielä isoa yhteisöä, joka olisi niinkään palaamassa hallille. Ilman koronaakin edessä olisi ollut alkaa houkutella ihmisiä ja espoolaisia mukaan seuran matkaan. Kolmanneksi, saattaa olla niin, ettei monetkaan tiedä, että Kiekko-Espoo pelaa, ja peleihin pääsee yleisöä. Tiedottaminen on kohdistunut kait pitkälti vain omiin somekanaviin, jota lukevat ne, jotka itse ovat oma-aloitteisesti kiinnostuneet seuran tilien seuraamisesta.

Raha on varmasti tiukassa, mutta seuran somekanavia seuraavat vain itse aktiiviset seuraajat. Potentiaalista yleisöä on noiden kanavien seuraajien ulkopuolella suurissa määrin (esim. kirjastot, Länsiväylän ja Hesarin lukijat jne.). Heitä olisi hyvä yrittää tavoittaa nyt, kun joukkue pelaa voittavaa kiekkoa, ja tuote sinänsä kunnossa. Yleisö tulisi helpommin hallille myös uudestaan, jos hallissa on hyvä tunnelma. Uninen ottelutapahtuma ei houkuttele helpolla tulemaan uudestaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joo, jotain tarttis tehdä. Kaiken käsityksen mukaan nyt yleisöä ei tulla enää rajoittamaan, joten epätietoisuutta sen suhteen ei pitäisi seuralla olla. Joukkue pelaa tällä hetkellä voittavaa ja jopa viihdyttävää kiekkoa. Nyt olisi oiva aika saada ihmiset kiinni tuotteeseen. Toivottavasti markkinointiin on suunnitelma, ja jonkin verran eurojakin tarjolla.

Näkisin, että Kiekko-Espoolla on nyt kolme selkeää haastetta yleisön saamiseksi halliin. Ensinnäkin, pk-seutu on ollut maan pahin korona-alue, joten alueella saattaa ilmetä varovaisuutta tapahtumiin osallistumisessa vielä jonkinkin aikaa. Toiseksi, seura on nuori, ja sen ympärillä ei ole (eikä ollut) vielä isoa yhteisöä, joka olisi niinkään palaamassa hallille. Ilman koronaakin edessä olisi ollut alkaa houkutella ihmisiä ja espoolaisia mukaan seuran matkaan. Kolmanneksi, saattaa olla niin, ettei monetkaan tiedä, että Kiekko-Espoo pelaa, ja peleihin pääsee yleisöä. Tiedottaminen on kohdistunut kait pitkälti vain omiin somekanaviin, jota lukevat ne, jotka itse ovat oma-aloitteisesti kiinnostuneet seuran tilien seuraamisesta.

Raha on varmasti tiukassa, mutta seuran somekanavia seuraavat vain itse aktiiviset seuraajat. Potentiaalista yleisöä on noiden kanavien seuraajien ulkopuolella suurissa määrin (esim. kirjastot, Länsiväylän ja Hesarin lukijat jne.). Heitä olisi hyvä yrittää tavoittaa nyt, kun joukkue pelaa voittavaa kiekkoa, ja tuote sinänsä kunnossa. Yleisö tulisi helpommin hallille myös uudestaan, jos hallissa on hyvä tunnelma. Uninen ottelutapahtuma ei houkuttele helpolla tulemaan uudestaan.
Hyvä viesti, ja pitkälti sanasta sanaan jaan mielipiteesi. Nyt ei voida enää mennä koronan taakse jatkossa, vaan tästä se työ, pitkä ja vaikea sellainen alkaa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oltiin eilen katsomassa peliä, kun poika aloittanut K-Espoon kiekkokoulussa ja poika oli aivan innoissaan varsinkin, kun 1) K-Espoo voitti, b) pelaajat kävivät pelin jälkeen heittämässä läpyt pleksin läpi, c) löysi K-Espoon kiekon. Espoossa tehdään hienoa juniorityötä ja uskoisin, että sitä kautta saataisiin perheitä helposti hallille, jos markkinointia hieman tehostaisi.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Oltiin eilen katsomassa peliä, kun poika aloittanut K-Espoon kiekkokoulussa ja poika oli aivan innoissaan varsinkin, kun 1) K-Espoo voitti, b) pelaajat kävivät pelin jälkeen heittämässä läpyt pleksin läpi, c) löysi K-Espoon kiekon. Espoossa tehdään hienoa juniorityötä ja uskoisin, että sitä kautta saataisiin perheitä helposti hallille, jos markkinointia hieman tehostaisi.
Tässä on mun mielestä yksi tapa pitkällä aikavälillä nostaa yleisömääriä. Junnuorganisaatiossa on jotakuinkin 3500 pelaajaa vuodesta toiseen. Tähän päälle perheet, valmentajat ja muut taustahenkilöt. Tätä porukkaa voisi yrittää "opettaa" käymään hallilla. Mielestäni olisi järkevää kutsua joitakin joukkueellisia kerrallaan katsomaan matseja. Vanhemmat ja sisarukset tietysti mukaan. Tämä tarkoittaa reilua kymmentä tuhatta ilmaislippua kaudessa, joista ei tietysti saada fyrkkaa, mutta kyseessä on investointi tulevaan. Lisäksi tällä on tietysti vaikutus oheismyyntiin ja tunnelmaan. 10 000 katsojaa per 25 kotiottelua tarkoittaisi 400 katsojaa enemmän per ottelu. Eilisessä ottelussa olisi ollut tuplasti enemmän porukkaa. Tiedän toki, että junnut pääsevät pelipaidat päällä matsiin ilmaiseksi, mutta lipun muodossa tehty kutsu on kuitenkin eri asia.

Luonnollisesti homma pitäisi hoitaa tyylillä. Valitun katsomonosan lähellä täytyy olla myyntikoju limpparia ja naposteltavaa varten. Olisi hienoa, jos organisaatiosta joku pääsisi moikkaamaan junnuja ennen peliä. Hienointa olisi tietysti saada paikalle Hirso tai joku pelaaja jakamaan nimmareita ja toivottamaan porukka tervetulleeksi. Homma pitää järjestää niin, että saadaan positiivinen elämys tulijoille ja sitä kautta palo tulla uudestaan. Tämä sitten nostaisi yleisömääriä hitaasti, mutta varmasti tulevaisuuteen ja toki huomattavasti heti alkuun, kuten tuossa yllä laskin. Lisäksi muut satunnaisesti hallilla käyvät huomaavat, että tunnelma paranee ja Kivikova kiinnostaa. Tämä mahdollistaa positiivisen kierteen syntymisen ja on mielestäni kokeilemisen arvoinen juttu.

Edellä kirjoittavien kanssa olen myös täysin samaa mieltä siitä, että markkinointiviestintään tulisi panostaa enemmän. Oikein kohdennettuna sillä on varmasti myös näkyvä vaikutus. En vaan tiedä miten paljon tällaiseen voidaan budjetoida.

Kolmas asia jota hieman kaipaan, on näkyvyys katukuvassa. Yksi tapa voisi olla esimerkiksi se, että yhteistyökumppani(t) hankkisivat junnuille Kivikovan pipoja, lippiksiä jne. Siitäkin voisi saada muutamia satoja tai tuhansia käveleviä mainoksia ympäri Espoota ja tällä tavalla parantaa näkyvyyttä. Näissä tilauksissa voisi jopa pohtia sitä, että omaa katetta laskettaisiin hieman. Tai sitten Karrenin kautta saataisiin lisätuloja edustusjoukkueelle myyntiprovisioiden muodossa.

Potentiaalihan täällä on vaikka mihin!
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Kyllähän on kaikille selvää että tämä korona-aika on suuresti vaikuttanut yleisömääriin. Ja että se vaikutus on Espoossa ihan jotain muuta kuin Rovaniemellä, jo ihan rajoituksista johtuen.

Mutta, kuten eilenkin nähtiin, ei se väki palaa automaattisesti hallille heti kun rajoitukset ovat ohi. Jotain tarttis siis tehdä.

Junnujen kasvattaminen kannattajiksi, ja perheiden hallilla kävijöiksi, on tietysti kannatettavaa ja pitkän aikavälin kannalta hyvinkin tärkeää. Ilmaislippujen kanssa kannattaa kuitenkin aina olla tarkkana, ettei opeteta ihmisiä käymään hallilla vain silloin kun ilmaisia lippuja on tarjolla.

Näkyvyys on tietysti aina tärkeä asia. Itse elän niin syvällä tässä kuplassa että olen aina tietoinen missä mennään, jopa korona-aikana olleet poikkeusjärjestelyt olivat aina tiedossa.

Toisaalta tiedän kausikorttilaisia jotka eivät edes tiedä koska seuraavan kerran pelataan kotona. Miten Espoolaisille saisi parhaiten kerrottua että "HUOMENNA ON PELI!" ?

En tiedä auttaisiko mainostaulu Merituulentien varrella? Lehtimainonta?
Eikö muuten Länsiväylä noteeraa Kiekko-Espoota enää ollenkaan? En ainakaan pikaisesti löytänyt yhtään juttua. Saisikohan otteluraportit Länsiväylään jos joku ne sinne valmiiksi kirjoittaisi?

Vähän sekavaa pohdiskelua, mutta eihän tähän mitään helppoja ja halpoja ratkaisuja välttämättä ole.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Junnujen kasvattaminen kannattajiksi, ja perheiden hallilla kävijöiksi, on tietysti kannatettavaa ja pitkän aikavälin kannalta hyvinkin tärkeää. Ilmaislippujen kanssa kannattaa kuitenkin aina olla tarkkana, ettei opeteta ihmisiä käymään hallilla vain silloin kun ilmaisia lippuja on tarjolla.
Tämä on kyllä hyvä pointti. Rollon tilanteeseen ei haluta. Näitä tapahtumia pitäisi olla yksi per kausi. Tai yksi per kaksi kautta. Tapahtuman pitää kuitenkin itsessään olla niin houkutteleva, että se jää mieleen potentiaalisena vaihtoehtona. Mennäänkö leffaan vai hallille? Käydäänkö ravintolassa vai syödäänkö matsissa? Näistä vaihtoehdoista pitäisi olla se paras.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Länsiväylän mainos on kaukalon laidassa, eli aika hassua olisi jos lehteä eivät ottelut kiinnostaisi.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
En tiedä tekeekö tai onko tehnyt Kiekko-Espoo kouluvierailuja, kuten Blues aikanaan. Siinäkin olisi mahdollisuus tavoittaa espoolaisia, että useampaan kouluun jalkautuu pari pelaajaa vaikkapa ulkojäille oppitunnille ja jakaa koululaisille mainoslippuja tms.. Kuitenkin lätkää harrastamattomissakin on valtavan suuri potentiaali tulla kaverinsa tai perheensä kanssa vakiokävijäksi hallilla, kunhan jostain tulee sytyke hommaan.

SM-liigan Bluesin saattoi lätkää seuraamaton vanhempi tietääkin, mutta Mestisseuran olemassa olo Espoossa voi olla täysi tietämättömyys, liigakiekko kun näkyy ja kuuluu medioissakin huomattavan paremmin. Ehkä jopa suuntaisin paukut mielummin koululaislipuille, kuin harrastajille. Puolensa toki kummallakin. Uskon harrastajien kuitenkin löytävän hallille helpommin omatoimisestikin.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
En tiedä tekeekö tai onko tehnyt Kiekko-Espoo kouluvierailuja, kuten Blues aikanaan. Siinäkin olisi mahdollisuus tavoittaa espoolaisia, että useampaan kouluun jalkautuu pari pelaajaa vaikkapa ulkojäille oppitunnille ja jakaa koululaisille mainoslippuja tms.. Kuitenkin lätkää harrastamattomissakin on valtavan suuri potentiaali tulla kaverinsa tai perheensä kanssa vakiokävijäksi hallilla, kunhan jostain tulee sytyke hommaan.

SM-liigan Bluesin saattoi lätkää seuraamaton vanhempi tietääkin, mutta Mestisseuran olemassa olo Espoossa voi olla täysi tietämättömyys, liigakiekko kun näkyy ja kuuluu medioissakin huomattavan paremmin. Ehkä jopa suuntaisin paukut mielummin koululaislipuille, kuin harrastajille. Puolensa toki kummallakin. Uskon harrastajien kuitenkin löytävän hallille helpommin omatoimisestikin.
Mietin tätä myös itse, mutta pelaajien käydessä päivätöissä tämä voi olla hankala yhtälö. Sen sijaan junnupuolen voisi olettaa tekevän "rekrytointeja". Yksi tapa olisi järjestää edustusjoukkueen ottelun yhteydessä junnupuolen esittelytilaisuus, johon kutsutaan koululaisia. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oltiin eilen katsomassa peliä, kun poika aloittanut K-Espoon kiekkokoulussa ja poika oli aivan innoissaan varsinkin, kun 1) K-Espoo voitti, b) pelaajat kävivät pelin jälkeen heittämässä läpyt pleksin läpi, c) löysi K-Espoon kiekon. Espoossa tehdään hienoa juniorityötä ja uskoisin, että sitä kautta saataisiin perheitä helposti hallille, jos markkinointia hieman tehostaisi.
Juuri poikasi kaltaisia tähän hommaan tarvitaan mukaan enemmän, fiksu poika sinulla. Tuollaisista pikkuasioista se tulevaisuuden kannattajapohja rakentuu vähitellen.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri poikasi kaltaisia tähän hommaan tarvitaan mukaan enemmän, fiksu poika sinulla. Tuollaisista pikkuasioista se tulevaisuuden kannattajapohja rakentuu vähitellen.
Kun tunneside seuraa kohtaan syntyy varhain, se kantaa pitkälle. Myös yhteisöllisyydellä suuri merkitys.

Toki itse kipuilen parhaillaan sen kanssa, meneekö pojalla K-Espoo fanituksessa Lukon ohi.

En tiedä tekeekö tai onko tehnyt Kiekko-Espoo kouluvierailuja, kuten Blues aikanaan. Siinäkin olisi mahdollisuus tavoittaa espoolaisia, että useampaan kouluun jalkautuu pari pelaajaa vaikkapa ulkojäille oppitunnille ja jakaa koululaisille mainoslippuja tms..
Lukko tehnyt tällaisia joskus ennen korona-aikaa, pari pelaajaa vierailulla. Muistaakseni olivat puhumassa mm. siitä, kuinka toisia ei saa kiusata. Joskus osallistuivat jonkun luokan liikunnan tunnilla säbään.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Just eilen puhuin vaimolle tosta kun selitin miksei itse oikein jaksa lähteä hallille vaikka on kausikortti. Toisella Suomi-sarja-kaudella Kiekko-Espoohan veti säännöllisesti 600-1000 katsojaa hallille. Sitten tuli korona. Koronan jälkeen osa yleisöstä oli jo jäänyt pois vaikka sarjanousun myötä katsojamäärän olisi pitänyt nousta. Katsojakeskiarvo niissä vähissä peleissä mitä pelattiin oli kaiketi joku 500-600? Nyt tuntuu siltä, että tämä viimeisin koronaylilyönti leikkasi taas tuostakin pari sataa henkeä pois, mutta saa nähdä.

Kun tässä on enemmän tai vähemmän kaksi vuotta tottunut jo siihen, että hallille ei joko pääse tai muuten vaan ei tiedä missä mennään, täytyy itsekin opetella uudelleen se rutiini sinne lähdöstä. Tää on sellainen mikä pitää seurassakin ymmärtää: ei voida pitää millään lailla itsestäänselvänä, että sinänsä kiinnostuneet ihmiset hallille tulisivat. Syy tulla sinne pitää myydä uudelleen.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Tämä on kyllä hyvä pointti. Rollon tilanteeseen ei haluta. Näitä tapahtumia pitäisi olla yksi per kausi. Tai yksi per kaksi kautta. Tapahtuman pitää kuitenkin itsessään olla niin houkutteleva, että se jää mieleen potentiaalisena vaihtoehtona. Mennäänkö leffaan vai hallille? Käydäänkö ravintolassa vai syödäänkö matsissa? Näistä vaihtoehdoista pitäisi olla se paras.

En oikein hiffaa mihin tällä viittaat, mutta rajotepurun jälkeen meillä on 1000 ja teillä alle 400. Meillä on vajovan 8000km2 alueella reilu 60000 asukasta, teillä on 320km2 alueella 220000 .

Ottelulippuja myydään irtoina arviolta 20% tuosta määrästä vaikka kausareita onkin suuri määrä. Ottelutuotto on yli 10000€ per kotimatsi.

Toki jos tuotto on ja tunnelma on parempaa kuin Rovaniemellä niin kannattaa jatkaa samaa rataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös