Itse pidän lukua todella hyvänä ottaen huomioon mediassa olevan koronatykityksen ja maailmanlopun skenaariot. Voin ihan rehellisesti myöntää, että olin yksi niistä kausikorttilaisista, jotka jäivät kotisohvalle tämän ekan pelin ajaksi. Halusin kuulla ensin, että miten ihmiset käyttäytyvät uudessa tilanteessa ja miten rajoitukset toimivat. Torstaina olisi kuitenkin tarkoitus mennä itsekin hallille.Ensimmäisessä ottelussa yleisömääräksi ilmoitettiin 838, joka oli kyllä pettymys. Luku ihmetyttää siinä mielessä, että A- ja B-lohkoihin molempiin menee se 500 katsojaa. Näiden lisäksi toisessa yläkatsomossa yli reilut parikymmentä katsojaa ja aitioita oli auki kymmenen luokkaa. Kaiken järjen mukaan yleisöä olisi pitänyt olla toista tuhatta. Vai jäikö parisataa kausikorttilaista kotisohvalle?
En tietenkäään voi olla varma, oliko tuo 838 todellinen määrä. Se ei vaan käynyt yksiin lohkojen kapasiteetin kanssa.Joensuussa kuulutettiin, että "maksaneita katsojia" on 887. Todellisuudessa jokainen näki, että hallissa oli reilusti paljon enemmän väkeä. Vaikea ymmärtää, miksi nyt ilmoitetaan "maksaneet", kun viime kaudella Mestiksen ohjeistus oli ilmoittaa kaikki hallissa olevat katsojat. Onko muilla paikkakunnilla lie ollut sama tilanne, että halleissa todellisuudessa on ollut enemmän katsojia kuin on ilmoitettu?
Mun kausaria ei skannattu ovella, joten en varmaan oo laskuissa mukana.
Sama minulla!Mun kausaria ei skannattu ovella, joten en varmaan oo laskuissa mukana.
Sisääntulleet laskettiin laskureilla. Skannerit eivät jostain syystä olleet käytössä. Kyllä tuo luku on lähellä totuutta. Pienet lapset pääsee liputta sisään, mutta ovat mukana kapasiteetissa, joten lippuja ei voi myydä ihan viittäsataa per lohko kun pitää varautua siihen että tulee lapsia. C-lohko avattiin myyntiin ennen kuin B-lohko täyttyi, joten siksi sielläkin oli muutama katsoja. Sinne tosin taidettiin myydä lippuja vain netissä. Saamieni tietojen mukaan lippuja oli myyty enemmän kuin mitä oli yleisömäärä.Mun kausaria ei skannattu ovella, joten en varmaan oo laskuissa mukana.
Ainakin omalla kohdalla alakerta näytti punaista kun ostin liput noin tunti ja vartti ennen peliä. No, hyvin sieltä ylhäältäkin näki eikä ollut kioskiin jonoja. Hinnat oli kyllä sen verran suolaiset, että ostokset jäi tekemättä. 0,33 lonkero 8 €. En tiedä onko normaali hinta pääkaupunkiseudulla, eikä tullut sunnuntaina katsottua Jaffalan hintatasoa.Sisääntulleet laskettiin laskureilla. Skannerit eivät jostain syystä olleet käytössä. Kyllä tuo luku on lähellä totuutta. Pienet lapset pääsee liputta sisään, mutta ovat mukana kapasiteetissa, joten lippuja ei voi myydä ihan viittäsataa per lohko kun pitää varautua siihen että tulee lapsia. C-lohko avattiin myyntiin ennen kuin B-lohko täyttyi, joten siksi sielläkin oli muutama katsoja. Sinne tosin taidettiin myydä lippuja vain netissä. Saamieni tietojen mukaan lippuja oli myyty enemmän kuin mitä oli yleisömäärä.
Voi olla että ovat ottaneet alakerran pois nettimyynnistä. Ovelta sai B-lohkoon lippuja vielä ottelun alkaessa.Ainakin omalla kohdalla alakerta näytti punaista kun ostin liput noin tunti ja vartti ennen peliä. No, hyvin sieltä ylhäältäkin näki eikä ollut kioskiin jonoja. Hinnat oli kyllä sen verran suolaiset, että ostokset jäi tekemättä. 0,33 lonkero 8 €. En tiedä onko normaali hinta pääkaupunkiseudulla, eikä tullut sunnuntaina katsottua Jaffalan hintatasoa.
En tiedä Hartwallin hintoja, mutta Restel sielläkin toimii, joten uskoisin hintojen olevan ihan linjassa.
Ei sentään maakuntarajaa lyödä poikki kuten keväällä ? Millaisia tiukennuksia luvassa?Ens viikolla on tulossa rajoitusten tiukentamista ainakin Uudellemaalle. Saas ny nähä.
Peliin ollaan varmuudella tulossa. Kausari odottaa hallilla noutoa, mutta tästä ei ilmeisesti sitten kesän ole tullut mitään uutta tietoa, eli löytyy sieltä jostain?Lauantaina nähdään sitten onko minun lisäkseni kuinka monella intoa päästä Espooseen katsomaan kiekkoa paikan päälle. Tuleeko ketsuppipulloilmiö vai onko seura unohtunut korona-aikana? Kuinka moni Blues-fani haluaa nähdä Bambin ja Kähyn taas Espoossa? Voidaan tietysti jo etukäteen selitellä myöhäistä alkamisajankohtaa ja aikaista syksyä, mutta kyllähän tämä suuntaa antaa.
Tähän en valitettavasti osaa sanoa mitään, mutta positiivista on, että tässä vaiheessa katsomot 203, 204 ja 205 on myyty loppuun. Alakatsomot ovat myynnissä kokonaisuudessaan.Peliin ollaan varmuudella tulossa. Kausari odottaa hallilla noutoa, mutta tästä ei ilmeisesti sitten kesän ole tullut mitään uutta tietoa, eli löytyy sieltä jostain?
Kotisivuilta löytyy tälläinen:Peliin ollaan varmuudella tulossa. Kausari odottaa hallilla noutoa, mutta tästä ei ilmeisesti sitten kesän ole tullut mitään uutta tietoa, eli löytyy sieltä jostain?
Eilen tuli seuralta sähköpostia kausikortteihin liittyen eli tsekkaahan ettei ole mennyt roskapostien joukkoon?Peliin ollaan varmuudella tulossa. Kausari odottaa hallilla noutoa, mutta tästä ei ilmeisesti sitten kesän ole tullut mitään uutta tietoa, eli löytyy sieltä jostain?