Tänään kun menin dösällä töihin Leppävaaraan, niin näin kaksi Jokereiden mainosta kahdella bussipysäkillä Tapiolassa. Salonojaahan ei kiinnosta mainostaa Bluesia Espoon dösäpysäkeillä.
Silja Line yhteistyössä Blues Hockey Oy:n kanssa haluavat lahjoittaa jokaiselle Bluesin kausikorttilaiselle Silja Linen risteilylahjakortin (lahjakotti/kausikortti)
Olisi melko koominen tilanne jos kausikorttilaisia pitäisi houkutella hallille erinäisillä porkkanoilla. Eiköhän tässä "mainostempussa" ole intressejä kuitenkin vain Tallink-Siljalla. Ilmaisella risteilyllä menee kuitenkin se vähintään 300-400 euroa jos kyseessä on Ruotsin risteily.Sinänsä ihan hyvä idea, varsinkin kun lahjakortin saa vain tulemalla sunnuntain TPS-matsiin, mutta kyllähän halliin pitäisi saada myös muita katsojia kausikorttilaisten lisäksi. Hyvä alku kuitenkin, lisää yhteistyökumppaneita mukaan markkinointiin!
Olisi melko koominen tilanne jos kausikorttilaisia pitäisi houkutella hallille erinäisillä porkkanoilla. Eiköhän tässä "mainostempussa" ole intressejä kuitenkin vain Tallink-Siljalla. Ilmaisella risteilyllä menee kuitenkin se vähintään 300-400 euroa jos kyseessä on Ruotsin risteily.
Lisäksi Blues on aloittanut perinteiset ostaritapaamiset pelaajien kanssa, joiden perään täälläkin on huudeltu Linkki. Erittäin hienoa, lisää näitä!
Loistavaa! Mutta.. nyt herääkin kysymys, miksei näitä ostaritapaamisia ole mainostettu edes niissä ilmaisissa medioissa, eli omilla nettisivuilla (!) ja facebookissa? Ja olisihan noista voinut mainita esim. viime kotipelissä. Ei näin..
Kuuleman mukaan on ollut myös Omenan naamakirjassa, itsehän en moisiin kuulu..
No nyt on Bluesin facebook ja Blues.fi sivullakin asiasta mainittu. Jihaa!mutta sen sijaan Bluesin naamakirjan päivitykset tärähtävät etusivulleni ja kyllähän tästä olisi ollut kiva tietää. Nyt toinen keikka meni jo ohi..
On se parempi tapa, siitä samaa mieltä. En tiedä, mutta "ilmaiset" risteilylahjakortit ovat yleensä "voimassa vain tiistaina, aamukahdeksalta Georg Otsilla Tallinnaan". Tuskin kannattaa haaveilla viikonloppuristeilystä perheen kanssa. Ma-to lähdöt ja tukisukkaristeily Tallinnaan, maanantaiaamu ja hiphurraa, laivan karaokebaarissa pikkuhömpsyt vana tallinnia, hyvästi selvä päivä -huudoin höystettynä. Jee.Risteilylahjakortteja jaetaan myös Omenan Blues-Ständiltä ottelulipun ostaville. Tää on minusta parempi tapa houkutella jengiä hallille, että annetaan jotain kylkiäistä mukana jos ostaa lipun kuin se että lippuja jaeltaisiin ilmaiseksi.
Risteilylahjakortteja jaetaan myös Omenan Blues-Ständiltä ottelulipun ostaville. Tää on minusta parempi tapa houkutella jengiä hallille, että annetaan jotain kylkiäistä mukana jos ostaa lipun kuin se että lippuja jaeltaisiin ilmaiseksi.
Taisi olla myös ensimmäinen ottelukohtainen ilmoitus Länsiväylässä. Siinäkin nuo risteilyliput mainittiin. Saa nähdä onko näillä vaikutusta.Nyt alkaa kuulostamaan jo kunnon markkinoinnilta! Vielä kun saadaan tuo tiedottaminen kuntoon, ettei uutisia tarvitse lukea päivän myöhässä..
Ja tämä napattu Naamakirjasta: JUNNUFANIT KATSOMOIHIN! KOKO LOPPUKAUDEN ALLE 12-VUOTIAILLE YLÄKATSOMOLIPUT 7€ JA KAKSI ALLE 12 -VUOTIASTA YHT. 10€.
Heti kun Salonoja aloitti nää myyntipuhe höpinät niin on alkanut tapahtumaan markkinointipuolella ja näitä alennuksia on alkanut tippua eri muodoissa. Joten oisko tulevan isännän ääni jo kellossa?Jos pitääpi paikkansa, niin todellakin joku on herännyt. Peukkua nostan.
Heti kun Salonoja aloitti nää myyntipuhe höpinät niin on alkanut tapahtumaan markkinointipuolella ja näitä alennuksia on alkanut tippua eri muodoissa. Joten oisko tulevan isännän ääni jo kellossa?