Sama.Jos seura aikoo jossain välissä avata osakeannin niin minä olen kyllä mukana.
Sama.Jos seura aikoo jossain välissä avata osakeannin niin minä olen kyllä mukana.
Hyviä pointteja molemmat. Minulla Mestiksen kausikorttiin verrattuna Liigan kausikortti oli 50 euroa halvempi. Toki sijainti katsomossa on aivan eri, mutta kyllähän Liigapeliin myydyistä lipuista pitäisi seuran saada enemmän rahaa.Mutta onko sitten kannattajapäädyn kortit olleet turhan edullisia? Jos kortit syövät irtolippujen myyntiä niin kyllä ne kortit liian halpoja ovat olleet.
Toinen kysymys, miksi Clubipäätyyn myydään opiskelijahintaisia ja eläkeläishintaisia lippuja 26,50-38€ hintaan. Areenan parhaille paikoille pitäisi päästä vain ja ainoastaan maksamalla täyden hinnan.
Miten on voitu myydä vähemmän lippuja kun on arvioitu jos arvioitu yleisökeski-arvo on ylitetty?
Tähän lausuntoon nähden olisi todella erikoista jos Suoniemi, Nyman jne. päästettäisiin pois ensi kaudelle.Seuran strategia on Amin mukaan selvä: "Rubinsteinin mukaan seura haluaa nähdä tulevaisuudessa enemmän omia junioreita liigajoukkueen kokoonpanossa." Näin rakennetaan pitkällä tähtäimellä ja kustannustehokkaasti menestyvää seuraa.
Nyt vielä pitäisi löytyä valmennus- ja urheilujohto, joka tätä yksinkertaisen selkeää strategiaa pystyy toteuttamaan. Tätä ei pysty CEO tekemään, oli kuka tahansa.
Tässä lauseessa tiivistyy että ei näin voi mennä. Tuntuu aika absurdilta tuo hinta.Hyviä pointteja molemmat. Minulla Mestiksen kausikorttiin verrattuna Liigan kausikortti oli 50 euroa halvempi. Toki sijainti katsomossa on aivan eri, mutta kyllähän Liigapeliin myydyistä lipuista pitäisi seuran saada enemmän rahaa.
Sama, ostin jo, mutta jullipeliin ei pysty taipumaan, en halua nähdä tai kuulla tätä jäteporukkaa. Tietty lipun voisi ostaa ja katsoa himassa. :)Taidan jo ostaa loppukauden jokaiseen pelin lipun. Ei jää minusta kiinni prkl.
Tää just. Pitää kantaa kortemme kekoon espoon kiekon puolesta. En halua nähdä jullien julisteita urheilupuistolla enää ikinä.Sama, ostin jo, mutta jullipeliin ei pysty taipumaan, en halua nähdä tai kuulla tätä jäteporukkaa. Tietty lipun voisi ostaa ja katsoa himassa. :)
Hallilla kun olen, haluan käyttää palveluita mutta aina ottaa päähän kun tajuaa että ei tästä paljoa kassa kilise.Nopealla matikalla 4200 katsojan keskiarvolle 8€ per naama lisää jokaiseen lippuun on 1-miljoona. Tähän en toki osaa laskea veroja mukaan joten varmaan nousisi 10€ luokkaan tuo.
Nyt kun oheismyynneistä ei saa pskaakaan niin jotain uusia keinoja pitää keksiä. Perustakaa vaikka tuohon Kiekko-Espoo kännykkäsovellukseen Pro-tilaus 20€ kk hintaan jonne tulee kaikki pelaajauutiset, youtubevideot ja muut uutiset 1-2 päivä muita kanavia nopeammin ja vaikka ennakkomyyntietu tiettyihin peleihin. Parkkiksille jokunen liikenteenohjaaja ja 5€ parkkimaksut.
Tämä on yksi syistä mutta todella iso sellainen. Mestiksestä Liigaan vauhdilla niin ei taustalla oltu tehty mitään jättidiilejä johtuen liian tiukasta aikataulusta. Bisnes vie aikaa.Eihän tätä mikään muu voi selittää, kuin että kumppanimyyntiä on tehty liian vähän ja turhan halvalla? Eihän?
Mun mielestä voi ja jos talous niin sanelee, niin jopa täytyy. Otteluliput eivät voi olla hyväntekeväisyyttä vaan iso osa ydinbisnestä. Vaikka hintaa nyt onkin, en usko, että ollaan vielä kipupisteessä.Toki peruslipun hintaa ei kyllä enää voi nostaa korkeammalle sivukatsomoissa ylhäällä tai alhaalla. Tai voi mutta sitten kyllä turha haaveilla edes tämmöisistä yleisömääristä kuin nyt tai puhumattakaan niiden kasvattamisesta. Ainut missä hintaa voi nostaa on pääty ja alennusryhmät. Toki niissäkään ei voi mitään älytöntä tehdä.
Kumppanimyynnin potentiaalista saa ehkä parhaimman käsityksen siitä, että joskus edellisellä Liiga-taipaleella silloisen Bluesin kumppanimyynnin arvo oli eräällä kaudella noin miljoonan, kun samaan aikaan Kärpillä vastaava oli noin viisi miljoonaa. Voi olla että heittoa on noissa luvuissa mutta tuosta saa vähän perspektiiviä.Erittäin hyvä uutinen on tuo "merkittävästi korkeampi" kumppanimyyntibudjetti, mutta saa se ollakin jos halutaan lähemmäs miljoonan turskat kuitata. Hallisopimuksen kanssa voi toki aina vedota että isoin vuokralainen tuosta saattaisi lähteä, mutta jos halliyhtiö toteaa että siinäs lähdette, niin ollaan melko heikossa tilanteessa taas.
Omani lähes kymmenesosa tuosta. Se _on_ liian halpa.Kausikorttini maksoi 1049€. Onko se pilkkahintainen eli liian halpa?
Joo, muistelisin että Bluesinkin aikoina kannattajakausari maksoi satasen enemmän ja siitä on sentään jo ikuisuus aikaa. Kyllä tuote on reilusti alihinnoiteltu.Omani lähes kymmenesosa tuosta. Se _on_ liian halpa.
Samaa mieltä. Toivotaan että budjetti myös toteutuu täysmääräisesti, eli myynti onnistuu ja kumppanit ovat mukana.Erittäin hyvä uutinen on tuo "merkittävästi korkeampi" kumppanimyyntibudjetti
Joo ei vaan ymmärrä että meillä ei ole kumppanihomma pauku, tuohon pitäisi saada ammattiapua.Kumppanimyynnin potentiaalista saa ehkä parhaimman käsityksen siitä, että joskus edellisellä Liiga-taipaleella silloisen Bluesin kumppanimyynnin arvo oli eräällä kaudella noin miljoonan, kun samaan aikaan Kärpillä vastaava oli noin viisi miljoonaa. Voi olla että heittoa on noissa luvuissa mutta tuosta saa vähän perspektiiviä.
Halliasiasta olen kyllä vähän eri mieltä vaikka se äärimmäinen keino olisikin. Nyt kun Jokerit aika suurella varmuudella poistuu ensi kaudella Nordikselta, mahtuu Espoo varmasti sinne pelaamaan. Eihän se varmasti mikään optimaali tilanne olisi mutta pitäisin kyllä kiinni siitä väittämästä, että halli tarvitsee Kiekko-Espoota enemmän kuin Kiekko-Espoo kyseistä hallia.
Toki voi, mutta sitten ollaan sivukatsomoiden osalta jo aika samoissa lipunhinnoissa kuin IFK. Toisella on vakiintunut suurimassainen katsojakunta ja meillä ei lähelläkään. Itse kyllä siis näen että kyllä me olemme noiden sivukatsomoiden perushintaisten lippujen osalta aika lailla kipupisteissä.Mun mielestä voi ja jos talous niin sanelee, niin jopa täytyy. Otteluliput eivät voi olla hyväntekeväisyyttä vaan iso osa ydinbisnestä. Vaikka hintaa nyt onkin, en usko, että ollaan vielä kipupisteessä.
Yksi missä hinnat ovat "liian" halpoja, ovat fanikausarit. Ne ovat niin naurettavan halpoja, että jossainhan se näkyy.
Ei nurin, mutta tuo on hyvä hoitaa pois selästä mahdollisimman nopeasti, hankaloittaa toimintaa kuitenkin ja kummittelee selässä.Onhan tappion koko luokka iso ja huolestuttava, mutta ei me yhdestä miljoona tappiosta nurin mennä.