Varmasti jotkin mediat lisää hieman kermaa kakun päälle uutisoinnissa mutta ei nuo nyt mistään tuulesta ole temmattuja.
Minäkin luulen että noita tuttuun iltapäivälehti-tyyliin dramatisoidaan vahvasti mutta tuskin nuo IS:n uutiset ihan täysin perättömiä on, ei heillä ole varaa ihan mitä tahansa julkaista. Onhan näitä IS:nkin julkistamia ja perättömiä pidettyjä huhuja jo vahvistunutkin.
Vaikka nämä iltapäivälehdet revittelevätkin aina vähän ylimääräistä noissa jutuissaan niin kyllä minä silti ennemmin luotan suomalaiseen iltapäivälehdistöönkin kuin venäläismedioiden tai venäläisseurojen "viralliseen totuuteen". Onhan tuo naapureiden tiedottaminen ja uutisointi jo nähty, ja minä en kyllä sen varaan kovin paljoa luottaisi. Ja kuten joku toi esille niin tuskin seurat nyt sitä suoraan lähtevät tiedottamaan että "joo, ihan päin vittua menee ja nurin ollaan menossa" jos tilanne on hyvin epävarma mutta yritetään vielä kuitenkin jotenkin raapia tarvittavat rahat kasaan. Epätoivo ei ole neuvotteluissa kovin vahva valtti.