Raju Erkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Kuinkas tuo Keni Karalahti on pelannut? III-Divarista kuitenkin teille tuli. Nimenä mielenkiintoinen.
Kuinkas tuo Keni Karalahti on pelannut? III-Divarista kuitenkin teille tuli. Nimenä mielenkiintoinen.
lähti vai? Eikös tuo tänäänkin kokoonpanossa ole?Nythän Karalahti lähti siis Joensuuhun Kiekkokoplaan lainalle, kun KeuPaan lappaa sisään miehiä ovista ja ikkunoista.
lähti vai? Eikös tuo tänäänkin kokoonpanossa ole?
Tommila oli kuumeessa eikä pelannut lainkaan vaikka oli alunperin kokoonpanoon merkattu. Rinne pelasi ihan hyvän pelin. Maaleille hän ei mahtanut oikein mitään, vaan johtuivat enemmän KeuPan luokattomasta maalineduspelaamisesta. Tämä on aikamoinen ihme kun tuota puolustuksen nimilistaa katselee. Voisiko olla syynä se, etteivät lainapelaajat pelaa logolle samalla lailla kuin jos olisivat oikeasti "keupalaisia"? Vastapainoksi Rinne otti muutaman hyvän torjunnan muun muassa pariin poikittaissyöttöön eikä juuri tiputellut kiekkoja. Mielestäni erottui eniten edukseen eilen KeuPalaisista (KeuPan paitaa päällä kantaneista) vaikka ei mitään aivan GodMode -matsia pelannutkaan. Joka tapauksessa perusvarmaa suorittamista.Mitenkäs Rinne ja Tommila pelasivat KeuPan paidassa?
Voisiko olla syynä se, etteivät lainapelaajat pelaa logolle samalla lailla kuin jos olisivat oikeasti "keupalaisia"?
-Onko Nieminen itse osoittanut sitoutumista KeuPaan? Ensi kauden joukkue on jo selvillä ja kausi ei ole puolessa välissä. Kaikki tietävät Niemisen valmentavan Keuruulla korkeintaan vuoden.
Toisaalta nykyisestäkin joukkueesta varmasti löytyisi luovuutta ja juonikkuutta. Esimerkiksi Tom Mäkitalo on tehnyt näkemissäni peleissä oikeita ja juonikkaita ratkaisuja kiekon kanssa. Nieminen kuitenkin laittoi Mäkitalon koirankoppiin muutamaksi peliksi ja eilisessä pelissä paluun tehneen Mäkitalon itseluottamus oli täysin kadoksissa.
Tuntuu, että osa pelaajista pelkää tekevänsä väärän ratkaisun ja osa haluaa ilmeisesti nuolla Nemon persettä. Eikä ratkaisut tule sen takia luontevasti. Nieminen taas tuntuu joka kerta vetoavan siihen, että miehet ei mene kunnolla maalille. Onko niin, että juuri tämä tappaa sen luovuuden?
Niin.. Tätäkin sopii miettiä. Nieminen on kuitenkin itse sanonut, että ensi kauden kuviot eivät tähän kauteen vaikuta millään lailla. Nieminen itse sanoi, että Harri Tammiruusu kasaa Jukureiden ensi kauden joukkueen, eivätkä hänen ajatuksensa ole millään tapaa siellä. Jukureiden toimitusjohtaja Tammiruusu puolestaan sanoi Niemisen ja Dufvan kartoittavan ensi kauden porukkaa.. Niin tai näin, uskon että Nieminen on täysin sitoutunut KeuPaan jo sen takia, että tämä on hänen ensimmäinen kautensa valmentajana ja Nieminen on motivoitunut kehittymään tässä hommassa. Lisäksi Nieminen vaikuttaa sellaiselta "sata lasissa" -luonteelta, joka ei vasemmalla kädellä asioita hoitele. Tosin eihän tuo ensi kausi aivan kokonaan voi olla vaikuttamatta Niemiseen, ihmisiähän tässä kaikki ollaan. Kuitenkaan mitään tietoista laiminlyöntiä tähän ei varmasti liity.
Mikä on Pullin tilanne, rikki vai eikö ole "sitoutunut" pelaamaan joukkueelle.
KeuPan tiedottaminen kun on ei mitään, niin pitää puskaradion kautta koittaa kaivaa jotain tietoa joukkueesta...
-mun pointti ei ehkä olekaan tämän hetken kyseenalaistamisessa vaan siinä ettei minkäänlaista jatkoa ole luvassa KeuPassa. Kokeillaan yksi vuosi valmentamista, kärjistettynä. Ja oliko tuo ensi kauden kuvio julkaistava jo tässä vaiheessa? Niemisestä ei tule Jukurien päänvalmentajaa ja RD on varmaan se sopimuksen avainhenkilö Jukurienkin kannalta.
Nousijaseuran toiminnassa tärkeintä on pitkäjänteisyys.
Jussi Tupamäen potkut viime keväänä sekä Ville Niemisen palkkaaminen tälle kaudelle kuvastaa organisaation epäammattimaisuutta ja osoittaa pitkäjänteisyyden täydellisen puuttumisen.
Ei mulla muuta.