Ketjunhan voisi siirtää jypht:n alueelle. Ei täällä paljon muita enää näykkään.
Hahahaa, kuinkas paljon neiti seuraa jääkiekkoa!? :D Mä pystyn nimeään teidän joukkueesta kaks kentällistä äijiä, vaikka ne onkin viime kauden a-junnuja suurin osa :) Ei pitäis kovin paljoa ottaa kantaa, jos ei tiedä lätkästä edes tuon vertaa :)
Mikäs bitch siellä huutelee ja nimittelee? Hymiöitäkin on niin helvetisti että. Harmi ettet voi kiiltokuvia liimailla joka lauseen väliin. Jos et todella löytänyt pointtiani tuosta minkä lainasit niin annetaan olla. Mutta varmasti olet todella poikkeuksellinen henkilö kun tunnistat eri joukkueiden pelaajia, ehdottomasti oli mainitsemisen arvoinen asia. Suosittelen ilmoittautumista ennätystehtaan kuvauksiin.
Jyppi on ollut pari kautta hyvä, so what? Miten ihmeessä sen pitäisi vaikuttaa niin paljon muiden kiinnnostukseen että se menisi kaikkien niiden asioiden/joukkueiden ohi, joiden yhteydessä huokuu esim. perinteet ja historia. 08-09 voititte runkosarjan, jonka jälkeen on kulkenut + yksi mestaruus. Uuuuh, tosi vaikuttavaa pitkällä tähtäimellä.
Minulle se pelityyli nyt on aika yks ja sama. Tylsäähän se on, mutta eniten pistää silmään se neljä maalia per peli keskiarvo. Järkyttävää.
Tässä mahtavin viesti koko ketjussa, joka tiivistää kaiken oleellisen. Tai ainakin järjenjuoksun ja itsensä esiintuomisen:
--------------------------------------------------------------------------
KiVi kirjoitti:
Vähiten kiinnostaa muuten lukea tässä ketjussa vinkumisia Jypin viivelähdöistä.
Vanhapuuma kirjoitti:
JYP ja viivelähdöt samassa lauseessa? Minua kiinnostaisi kuulla päin vastoin enemmän, koska en ole koskaan aiemmin kuullutkaan tästä. Vai oliko tämä provo. Aaah, en enää tiedä.
Hele kirjoitti:
Keskustelua seuraamalla huomaa, kuinka mielipiteitä lauotaan, vaikka ei edes tiedetä kuinka JYP pelaa. Hyvin kuvaava oli aiempi kommentti JYPin viivelähdöistä.
Loppuun Kivi kuittaa komeasti:
Hienosti on mennyt muutamalta kirjoittajalta viestini pointti ohi. Analyyttisia kavereita.
--------------------------------------------------------------------------
Netti-ownausta parhaimmillaan! Ja sitten vielä ihmettelette että miksi jypin faneja inhotaan ja sanotaan että tuovat itseään julki aina kun mahdollista.
Loppuun voisi todeta että hyvä ja mielenkiintoinen ketju kuoli koska jonkun joukkueen fanit eivät kestä kun heidän joukkueestaan ei pidetä. Ketään en halua syyllistää tietenkään, jokainen lukija saa itse päättää mitä mahdan tarkoittaa...