IFK tänään:
Thorell - Tyrväinen - Rask
Eronen - Motin
Pitkänen - Santala - Kangasniemi
Varakas - Lyytinen
Ikonen - Lundell - Salminen
Ulander - O'connor
Petrell - Jääskä - Åsten
Kankaanperä
Ruusu (aloittaa)
Engren
Aina yhtä hauskaa nähdä Ulander kokoonpanossa
Mihin ketjuun laittaisit Nordgrenin? 3-4. ketjuissa hänen hyötynsä 0-tasoa tämän kauden nähdyillä otteilla, ja Santalan ketju tarvitsee yhden joka repii ja raastaa, ja nyt se on Pitkänen Tallbergin ollessa saikulla.Ihmettelen kovasti miksei N. Nordgren ole illan rosterissa. Mies pelasi lauantaina Kollien matsissa.
Olen pahoillani (olen todennäköisesti ihan liian puhki pitkästä duunipäivästä), mutta en täysin ymmärrä kysymystäsi? Kysyin alunperin Nurmijärven Pedolta, kun hän ihmetteli miksei Nordgren mahdu pelaamaan, että mihin ketjuun hän Nordgreniin sijottaisi tänään? Ja itse näen, että tämän päiväisessä kokoonpanossa Nordgrenia voisi ainoastaan harkita 3-4 ketjuihin, joihin hänen tämän kauden näytöillään ja nykyisellä kokoonpanolla ei Nordgrenille ole käyttöä. @Gilmore tuossa ylempänä mielestäni osuvasti avaa Nordgrenin pelin puutteita, ja varsinkin tuo 5 vs. 5 pelin olemattomuus on suurin syy, miksei häntä noihin mainitsemiini 3-4 ketjuihin voi laittaa. 2. ketjussa taas Santala ja Kangasniemi kaipaavat rymistelijän viereensä, joten siinä menee nyt Pitkänen niin pitkään, että Tallberg on taas pelikuntoinen.Miksi @Frankie sanot ettei Nordgrenista ole hyötyä "3-4. ketjuissa"? Eli miksi vertaat juuri noita kahta ketjua keskenään? Kyllä myös kolmosketjun on tehtävä tulosta hyökkäyspäähän ja jaottelun tulosketjujen ja jarruketjun välillä on mentävä juuri 3. ja 4. ketjun välillä, ei 2. ja 3. ketjun. Silti, kyllä nuo oikean puolen laiturinpaikat lienee jaettu Raskille, Kangasniemelle ja Salmiselle, ja lukkoonlyöty ainakin kahden ensimmäisen osalta. Nordgren paikannee jotakin heistä loukkaantumisen sattuessa.
Mielenkiintoisena yksityiskohtana poissaolollaan loistaa pakkipari, jonka vuosipalkka on lähes puoli miljoonaa (palkan sivukuluineen). Kumpaakaan ei ole kokoonpanossa juuri 2019 puolella näkynyt.
Olen pahoillani (olen todennäköisesti ihan liian puhki pitkästä duunipäivästä), mutta en täysin ymmärrä kysymystäsi? Kysyin alunperin Nurmijärven Pedolta, kun hän ihmetteli miksei Nordgren mahdu pelaamaan, että mihin ketjuun hän Nordgreniin sijottaisi tänään? Ja itse näen, että tämän päiväisessä kokoonpanossa Nordgrenia voisi ainoastaan harkita 3-4 ketjuihin, joihin hänen tämän kauden näytöillään ja nykyisellä kokoonpanolla ei Nordgrenille ole käyttöä. @Gilmore tuossa ylempänä mielestäni osuvasti avaa Nordgrenin pelin puutteita, ja varsinkin tuo 5 vs. 5 pelin olemattomuus on suurin syy, miksei häntä noihin mainitsemiini 3-4 ketjuihin voi laittaa. 2. ketjussa taas Santala ja Kangasniemi kaipaavat rymistelijän viereensä, joten siinä menee nyt Pitkänen niin pitkään, että Tallberg on taas pelikuntoinen.
Vihje 1. Sukunimi alkaa kirjaimella jonka lausuminen tuo mieleen erään taivaankappaleenParasta on, että toinen on finley, mutta kuka on toinen - oikeasti en muista, kuka kallis pelaaja tuolta pakistosta puuttuu, ja koska se on kuvaavaa väitteellesi, en edes käy tarkistamassa mistään.
Uranus?Vihje 1. Sukunimi alkaa kirjaimella jonka lausuminen tuo mieleen erään taivaankappaleen
Vihje 1. Sukunimi alkaa kirjaimella jonka lausuminen tuo mieleen erään taivaankappaleen
Pitkänen ei kuulu kolmeen ensimmäiseen ketjuun. Ulander ei kuulu kokoonpanoon laisinkaan, eikä Ruusu mv-kaksikkoon. Varakas ei kuulu kakkospariin.
Muuten ihan ok. Katseet kohdistuu myös Jääskän aloitustyöskentelyyn, kakkosparin sekä Kankaanperän virhealttiuteen, Tyrväisen jaksamiseen ja ennenkaikkea Ikonen-Lundell-Salminen -koostumuksen yhteispeliin.
Ulanderin näkeminen pelaavassa kuusikossa lämmittää aina mieltä!